پوستر جدید فصل دوم ویچر با محوریت شاهدخت سیری منتشر شد

[ad_1] سرویس استریم نتفلیکس چندی پیش پوستر جدید فصل دوم ویچر را در شبکه اجتماعی توییتر منتشر کرد که روی شاهدخت سیری تمرکز دارد. نتفلیکس با همکاری پنج استودیو دیگر اقتباس سریالی رمان‌های ویچر اثر آندره ساپکوفسکی (Andrzej Sapkowski) را ساخت و در دسامبر سال ۲۰۱۹ میلادی در دسترس مشترکان خود قرار دارد. در شرایطی

کد خبر : 118489
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۹
پوستر جدید فصل دوم ویچر با محوریت شاهدخت سیری منتشر شد

[ad_1]

سرویس استریم نتفلیکس چندی پیش پوستر جدید فصل دوم ویچر را در شبکه اجتماعی توییتر منتشر کرد که روی شاهدخت سیری تمرکز دارد.

نتفلیکس با همکاری پنج استودیو دیگر اقتباس سریالی رمان‌های ویچر اثر آندره ساپکوفسکی (Andrzej Sapkowski) را ساخت و در دسامبر سال ۲۰۱۹ میلادی در دسترس مشترکان خود قرار دارد. در شرایطی که همه خود را برای جایگزین سریال بازی تاج و تخت آماده می‌کردند، نقدهای نه چندان نویدبخش از راه رسیدند؛ نقد‌هایی که فیلمنامه و نحوه روایت داستان را هدف گرفته بودند. با این حال، محصول جدید نتفلیکس به شدت مورد استقبال مشترکان قرار گرفت و توانست لقب پربازدیدترین سریال را دریافت کند. البته رکورد ویچر بعدها توسط Bridgerton شکسته شد.

داستان The Witcher درباره یک ویچر به نام گرالت است که از آخرین بازماندگان نژاد خود به شمار می‌رود. اگرچه مردم نظر مثبتی نسبت به ویچرها ندارند، او به شهرهای مختلف سفر کرده و در ازای کشتن موجودات مرگبار، سکه دریافت می‌کند. پروتاگونیست اهمیت چندانی به درگیری‌های سیاسی نمی‌دهد اما جنگ سینترا و نیلفگارد سرنوشتش را تحت تاثیر قرار می‌دهد. گرالت حالا باید از شاهدخت سینترا محافظت کرده و او را برای مقابله با دشمنان خود آماده کند. سیری به دلیل قدرت بالایی که دارد، مورد توجه نیلفگارد قرار داشته و می‌تواند سرنوشت کانتیننت را تغییر دهد.

نتفلیکس چندی پیش پوستر جدید فصل دوم ویچر را در شبکه اجتماعی توییتر به اشتراک گذاشت. این آیتم تبلیغاتی روی سیری تمرکز داشته و او را در حالی به تصویر می‌کشد که شمشیر به دست دارد. نکته جالب‌توجه پوستر، متنی است که دقیقا در وسط قرار گرفته و تاکید می‌کند سرنوشت شاهدخت سینترا به گونه‌ای مقدر شده که باید بجنگد. طی روزهای گذشته پوسترهای مشابهی با محوریت گرالت و ینیفر منتشر شده بود. در ادامه می‌توانید پوستر جدید را مشاهده کنید:

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.