پوستر جدید سریال Hawkeye سه شخصیت اصلی آن را نشان می‌دهد

[ad_1] طی جدیدترین پست منتشر شده از استودیو مارول در فضای مجازی، به نظر می‌رسد که از پوستر جدید سریال Hawkeye به تازگی رونمایی شده و در آن می‌توان سه شخصیت اصلی داستان را که یکی از آن‌ها لاکی (Lucky) سگ است را مشاهده کرد! سریال‌های دنیای سینمایی مارول با آنچه که در دیگر مجموعه‌های

کد خبر : 133160
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۲
پوستر جدید سریال Hawkeye سه شخصیت اصلی آن را نشان می‌دهد

[ad_1]

طی جدیدترین پست منتشر شده از استودیو مارول در فضای مجازی، به نظر می‌رسد که از پوستر جدید سریال Hawkeye به تازگی رونمایی شده و در آن می‌توان سه شخصیت اصلی داستان را که یکی از آن‌ها لاکی (Lucky) سگ است را مشاهده کرد!

سریال‌های دنیای سینمایی مارول با آنچه که در دیگر مجموعه‌های تلویزیونی سبک ابرقهرمانی می‌بینید یا دیده‌اید، بسیار متفاوت هستند؛ چراکه اتفاقات این آثار کاملا با فیلم‌های دنیای MCU در ارتباط بوده و حتی به مسیر کلی آن جهت می‌دهند! برای مثال اتفاقی که در سریال لوکی (Loki) افتاد، به کلی این جهان سینمایی را دستخوش تغییراتی کرده، طوری که حال پای مولتی‌ورس در میان آمده و توافقات جدید بین سونی و استویدو مارول نیز طبق آن شکل گرفته است.

با این وجود هرقدر که سریال‌هایی مانند Loki و WandaVision به بُعدهای دیگر جهان و جادو مرتبط بود، در The Falcon And The Winter Soldier بخش واقع‌گرایانه‌تری از زندگی ابرقهرمانان و زندگی آن‌ها را دیدیم؛ موردی که حال در سریال Hawkeye دوباره تکرار خواهد شد. در این سریال سبک کار درست به مانند روایت داستان سم ویلسون (Sam Wilson) و باکی (Bucky) است، اما اینبار به جای اینکه شخصیت اصلی سعی کند تا به قهرمانی تازه و بهتر تبدیل شود، در واقع کسی را آموزش می‌دهد تا به این حد برسد!

کیت بیشاپ (Kate Bishop) نام شخصیتی است که در سریال Hawkeye بالاخره معرفی شده و درست به مانند کلینت بارتون، می‌تواند با کمان به دقت تیر بزند و از آن حرفه‌ای استفاده کند. او در یکی از تریلرها می‌گوید که قصد دارد تا به یک اونجر (Avenger) تبدیل شود، اما موضوع این است که برای تبدیل شدن به یک انتقام‌جو، باید شرایطی را طی کرد. البته این اولین بار نیست که کلینت کسی را به انتقام‌جو تبدیل می‌کند، بلکه پیش‌تر در فیلم Avengers: Age of Ultron نیز او واندا ماکسیموف (Wanda Maximoff) را نصیحت کرد تا بتواند روی پای خودش بایستد. حال نیز گیر کیت بیشاپ افتاده که وسط درگیری بین کلینت و افرادی که مدت‌ها پیش رئیس‌های آن‌ها را به سرزمین فنا فرستاده بود، قصد همکاری با او را دارد.

پوستر جدید سریال Hawkeye

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.