پوسترهای قسمت پنجم سریال What If نمایش کاپیتان آمریکای زامبی

استودیو مارول ساعاتی قبل پوسترهای قسمت پنجم سریال What If را از طریق حساب کاربری خود در توییتر به اشتراک گذاشته است. فرنچایز Marvel Cinematic Universe با شروع فاز چهارم به حوزه سریال‌های تلویزیونی ورود پیدا کرد و تا به این لحظه فصل اول The Falcon and the Winter Soldier ،WandaVision و Loki را به

کد خبر : 101357
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۷
پوسترهای قسمت پنجم سریال What If نمایش کاپیتان آمریکای زامبی


استودیو مارول ساعاتی قبل پوسترهای قسمت پنجم سریال What If را از طریق حساب کاربری خود در توییتر به اشتراک گذاشته است.

فرنچایز Marvel Cinematic Universe با شروع فاز چهارم به حوزه سریال‌های تلویزیونی ورود پیدا کرد و تا به این لحظه فصل اول The Falcon and the Winter Soldier ،WandaVision و Loki را به صورت کامل در اختیار علاقه‌مندان قرار داده است. به این موارد باید What If را افزود که بر اساس کمیک بوک‌هایی به همین نام ساخته شده و برخلاف تمامی آثار MCU، انیمیشن است. پخش قسمت‌های آن در آگوست سال جاری میلادی آغاز شد و در صورت به وجود نیامدن مشکلی غیرمنتظره، طی دو هفته آینده به انتها خواهد رسید.

What If سعی دارد به یک سوال بسیار مهم پاسخ دهد: چه اتفاقی رخ می‌داد اگر  رویدادهای مهم Marvel Cinematic Universe به گونه‌ای متفاوت رقم می‌خوردند؟ برای مثال، قسمت اول روی مامور پاگی کارتر تمرکز دارد که طی ماجرایی به جای استیو راجرز سرم ابرسرباز را دریافت کرده و به یک ابرقهرمان تبدیل می‌شود. قسمت دوم، ویرانگرها را به نمایش می‌گذارد که به سیاره زمین می‌آیند تا پیتر کوییل را بیابند اما اشتباها تیچالا را با خود می‌برند. قسمت سوم روی تلاش‌های ناموفق نیک فیوری برای تشکیل انتقامجویان تمرکز داشته و قسمت چهارم به تقابل واریانت‌های مختلف دکتر استرنج می‌پردازد. قسمت جدید هم نسخه‌های زامبی ابرقهرمان‌های محبوب را رونمایی می‌کند.

مارول ساعاتی پوسترهای قسمت پنجم سریال What If را از طریق اکانت توییتری خود با علاقه‌مندان به اشتراک گذاشته است. تعداد پوسترها به رقم ۲ رسیده و به ترتیب نسخه‌های زامبی کاپیتان آمریکا و هاکای را به تصویر می‌کشند. نسخه زامبی استیو راجرز در آیتم‌های تبلیغاتی قدیمی حضور داشت اما پوستر، اولین نگاه به نسخه زامبی کلینت بارتون به شمار می‌رود. در ادامه می‌توانید آن‌ها را مشاهده کنید:



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.