پورتوریکو قانون 60 معافیت های مالیاتی را برای شرکت های بلاک چین تعریف می کند – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1] دپارتمان توسعه اقتصادی و بازرگانی پورتوریکو (DDEC) سندی را صادر کرده است که در آن قوانینی را که پروژه‌های بلاک چین باید برای دریافت مزایای مالیاتی که دولت به شرکت‌ها ارائه می‌دهد، رعایت کنند، تعریف می‌کند. به گفته لوئیس سیدر، دبیر DDEC، این اقدام به دنبال ایجاد یک فضای اطمینان و ثبات برای شرکت

کد خبر : 327352
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۰
پورتوریکو قانون 60 معافیت های مالیاتی را برای شرکت های بلاک چین تعریف می کند – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1]

دپارتمان توسعه اقتصادی و بازرگانی پورتوریکو (DDEC) سندی را صادر کرده است که در آن قوانینی را که پروژه‌های بلاک چین باید برای دریافت مزایای مالیاتی که دولت به شرکت‌ها ارائه می‌دهد، رعایت کنند، تعریف می‌کند. به گفته لوئیس سیدر، دبیر DDEC، این اقدام به دنبال ایجاد یک فضای اطمینان و ثبات برای شرکت های بلاک چین است.

پورتوریکو قوانینی را برای جذب تجارت بلاک چین وضع می کند

پورتوریکو در حال انجام اقداماتی برای جذب شرکت های بلاک چینی است که علاقه مند به ایجاد عملیات در قلمرو جزیره ای ایالات متحده هستند. در 23 فوریه، دپارتمان توسعه اقتصادی و بازرگانی پورتوریکو (DDEC) اطلاعاتی را در مورد نامه‌ای منتشر کرد که در آن چارچوب قانونی را برای پیشبرد جذب بیشتر شرکت‌های بلاک چین به منطقه اعلام کرد.

این نامه شرایطی را که این شرکت‌ها برای بهره‌مندی از معافیت‌های مالیاتی از طریق کد معافیت‌های پورتوریکویی، که به عنوان قانون 60 نیز شناخته می‌شود، باید رعایت کنند، توضیح می‌دهد. Manuel Cidre، دبیر DDEC، توضیح داد که با این حرکت، پورتوریکو انتظار دارد خود را به عنوان بخشی از قانون معرفی کند. بیشترین مقصد برای شرکت های بلاک چین. سیدری بیان کرد:

از طریق این تلاش، ما به دنبال این هستیم که در پرداختن به یک فناوری نوظهور فعال باشیم که فعالیت‌های اقتصادی زیادی در سراسر جهان روی آن ایجاد می‌شود و جزیره استثنا نیست و نباید باشد.

تعاریف بیشتر

این سند همچنین تعاریف مهم دیگری را برای شرکت‌های ملی که تلاش می‌کنند خدمات مرتبط با بلاک چین خود را صادر کنند، ارائه می‌کند، زیرا مشخص می‌کند که کدام فعالیت‌ها در داخل صنعت برای دریافت معافیت برای صادرکنندگان فناوری واجد شرایط هستند.

کارلوس فونتان، مدیر دفتر مشوق های تجاری DDEC نیز اظهار داشت که با این پیشرفت، پورتوریکو در خط مقدم صنعت در سطح جهانی قرار دارد و یک چارچوب قانونی دقیق و دقیق در این بخش ارائه می دهد.

جامعه ملی این تلاش را ستود و از کاری که دولت برای قرار دادن پورتوریکو روی نقشه برای شرکت هایی که در جستجوی یک پناهگاه امن هستند، انجام می دهد، قدردانی کرد. کیکو یوشینو، مدیر اجرایی انجمن تجارت بلاک چین پورتوریکو، اظهار داشت که این نشان دهنده علاقه این قلمرو به رقابت در اقتصاد جهانی بلاک چین است که در حال حاضر در حال ظهور است.

پورتوریکو نیز از جمله عناصر ارز دیجیتال به عنوان بخشی از مقررات خود فعال بوده است. در فوریه 2022، یک اصلاح پیشنهادی در “مالیات بر فروش و استفاده” با هدف گنجاندن NFTها (توکن های غیرقابل تعویض) به عنوان دارایی های مشمول مالیات، اعلام شد که فروش این دارایی ها باید گزارش شود، از جمله آدرس ها و مبدا. وجوه درگیر در معامله

نظر شما در مورد پورتوریکو و اقدامات آن برای جذب شرکت های بلاک چین چیست؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید.

سرجیو گوشنکو

سرجیو یک روزنامه نگار ارز دیجیتال مستقر در ونزوئلا است. او خود را دیر به بازی توصیف می کند و زمانی که افزایش قیمت در دسامبر 2017 اتفاق افتاد وارد حوزه رمزنگاری شده است. او با داشتن سابقه مهندسی کامپیوتر، زندگی در ونزوئلا و تحت تأثیر رونق ارزهای دیجیتال در سطح اجتماعی، دیدگاه متفاوتی را ارائه می دهد. در مورد موفقیت کریپتو و اینکه چگونه به افراد بدون بانک و محروم کمک می کند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.