پورتال Burn جدید Shiba Inu به مشعلان SHIB برای از بین بردن توکن هایشان پاداش می دهد – Altcoins Bitcoin News

[ad_1] دارندگان Shiba inu اکنون می توانند برای سوزاندن توکن های SHIB خود جوایزی دریافت کنند زیرا تیم توسعه پروژه به طور رسمی پورتال رایت Shibaswap را راه اندازی کرد. به گفته این تیم، مشعل های SHIB با نگه داشتن یک توکن جدید به نام “burntSHIB” درآمد غیرفعالی در قالب پاداش های RYOSHI ایجاد می

کد خبر : 197485
تاریخ انتشار : یکشنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۸:۰۰
پورتال Burn جدید Shiba Inu به مشعلان SHIB برای از بین بردن توکن هایشان پاداش می دهد – Altcoins Bitcoin News

[ad_1]

دارندگان Shiba inu اکنون می توانند برای سوزاندن توکن های SHIB خود جوایزی دریافت کنند زیرا تیم توسعه پروژه به طور رسمی پورتال رایت Shibaswap را راه اندازی کرد. به گفته این تیم، مشعل های SHIB با نگه داشتن یک توکن جدید به نام “burntSHIB” درآمد غیرفعالی در قالب پاداش های RYOSHI ایجاد می کنند.

ارتش SHIB با فعال شدن پورتال Burn، نرخ سوزاندن توکن را جشن می‌گیرد

حامیان دارایی رمزنگاری مبتنی بر میم شیبا اینو (SHIB) درباره راه‌اندازی پورتال رسمی رایت Shibaswap بحث کرده‌اند. در حالی که شرکت کنندگان شبکه SHIB مدت زیادی است که توکن ها را می سوزانند، پورتال رایت به هر صاحب SHIB دارای کیف پول Web3 این امکان را می دهد که SHIB را بسوزاند و برای مشارکت در رایت خود پاداش های درآمد غیرفعال دریافت کند.

روز شنبه، حساب توییتر @shibainuart نوشت: “پرتال رایت SHIB LIVE است – SHIB را بسوزانید، عرضه در گردش آن را کاهش دهید و در حین انجام این کار درآمد منفعل ایجاد کنید.” آ تعداد عالی سایر حامیان SHIB مورد بحث قرار گرفت پورتال رسمی رایت نیز در Shibaswap میزبانی شده است. در حالی که Bitcoin.com News از جهش 26000 درصدی نرخ رایت SHIB در 9 آوریل خبر داد، نرخ رایت پس از آن زمان بسیار کاهش یافت.

با نصب پورتال سوختگی، داده‌های shibburn.com نشان می‌دهد که نرخ سوختگی یک بار دیگر در حال افزایش است. در حال حاضر میزان سوختگی طی 24 ساعت گذشته 347.35 درصد افزایش یافته است. طبق پورتال رسمی رایت، وب سایت می گوید 1,441,683,884.82 SHIB از زمان نگارش این پست.

وب سایت توضیح می دهد: “به پورتال SHIB Burn خوش آمدید.” ما از دیدن شما در اینجا هیجان زده ایم. این پورتال رایت قرار است رایت منظم SHIB را برای کاربران مفید کند و در عین حال به طور موثر عرضه در گردش آن را کاهش دهد. این وب سایت در ادامه می افزاید:

این پورتال برای پاداش مشعلان SHIB، با تایید درآمد غیرفعال، در قالب پاداش RYOSHI ساخته شده است. به این معنی که 0.49٪ از کل تراکنش های RYOSHI بین صاحبان burntSHIB توزیع می شود.

تیم SHIB معتقد است که هر سوختگی به “رشد ثروت جامعه” کمک می کند.

طبق وب‌سایت پورتال سوختگی، مشعل‌های SHIB که burntSHIB را دریافت می‌کنند، نرخ درصد سالانه 43.76 درصد (APR) تخمین زده می‌شوند، اما APR نوسان دارد. وب سایت توضیح می دهد که کاربران باید توکن burntSHIB را مانند Metamask به کیف پول Web3 خود اضافه کنند.

پورتال رایت SHIB در 23 آوریل 2022 در Shibaswap میزبانی شد.

پورتال رسمی رایت توضیح می دهد: “امید ما این است که با هر سوزاندن، ثروت جامعه افزایش یابد، اما همچنین با پاداش تلاش در دراز مدت برای تبدیل شیبا اینو به یکی از بهترین دارایی های دیجیتال در تاریخ ارزهای دیجیتال.” در همین حال، بسیاری از طرفداران SHIB مدرک ارسال کرد که آنها SHIB را در توییتر سوزانده بودند یا میزان سوخت فعلی را به اشتراک گذاشته بودند درصد افزایش می یابد.

برچسب ها در این داستان

Altcoins، Burning SHIB، burntSHIB، توسعه دهندگان، درآمد غیرفعال، کاهش عرضه، پاداش، Ryoshi، RYOSHI Rewards، shib، SHIB Army، Shib Burn، نرخ رایت SHIB، توسعه دهندگان SHIB، تیم SHIB، وب سایت SHIB، SHIBA BURN، shiba inu، شبکه Inu، Shibaswap، Shibaswap 2.0

نظر شما در مورد پورتال رایت Shibaswap و طرفداران SHIB که افزایش نرخ سوختگی را جشن می گیرند چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 5000 مقاله برای Bitcoin.com News در مورد پروتکل های مخربی که امروز در حال ظهور است، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.