پوران درخشنده از ساخت فیلم «عشق» در کانادا تا نگارش کتابی به نام مادرش گفت

[ad_1] به گزارش خبرآنلاین – پوران درخشنده کارگردان سینما عنوان کرد: این روزها مشغول تدارک ساخت فیلم جدیدم با نام «عشق» هستم. قصد دارم این فیلم را در کانادا با چهره‌ها و بازیگرانی از ملیت‌های مختلف بسازم.پوران درخشنده نویسنده و کارگردان سینما درخصوص ساخت «هیس! پسرها فریاد نمی‌زنند» که سال‌ها درگیر پروانه ساخت آن است

کد خبر : 475610
تاریخ انتشار : شنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۱
پوران درخشنده از ساخت فیلم «عشق» در کانادا تا نگارش کتابی به نام مادرش گفت

[ad_1]

به گزارش خبرآنلاین – پوران درخشنده کارگردان سینما عنوان کرد: این روزها مشغول تدارک ساخت فیلم جدیدم با نام «عشق» هستم. قصد دارم این فیلم را در کانادا با چهره‌ها و بازیگرانی از ملیت‌های مختلف بسازم.
پوران درخشنده نویسنده و کارگردان سینما درخصوص ساخت «هیس! پسرها فریاد نمی‌زنند» که سال‌ها درگیر پروانه ساخت آن است به خبرنگار خبرگزاری برنا گفت: متاسفانه هنوز خبر جدیدی از این فیلم نیست و بعد از گذشت سال‌ها هنوز نتوانستم برای آن پروانه‌ساخت بگیرم اما پرونده این فیلم تا روزی که آن را بسازم برای من باز است.

درخشنده در پاسخ به این پرسش که آیا قصد ساخت فیلم جدیدی را دارد یا نه عنوان کرد: این روزها مشغول تدارک ساخت فیلم جدیدم با نام «عشق» هستم. قصد دارم این فیلم را در خارج از کشور با چهره‌ها و بازیگرانی از ملیت‌های مختلف بسازم.

به گزارش برنا – او با اشاره به موضوع فیلم جدیدش توضیح داد: موضوع فیلم «عشق» درباره مهاجرت است. کارهای کپی‌رایت فیلم در آمریکا انجام شده، پروانه ساخت آن را هم را در ایران گرفته‌ام و به احتمال زیاد آن را تا چند ماه دیگر در کانادا مقابل دوربین خواهم برد.

کارگردان فیلم سینمایی «زیر سقف دودی» درخصوص انتخاب بازیگران ایرانی برای فیلم عشق بیان کرد: با یکی از بازیگران مطرح ایرانی درباره این فیلم صحبت کرده‌ام و در حال حاضر منتظر جوابی از او هستم تا ببینم چه پیش خواهد آمد.

درخشنده در پایان گفت: این روزها مشغول نگارش رمانی با نام «مادرم ایران» هستم. این رمان از دوران مشروطه آغاز می‌شود و همینطور جلو می‌آید. در حقیقت نگاهی به زندگی مادر خودم(ایران خورمهر) است که نخستین زنی بود که در شهر کرمانشاه مدیر مدرسه شد. قصد دارم اگر بشود سریالی براساس این کتاب بسازم.

۲۲۰۵۷

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.