پوتین و ولیعهد عربستان در مورد همکاری احتمالی بریکس و عربستان سعودی گفتگو کردند – اقتصاد بیت کوین نیوز

[ad_1] ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه و محمد بن سلمان آل سعود، ولیعهد سعودی روز جمعه درباره همکاری احتمالی عربستان سعودی و بریکس گفتگو کردند. علاوه بر این، پوتین و ولیعهد سعودی “از سطح هماهنگی اوپک پلاس با هدف تضمین ثبات بازار جهانی نفت ابراز رضایت کردند.” پوتین و ولیعهد عربستان درباره موضوعات کلیدی دوجانبه از

کد خبر : 349253
تاریخ انتشار : شنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۸:۰۰
پوتین و ولیعهد عربستان در مورد همکاری احتمالی بریکس و عربستان سعودی گفتگو کردند – اقتصاد بیت کوین نیوز

[ad_1]

ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه و محمد بن سلمان آل سعود، ولیعهد سعودی روز جمعه درباره همکاری احتمالی عربستان سعودی و بریکس گفتگو کردند. علاوه بر این، پوتین و ولیعهد سعودی “از سطح هماهنگی اوپک پلاس با هدف تضمین ثبات بازار جهانی نفت ابراز رضایت کردند.”

پوتین و ولیعهد عربستان درباره موضوعات کلیدی دوجانبه از جمله همکاری بریکس گفتگو کردند

خبرگزاری روسی تاس با استناد به بیانیه‌ای که پس از این تماس توسط سرویس مطبوعاتی کرملین منتشر شد، گزارش داد، ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه و محمد بن سلمان آل سعود، ولیعهد و نخست‌وزیر عربستان سعودی روز جمعه طی تماسی تلفنی درباره چند موضوع مهم دوجانبه گفتگو کردند.

در این بیانیه با بیان اینکه روسیه و عربستان سعودی از سطح هماهنگی در چارچوب اوپک پلاس رضایت دارند، آمده است:

طرفین از سطح هماهنگی اوپک پلاس با هدف تضمین ثبات بازار جهانی نفت ابراز خرسندی کردند.

اعضای سازمان کشورهای صادرکننده نفت پلاس (اوپک پلاس)، شامل عربستان سعودی و روسیه، اخیراً با کاهش تولید نفت خام موافقت کردند. اوپک پلاس گروهی متشکل از 23 کشور صادرکننده نفت است که به طور منظم برای تصمیم گیری در مورد میزان فروش نفت خام در بازار جهانی گرد هم می آیند.

سرویس مطبوعاتی کرملین همچنین توضیح می‌دهد که گفتگو بین رئیس‌جمهور روسیه و ولیعهد سعودی شامل طیف وسیعی از موضوعات کلیدی در دستور کار دوجانبه آنها با تأکید ویژه بر تقویت روابط دوجانبه سودمند در زمینه‌هایی مانند تجارت، همکاری اقتصادی، سرمایه‌گذاری و… و انرژی این بیانیه می افزاید:

چشم انداز همکاری بین عربستان سعودی و بریکس نیز مورد بررسی قرار گرفت.

عربستان سعودی برای پیوستن به بلوک بریکس متشکل از برزیل، روسیه، هند، چین و آفریقای جنوبی ابراز علاقه کرده است. کشورهای بریکس تلاش های خود را برای کاهش وابستگی خود به دلار افزایش داده اند. آنها همچنین در حال تلاش برای ایجاد نوع جدیدی از ارز هستند.

یک مقام روسی اخیراً گفت، علاوه بر این، کشورهای بریکس بر گسترش نفوذ بین المللی خود برای مقابله با “اقدامات مخرب” کشورهای غربی تمرکز کرده اند. لارنس سامرز، وزیر سابق خزانه داری آمریکا ابراز نگرانی کرده است که تعداد فزاینده ای از کشورها از جمله چین، روسیه و خاورمیانه در حال همسویی و کسب نفوذ جهانی هستند که برای تحلیلگر فیچ سولوشنز ایالات متحده چالشی است که دلارزدایی از برجام است. چین و ارزهای دیجیتال سلطه دلار آمریکا را تهدید می کنند.

برچسب ها در این داستان

بریکس، کشورهای بریکس، کشورهای بریکس، بریکس عربستان سعودی، پوتین، رئیس جمهور روسیه، عربستان سعودی، ولیعهد سعودی، محمد بن سلمان آل ولیعهد عربستان سعودی، ولادیمیر پوتین، ولادیمیر پوتین عربستان سعودی

نظر شما درباره ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه و محمد بن سلمان آل سعود، ولیعهد سعودی در مورد همکاری احتمالی عربستان سعودی و بریکس چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.