پوتین می گوید روند چندقطبی تشدید خواهد شد – هشدار می دهد کسانی که دنبال نمی کنند ضرر خواهند کرد – اقتصاد بیت کوین نیوز

[ad_1] رئیس جمهور روسیه، ولادیمیر پوتین، می گوید که روند به سوی چندقطبی اجتناب ناپذیر است و تنها تشدید خواهد شد. رئیس جمهور روسیه هشدار داد: «کسانی که این را درک نمی کنند و از این روند پیروی نمی کنند، ضرر خواهند کرد. پوتین در مورد افزایش روند چندقطبی ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در

کد خبر : 353863
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰
پوتین می گوید روند چندقطبی تشدید خواهد شد – هشدار می دهد کسانی که دنبال نمی کنند ضرر خواهند کرد – اقتصاد بیت کوین نیوز

[ad_1]

رئیس جمهور روسیه، ولادیمیر پوتین، می گوید که روند به سوی چندقطبی اجتناب ناپذیر است و تنها تشدید خواهد شد. رئیس جمهور روسیه هشدار داد: «کسانی که این را درک نمی کنند و از این روند پیروی نمی کنند، ضرر خواهند کرد.

پوتین در مورد افزایش روند چندقطبی

ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در نشست اخیر شورای توسعه خودگردانی محلی در مورد روند جهانی به سمت چندقطبی صحبت کرد. پوتین گفت:

این روند – گرایش به سمت چندقطبی شدن در جهان – اجتناب ناپذیر است. فقط تشدید خواهد شد. و کسانی که این را نمی فهمند و از این روند پیروی نمی کنند ضرر خواهند کرد.

«این یک واقعیت کاملاً آشکار است. به اندازه طلوع خورشید آشکار است. هیچ کاری نمی توان در مورد آن انجام داد. رئیس جمهور روسیه افزود: کسانی که سعی می کنند از این امر جلوگیری کنند، تنها با مشکلات اضافی روبرو خواهند شد.

روز شنبه، سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه هنگام سخنرانی در کنفرانس جهانی آنلاین چندقطبی در مسکو، از پوتین سخن گفت. نمایندگانی از محافل سیاسی، عمومی و دانشگاهی از چندین ده کشور در این مجمع گرد هم آمدند. این مقام مسئول اظهار داشت:

تلاش ها برای ایجاد نظم جهانی تک قطبی با تنها مرکز تصمیم گیری در واشنگتن شکست خورده است. امروز، حرکت به سوی چندقطبی جهانی یک واقعیت است، یک واقعیت ژئوپلیتیکی.

لاوروف گفت: ما شاهد رشد مراکز جهانی جدید، عمدتاً در اوراسیا، منطقه آسیا و اقیانوسیه، خاورمیانه، آفریقا و آمریکای لاتین هستیم و با تکیه بر استقلال، حاکمیت دولتی و هویت فرهنگی و تمدنی خود، در زمینه‌های مختلف به موفقیت‌های چشمگیری دست می‌یابند. دقیق

وزیر امور خارجه روسیه ادامه داد: حقایق خود گویای آن هستند و توضیح داد:

در طول سه دهه گذشته، سهم کشورهای G7 در اقتصاد جهانی به طور قابل توجهی کاهش یافته است در حالی که نفوذ بازارهای نوظهور به طور پیوسته در حال رشد است.

ما شاهد تغییر مداوم ساختار روابط بین‌الملل هستیم. نمونه بارز دیپلماسی چند قطبی، کار انجمن های چندجانبه از نوع جدید، مانند سازمان همکاری شانگهای است. [Shanghai Cooperation Organization] و BRICS،” وی خاطرنشان کرد. آنها کشورهای عضو را با سیستم‌های سیاسی و اقتصادی متفاوت با ارزش‌ها و بسترهای تمدنی متمایز گرد هم می‌آورند که به طور مؤثر در زمینه‌های مختلف همکاری می‌کنند. کشورهای بریکس شامل برزیل، روسیه، هند، چین و آفریقای جنوبی هستند.

پوتین هفته گذشته گفت که اقدامات نخبگان در آمریکا و اروپا برای آنها نتیجه معکوس خواهد داشت و تاکید کرد که آنها همیشه به نفع مردم خود عمل نمی کنند. وی همچنین گفت که روسیه بر تقویت مشارکت خود با کشورهای دوست و همکاری با شرکای خارجی تمرکز دارد.

نظر شما در مورد اظهارات پوتین در مورد چندقطبی چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.