پوتین قانون ممنوعیت پرداخت با دارایی های دیجیتال در روسیه را امضا کرد – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1] ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، لایحه ای را برای ممنوعیت پرداخت با دارایی های مالی دیجیتال امضا کرده است. این قانون اپراتورهای صرافی را موظف می‌کند تا از پردازش تراکنش‌هایی که استفاده از DFA را تسهیل می‌کنند، خودداری کنند، دسته‌ای قانونی که در حال حاضر ارزهای دیجیتال را پوشش می‌دهد، به عنوان «جانشین‌های پولی».

کد خبر : 229466
تاریخ انتشار : جمعه ۲۴ تیر ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۰
پوتین قانون ممنوعیت پرداخت با دارایی های دیجیتال در روسیه را امضا کرد – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1]

ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، لایحه ای را برای ممنوعیت پرداخت با دارایی های مالی دیجیتال امضا کرده است. این قانون اپراتورهای صرافی را موظف می‌کند تا از پردازش تراکنش‌هایی که استفاده از DFA را تسهیل می‌کنند، خودداری کنند، دسته‌ای قانونی که در حال حاضر ارزهای دیجیتال را پوشش می‌دهد، به عنوان «جانشین‌های پولی».

رئیس جمهور پوتین قانون ممنوعیت پرداخت دارایی دیجیتال در فدراسیون روسیه را تصویب کرد

صفحه رمزنگاری پورتال خبری تجاری RBC گزارش داد، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه قانونی را امضا کرده است که محدودیت های مستقیمی را برای استفاده از دارایی های مالی دیجیتال (DFA) به عنوان وسیله پرداخت در داخل کشورش اعمال می کند. این ممنوعیت در مورد حقوق دیجیتال سودمند (UDR) نیز اعمال می شود.

روسیه هنوز به طور جامع ارزهای دیجیتال را تنظیم نکرده است، اما قانون “در مورد دارایی های مالی دیجیتال” که در ژانویه 2021 لازم الاجرا شد، این دو اصطلاح قانونی را معرفی کرد. مقامات روسی در گذشته نشان داده اند که DFA شامل ارزهای دیجیتال می شود در حالی که UDR برای توکن های مختلف اعمال می شود. در پاییز امسال، قانونگذاران روسی لایحه جدیدی “در مورد ارز دیجیتال” را بررسی خواهند کرد که برای پر کردن شکاف های نظارتی طراحی شده است.

قانونی که اکنون توسط رئیس دولت روسیه تصویب شده است، در 7 ژوئن توسط آناتولی آکساکوف، رئیس کمیته بازار مالی، در دومای دولتی، مجلس عوام روسیه ثبت شد و یک ماه بعد به تصویب رسید. تا به حال، قانون روسیه به صراحت پرداخت با دارایی های دیجیتال را ممنوع نکرده بود، اگرچه “جانشین های پولی” ممنوع هستند و وضعیت روبل به عنوان تنها ارز قانونی تضمین شده است.

در حالی که این لایحه مبادله DFA “برای کالاهای منتقل شده، کارهای انجام شده، خدمات ارائه شده” را غیرقانونی می کند، در را برای موارد پرداخت DFA پیش بینی شده در سایر قوانین فدرال باز می گذارد. در بحبوحه گسترش محدودیت‌های مالی، اعمال شده به عنوان بخشی از تحریم‌های غرب به دلیل تهاجم به اوکراین، پیشنهاد قانونی برای قانونی کردن پرداخت‌های کریپتو در مقیاس کوچک در تجارت خارجی با شرکای روسیه در مسکو مورد حمایت قرار گرفته است.

در کنار ممنوعیت پرداخت‌های مستقیم با دارایی‌های مالی دیجیتال، این قانون همچنین اپراتورهای پلتفرم‌های ارائه‌دهنده خدمات مبادلاتی را ملزم می‌کند تا هرگونه تراکنش‌هایی را که می‌تواند به طور بالقوه منجر به استفاده از DFA برای جایگزینی روبل روسیه به عنوان ابزار پرداخت شود، رد کنند.

قانون جدید 10 روز پس از انتشار در روزنامه دولت روسیه لازم الاجرا خواهد شد. در مورد گزینه معافیت در برنامه آن، گزارش RBC خاطرنشان می کند که کارشناسان حقوقی روسی قبلاً اختلافات خاصی را در سند برجسته کرده اند.

برچسب ها در این داستان

ممنوعیت، قبض، رمزنگاری، پرداخت‌های رمزنگاری، ارزهای دیجیتال، ارزهای دیجیتال، DFA، دارایی‌های دیجیتال، دارایی‌های مالی دیجیتال، حقوق دیجیتال، پیش‌نویس قانون، قانون، مناقصه قانونی، قانون‌گذاری، ابزار پرداخت، پرداخت‌ها، رئیس‌جمهور، ممنوعیت، پوتین، روسیه، روسیه , توکن ها

آیا انتظار دارید کسب و کارهای روسی راهی قانونی برای استفاده از ارزهای دیجیتال در پرداخت پیدا کنند؟ نظرات خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

لوبومیر تاسف

لوبومیر تاسف روزنامه‌نگاری از اروپای شرقی است که در زمینه فناوری کار می‌کند و این جمله هیچنز را دوست دارد: «نویسنده بودن چیزی است که من هستم، نه کاری که انجام می‌دهم». علاوه بر رمزنگاری، بلاک چین و فین‌تک، سیاست بین‌المللی و اقتصاد دو منبع الهام دیگر هستند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons، Evgenii Sribnyi

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر یک از محتوا، کالاها یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.