پوتین تهدید می کند که اروپا را “یخ بزند” – رئیس جمهور روسیه هشدار داد “گاز، نفت، زغال سنگ، نفت گرمایشی عرضه نخواهیم کرد” – اقتصاد بیت کوین نیوز

پس از بحث و گفتگو در مورد مجمع سیاسی بین دولتی گروه هفت (G7) که متعهد شد محدودیت های قیمتی بر نفت خام اعمال کند و کمیسیون اروپا در مورد تعیین قیمت برق صحبت می کند، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه روز چهارشنبه توضیح داد که روسیه به قدرت های اقتصادی صنعتی عرضه نخواهد کرد.

کد خبر : 252372
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۸:۳۰
پوتین تهدید می کند که اروپا را “یخ بزند” – رئیس جمهور روسیه هشدار داد “گاز، نفت، زغال سنگ، نفت گرمایشی عرضه نخواهیم کرد” – اقتصاد بیت کوین نیوز


پس از بحث و گفتگو در مورد مجمع سیاسی بین دولتی گروه هفت (G7) که متعهد شد محدودیت های قیمتی بر نفت خام اعمال کند و کمیسیون اروپا در مورد تعیین قیمت برق صحبت می کند، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه روز چهارشنبه توضیح داد که روسیه به قدرت های اقتصادی صنعتی عرضه نخواهد کرد. و غرب با انرژی. پوتین در جلسه عمومی مجمع اقتصاد شرق تاکید کرد: ما گاز، نفت، زغال سنگ، نفت گرمایشی عرضه نخواهیم کرد – ما چیزی عرضه نمی کنیم.

پوتین خطاب به اروپا: «یخ کن، یخ کن، دم گرگ»

ولادیمیر پوتین توضیح داد که کرملین قصد دارد اجازه دهد دم گرگ یخ بزند، با اشاره به اروپا و افسانه روسی که در آن روباه یک گرگ را فریب می دهد تا دمش را منجمد کند و روباه در نهایت با این تاکتیک گرگ را شکست می دهد.

ما چیزی خارج از قراردادها عرضه نخواهیم کرد. پوتین روز چهارشنبه اعلام کرد که ما کاری را انجام نمی دهیم که آنها ما را مجبور به انجام آن کنند. او افزود: «ما گاز، نفت، زغال سنگ، نفت گرمایشی عرضه نمی کنیم – ما چیزی عرضه نمی کنیم. تنها کاری که می‌توانیم انجام دهیم این است که به گفتن خطی از یک افسانه معروف روسی ادامه دهیم.

سخنرانی پوتین به دنبال گزارشی است که مدعی است روسیه و ایران قصد دارند یک کارتل جهانی گاز ایجاد کنند. در چند وقت اخیر، غول گازی روسیه گازپروم و شرکت ملی نفت ایران (NIOC) با امضای یادداشت تفاهم (MoU) همکاری کردند.

اوایل این هفته، گازپروم توضیح داد که خط لوله نورد استریم 1 (NS1) برای مدت نامحدودی از خدمت خارج خواهد شد. با این حال، اظهارات دیمیتری پسکوف، سخنگوی پوتین، به نقل از اینترفاکس، نشان می‌دهد که مسکو تا زمانی که تحریم‌های مالی غرب برداشته نشود، گاز را دوباره روشن نخواهد کرد.

پوتین می گوید تحریم های غرب “احمقانه” است، مدعی است روسیه “چیزی را از دست نداده است”

پوتین روز چهارشنبه گفت که تحریم های غرب “احمقانه” هستند و وی در ادامه اظهار داشت: “من مطمئن هستم که ما چیزی را از دست نداده ایم و نخواهیم داد. نکته اصلی تقویت حاکمیت ماست و این نتیجه اجتناب ناپذیر اتفاقی است که اکنون در حال رخ دادن است.»

در همین حال، انتظار می‌رود که کریستین لاگارد، رئیس بانک مرکزی اروپا (ECB) این هفته نرخ بهره را افزایش دهد. لاگارد همچنین تغییرات آب و هوایی را عامل برخی از تورم شدید اروپا می داند که در ماه گذشته به بالاترین حد یک عمر رسید. بیشتر اقتصاددانان مسائل اقتصادی اروپا را به جنگ اوکراین و روسیه و بحران انرژی ادامه می دهند.

«ناظر ECB» و اقتصاددان ارشد بانک برنبرگ، هولگر اشمیدینگ، در یادداشتی تحقیقاتی گفت که بانک مرکزی اروپا می تواند نرخ بانکی معیار را 75 واحد افزایش دهد. از آنجایی که افزایش‌های اولیه می‌تواند تأثیر بیشتری بر انتظارات تورمی نسبت به رویکرد تدریجی داشته باشد، [75bps] اشمیدینگ روز چهارشنبه اظهار داشت: حرکت می تواند منطقی باشد.

رئیس‌جمهور روسیه در نشست عمومی مجمع اقتصاد شرق گفت: اگر G7 قصد دارد محدودیت‌های قیمتی را اعمال کند، روسیه هیچ گونه قرارداد فعلی را نمی‌پذیرد و از معاملات آتی عرضه گاز کنار می‌رود.

آیا تصمیمات سیاسی مغایر با قراردادها وجود خواهد داشت؟ بله، ما آنها را برآورده نمی کنیم. اگر با منافع ما در تضاد باشد، ما اصلاً چیزی عرضه نمی کنیم.»

پوتین در نیمه دوم سخنرانی خود اتهامات اتحادیه اروپا مبنی بر اینکه روسیه «تامین انرژی را تسلیحاتی می کند» را رد کرد. رئیس جمهور روسیه افزود که غرب همچنین نتوانست به مسائل فنی که ادعا می شود با خط لوله NS1 مرتبط است رسیدگی کند.

برچسب ها در این داستان

بانک برنبرگ، کریستین لاگارد، تغییرات آب و هوایی، زغال سنگ، بانک مرکزی اروپا، ناظر بانک مرکزی اروپا، اقتصاد، بحران انرژی، قیمت انرژی، اروپا، تورم اروپا، تورم اروپا، بانک مرکزی اروپا (ECB)، تحریم های مالی، نفت گرمایش، هولگر اشمیدینگ، تورم، کرملین، مسکو، خط لوله نورد استریم 1 (NS1)، نفت، افزایش تورم، روسیه، رئیس جمهور روسیه، حاکمیت، تامین گاز، جنگ اوکراین و روسیه، ولادیمیر پوتین، تحریم های غرب

نظر شما در مورد سخنرانی ولادیمیر پوتین در مورد تحریم های غرب و محدودیت های پیشنهادی G7 برای نفت خام چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 5700 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.