پوتین به تنهایی در مراسم کریسمس ارتدکس در کرملین شرکت می کند

[ad_1] نوشته دیوید لیونگرن (رویترز) – ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه روز شنبه در مراسم کریسمس کلیسای ارتدکس به تنهایی در داخل کلیسای جامع کرملین به جای پیوستن به سایر نمازگزاران در یک جشن عمومی شرکت کرد. خبرگزاری RIA روسیه اعلام کرد که این اولین بار در سال‌های اخیر است که پوتین کریسمس را در

کد خبر : 303136
تاریخ انتشار : شنبه ۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۵:۳۷
پوتین به تنهایی در مراسم کریسمس ارتدکس در کرملین شرکت می کند

[ad_1]

نوشته دیوید لیونگرن

(رویترز) – ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه روز شنبه در مراسم کریسمس کلیسای ارتدکس به تنهایی در داخل کلیسای جامع کرملین به جای پیوستن به سایر نمازگزاران در یک جشن عمومی شرکت کرد.

خبرگزاری RIA روسیه اعلام کرد که این اولین بار در سال‌های اخیر است که پوتین کریسمس را در مسکو جشن می‌گیرد نه در منطقه اطراف پایتخت.

تلویزیون دولتی دو کلیپ زنده از پوتین را در داخل کلیسای طلایی شده بشارت در حالی که کشیشان ارتدکس مراسم نیمه شب را برگزار می کردند، که به عنوان عبادت الهی شناخته می شود، نشان داد.

بسیاری از مسیحیان ارتدوکس کریسمس را در 6-7 ژانویه جشن می گیرند.

پوتین که یک ژاکت آبی و یک ژاکت سفید یقه بلند به تن داشت، تنها نمازگزار بود و چند بار قبل از اینکه پوشش تلویزیونی به یک مراسم عمومی در کلیسای جامع مسیح منجی مسکو قطع شود، به صلیب کشیده شد.

پوتین که سال گذشته عید پاک را با هزاران نفر دیگر در کلیسای جامع جشن گرفت، سال گذشته نیز کریسمس را به تنهایی در اقامتگاه رسمی خود در نووو-اگاریوو در خارج از مسکو شرکت کرد. در سال 2021، او در یک مراسم مذهبی عمومی در نووگورود شرکت کرد.

کلیسای ارتدکس روسیه از جنگ در اوکراین حمایت می کند. کریل پاتریارک مسکو روز پنجشنبه از هر دو طرف خواست آتش بس 36 ساعته کریسمس را که پوتین اعلام کرده بود رعایت کنند.

در مراسمی که به مناسبت مراسم عبادت الهی برگزار شد، کریل روز جمعه از اوکراین به دلیل سرکوب شاخه ای از کلیسای ارتدکس با روابط دیرینه با مسکو انتقاد کرد.

سرویس امنیتی اوکراین به اموال متعلق به کلیسا یورش برد و ماه گذشته یک روحانی ارشد را متهم کرد که با حمایت از سیاست های روسیه در فعالیت های ضد اوکراینی شرکت می کند.

کریل با تمسخر آنچه او «تلاش های رقت انگیز» کیف برای تخریب کلیسا در اوکراین خواند، گفت: «بیایید برای برادران و خواهران خود دعا کنیم و باور کنیم که روزی این وسوسه های شیطانی فروکش خواهند کرد.

(گزارش توسط دیوید لیونگرن؛ ویرایش توسط سینتیا اوسترمن)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.