پوتین از طرح «کمربند و جاده» چین استقبال کرد

[ad_1] خبرگزاری تاس نوشت: پوتین در مصاحبه با خبرگزاری دولتی چین (CMG) گفت که ما از طرح ابتکاری «کمربند و جاده» شی جین پینگ رئیس جمهوری چین استقبال می کنیم. وی سپس افزود: مفهوم مشارکت بین المللی پیشنهادی از سوی چین در این طرح ابتکاری به اندیشه روسیه نزدیک است. ما از این ابتکار رئیس جمهور شی

کد خبر : 415838
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۲
پوتین از طرح «کمربند و جاده» چین استقبال کرد

[ad_1]

خبرگزاری تاس نوشت: پوتین در مصاحبه با خبرگزاری دولتی چین (CMG) گفت که ما از طرح ابتکاری «کمربند و جاده» شی جین پینگ رئیس جمهوری چین استقبال می کنیم.

وی سپس افزود: مفهوم مشارکت بین المللی پیشنهادی از سوی چین در این طرح ابتکاری به اندیشه روسیه نزدیک است. ما از این ابتکار رئیس جمهور شی استقبال و با هم کار می کنیم. آماده هستیم و به کار ادامه خواهیم داد.

رئیس جمهوری روسیه در ادامه خاطرنشان کرد: ایده های ما در مورد توسعه اتحادیه اقتصادی اوراسیا، مانند ایجاد اوراسیای بزرگ در تطابق کامل با طرح پیشنهادی پکن است.

پوتین: پکن هیچ چیز را بر هیچ کس تحمیل نمی کند

رئیس جمهوری روسیه در این مصاحبه همچنین اضافه کرد که سیاست خارجی کنونی چین، از جمله سیاستی که در طرح «کمربند و جاده» اجرا می‌شود، بر سازش مبتنی است.

پوتی تاکید کرد: پکن تلاش می کند تا طرح ها و راه هایی برای دستیابی به اهداف مشترکی که برای همه قابل قبول است، بیابد. این ویژگی خاص چین کنونی به ریاست رئیس جمهور شی جین پینگ در ایجاد روابط با دیگران است. هیچ چیزی به هیچ کس تحمیل نمی شود؛ فقط ارائه فرصت است.

وی در پایان تاکید کرد: به نظر من، همین موارد، طرح «کمربند و جاده» ارائه شده توسط رئیس جمهوری چین را از بسیاری دیگر از طرح هایی که در سطح جهانی توسط کشورهای دارای سوابق استعماری اجرا می شوند، متمایز می کند.

وزارت امورخارجه چین پیش از این اعلام کرده بود که رئیس جمهوری روسیه قرار است این هفته برای شرکت در دهمین سالگرد طرح کمربند و جاده چین به پکن سفر کند. این نشست قرار است در تاریخ ۱۷ و ۱۸ اکتبر (۲۵ و ۲۶ مهر) برگزار شود.

311311

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.