پوتانین می گوید تحریم ها نورنیکل را محدود می کند و آن را مجبور به تعدیل استراتژی می کند

[ad_1] نگه داشتن آنها دشوارتر است و برنده شدن آنها گران است. ما باید با همه اینها کنار بیاییم.» پوتانین که مدیر اجرایی نورنیکل و بزرگترین سهامدار است و از طریق گروه هلدینگ Interros خود 36 درصد سهام را در اختیار دارد، اضافه کرد. اظهارات پوتانین تصدیق نادری را ارائه کرد که چگونه تحریم‌های غرب

کد خبر : 310277
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۷
پوتانین می گوید تحریم ها نورنیکل را محدود می کند و آن را مجبور به تعدیل استراتژی می کند

[ad_1]

نگه داشتن آنها دشوارتر است و برنده شدن آنها گران است. ما باید با همه اینها کنار بیاییم.» پوتانین که مدیر اجرایی نورنیکل و بزرگترین سهامدار است و از طریق گروه هلدینگ Interros خود 36 درصد سهام را در اختیار دارد، اضافه کرد.

اظهارات پوتانین تصدیق نادری را ارائه کرد که چگونه تحریم‌های غرب بر سر جنگ اوکراین بر یک شرکت دارای اهمیت استراتژیک برای اقتصاد روسیه و بازارهای جهانی فلزات تأثیر می‌گذارد – حتی اگر خود نورنیکل مستقیماً هدف این اقدامات قرار نگیرد.

دولت‌های غربی از ضربه زدن به نورنیکل خودداری کرده‌اند، زیرا به خاطر اختلال در بازار آلومینیوم پس از تحریم رقیب پوتانین، اولگ دریپااسکا و گروهش روسال در سال 2018، توجه دارند.

پوتانین گفت که شرکت او، بزرگترین تولیدکننده پالادیوم و نیکل تصفیه شده در جهان، با این وجود به دلیل تأثیر بر زنجیره های لجستیک، سیستم های پرداخت و توانایی خرید تجهیزات جدید، تحت تأثیر تحریم های “کاملا مخرب” قرار گرفته است.

او گفت که برنامه های نورنیکل برای گسترش به بازارهای دیگر مختل شده است و این شرکت را مجبور کرده است تا سیاست سرمایه گذاری خود را بر روسیه و کشورهای دوست متمرکز کند.

«به طور طبیعی، ما راه‌هایی برای خروج از این وضعیت پیدا می‌کنیم. ما در حال بازسازی زنجیره های لجستیک به کشورهای دوست هستیم. اول از همه به چین، ترکیه، مراکش و سایر کشورهای عربی.

پوتانین دیدگاه خود را بلافاصله پس از شروع جنگ تکرار کرد که روسیه نباید با مصادره یا ملی کردن دارایی های غرب به تحریم ها پاسخ دهد.

وی گفت: اگر برخی از شرکت ها از کشور ما خارج شوند، به جای اعمال نوعی مصادره و سایر اقدامات سختگیرانه برای آنها، بسیار راحت تر می توان به جامعه سرمایه گذاری این فرصت را داد که این مشکل را به تنهایی حل کند.

پوتانین که خود در هفته های اولیه جنگ چندین معامله از جمله خرید Rosbank منعقد کرد، افزود: “خروج هراس شرکت های خارجی از بازار ما منجر به این واقعیت شد که چنین شرکت هایی می توانند توسط سرمایه گذاران داخلی با شرایط بسیار جذاب خریداری شوند.” از وام دهنده فرانسوی Societe Generale.

پوتانین ماه گذشته به عنوان بخشی از اقدامات گسترده تر برای هدف قرار دادن افراد و مشاغل نزدیک به رئیس جمهور ولادیمیر پوتین، در فهرست تحریم های ایالات متحده قرار گرفت. او پیش از این مورد هدف بریتانیا و کانادا قرار گرفته بود.

(گزارش توسط مارک ترولیان؛ ویرایش توسط کیم کوگیل و گری دویل)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.