پنج نکته در Crypto در این هفته: SEC Cryptos South ارسال می کند

[ad_1] بینش های کلیدی: کمیسیون بورس و اوراق بهادار شکایت هایی را علیه بایننس ایالات متحده، بایننس و مدیر عامل بایننس CZ تنظیم کرد. Coinbase نیز وارد معارضه شد و یک روز پس از شکایت SEC از بایننس، SEC از پلتفرم ایالات متحده شکایت کرد. SEC v Ripple Case در میان هجوم SEC قابل توجه

کد خبر : 360930
تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۸
پنج نکته در Crypto در این هفته: SEC Cryptos South ارسال می کند

[ad_1]

بینش های کلیدی:

  • کمیسیون بورس و اوراق بهادار شکایت هایی را علیه بایننس ایالات متحده، بایننس و مدیر عامل بایننس CZ تنظیم کرد.
  • Coinbase نیز وارد معارضه شد و یک روز پس از شکایت SEC از بایننس، SEC از پلتفرم ایالات متحده شکایت کرد.
  • SEC v Ripple Case در میان هجوم SEC قابل توجه شد.

SEC اتهاماتی را علیه Binance ایالات متحده، Binance و CZ ارائه کرد

روز دوشنبه، SEC از بایننس ایالات متحده، بایننس و مدیر عامل بایننس چانگ پنگ ژائو (“CZ”) شکایت کرد.

SEC سیزده اتهام علیه Binance، CZ، و Binance US ارائه کرد. این اتهامات شامل پیشنهاد و فروش ثبت نشده اوراق بهادار و ارائه نادرست کنترل ها و نظارت بر تجارت در پلت فرم Binance.US است.

گری جنسلر، رئیس SEC، این را گفت:

“از طریق سیزده اتهام، ما ادعا می کنیم که نهادهای ژائو و بایننس در شبکه گسترده ای از فریب، تضاد منافع، عدم افشای اطلاعات و فرار حساب شده از قانون دست داشته اند.”

SEC اتهامات روز دوشنبه را با درخواست دادگاه برای مسدود کردن دارایی های Binance US دنبال کرد.

Binance US با عجله به این اتهامات پاسخ داد. در ابتدا، پلتفرم ایالات متحده از خروج حدود 100 جفت معاملاتی و تعلیق معاملات فرابورس خبر داد تا در نهایت 10 جفت تجاری را حذف و معاملات فرابورس را به حالت تعلیق درآورد.

با این حال، بایننس ایالات متحده در روز جمعه اقدامات طفره‌آمیزتری انجام داد و سپرده‌های فیات (USD) را به حالت تعلیق درآورد و توقف برداشت‌های فیات (USD) را از 13 ژوئن اعلام کرد.

بایننس (BNB) این هفته با 22.78 درصد کاهش به 235.6 دلار رسید، در حالی که BNB در روز شنبه به پایین ترین سطح سال 2023 یعنی 230 دلار سقوط کرد.

نمودار هفتگی BNBUSD 100623

SEC Coinbase را به لیست گسترده پرونده های دادگاه خود اضافه می کند

کمیسیون بورس و اوراق بهادار، پرونده بایننس را با اتهاماتی علیه کوین بیس (COIN) پیگیری کرد.

روز سه شنبه، SEC، Coinbase را به دلیل فعالیت به عنوان یک بورس اوراق بهادار ثبت نشده، کارگزار و آژانس تسویه حساب متهم کرد. علاوه بر این، SEC از Coinbase به دلیل ارائه و فروش ثبت نشده اوراق بهادار در ارتباط با برنامه staking-as-a-service خود، هزینه ای را دریافت کرد.

برایان آرمسترانگ، مدیر عامل Coinbase به این اتهامات پاسخ داد و گفت:

با توجه به شکایت SEC علیه ما امروز، ما مفتخریم که صنعت را در دادگاه نمایندگی کنیم تا در نهایت در مورد قوانین کریپتو شفافیت پیدا کنیم.

مدیر عامل Coinbase افزود،

به یاد داشته باشید: 1) SEC کسب و کار ما را بررسی کرد و به ما اجازه داد در سال 2021 به یک شرکت سهامی عام تبدیل شویم. 2) هیچ راهی برای “ورود و ثبت نام” وجود ندارد – ما بارها و بارها تلاش کردیم – بنابراین اوراق بهادار را لیست نمی کنیم. ما اکثریت قریب به اتفاق دارایی هایی را که بررسی می کنیم رد می کنیم. 3) SEC و CFTC اظهارات متناقضی داشته اند و حتی در مورد اینکه چه چیزی یک اوراق بهادار است و چه چیزی یک کالا، توافق ندارند.

آرمسترانگ نتیجه گرفت،

“ما کار را انجام خواهیم داد. در این میان، بیایید همه به حرکت رو به جلو و ساختن به عنوان یک صنعت ادامه دهیم. آمریکا در نهایت این را درست خواهد کرد.»

مؤسسه رتبه بندی ایالات متحده مودیز وارد میدان شد. روز پنجشنبه، مودیز رتبه بندی کوین بیس را تایید کرد اما چشم انداز را به شکل منفی تغییر داد. در ژانویه، مودیز رتبه‌بندی خانواده شرکت‌ها را از Ba3 به B2 کاهش داد و یادداشت‌های ناامن ارشد را از Ba2 به B1 تضمین کرد.

مدیر عامل Coinbase نتوانست اعصاب سرمایه گذاران را آرام کند. کوین بیس (COIN) که در فهرست NASDAQ فهرست شده است، 17.5 درصد سقوط کرد و در پایان هفته به 53.28 دلار رسید.

نمودار هفتگی COIN 100623

رابینهود همزمان با تشدید بررسی نظارتی، Cryptos را حذف می کند

Robinhood (HOOD) به افزایش نظارت نظارتی واکنش نشان داد. روز جمعه، پلتفرم معاملاتی اعلام کرد که کاردانو (ADA)، پلیگون (MATIC) و سولانا (SOL) از فهرست خارج می شود.

بازارها به این اخبار واکنش مثبت نشان دادند، به طوری که HOOD در روز جمعه 0.95 درصد کاهش یافت و به 9.41 دلار پایان داد. با این حال، ADA، MATIC و SOL آسیب دیدند.

HOOD 100623 نمودار روزانه

SEC v Ripple نتیجه بحرانی ایالات متحده می شود

سکوت رادیویی از پرونده SEC علیه ریپل، بدون هیچ حکمی از دادگاه، از زمانی که دادگاه درخواست SEC برای مهر و موم کردن اسناد مربوط به سخنرانی هینمن در اواسط ماه مه را رد کرد.

فقدان اخبار مرتبط با پرونده، سرمایه گذاران را منتظر انتشار قریب الوقوع (13 ژوئن) اسناد بدنام مرتبط با سخنرانی ویلیام هینمن کرد.

نسخه‌های ویرایش نشده اسناد SEC می‌تواند به طور مادی بر سلطنت آزاد تأثیر بگذارد و به حکمرانی مقررات به اجرا در فضای دارایی دیجیتال ایالات متحده پایان دهد.

در ماه فوریه، براد گارلینگ هاوس، مدیر عامل ریپل، در مورد اسناد مربوط به سخنرانی هینمن این را بیان کرد.

زمانی که آن‌ها فاش شوند، فکر می‌کنم موارد بیشتری را خواهید دید که چگونه ممکن است کمیسیون SEC با توجه به آنچه که در داخل دیوارهای خود می‌گفتند، علیه ریپل تصمیم بگیرد.

در حالی که خوش‌بینی نسبت به پرونده SEC v Ripple پشتیبانی را فراهم کرده است، واکنش سرمایه‌گذاران به اخبار Binance ایالات متحده، XRP را در روز شنبه وارد قلمرو منفی کرد.

XRP در حال حاضر با کاهش 8.49 درصدی به 0.48943 دلار در هفته رسیده است.

نمودار هفتگی XRPUSD 100623

Kraken بازار NFT را در میان آشفتگی بازار راه اندازی کرد

صرافی کریپتو ایالات متحده کراکن از راه اندازی Kraken NFT در روز پنجشنبه خبر داد. طبق بیانیه مطبوعاتی، بیش از 250 مجموعه NFT در بازار Kraken ساخته شده در شبکه Polygon (MATIC) موجود است.

به طور قابل توجهی، Kraken NFT برای تجارت روی پلت فرم هزینه گاز دریافت نمی کند.

کراکن در اوایل سال جاری با SEC روبرو شد. در پاسخ به اتهامات SEC علیه این پلتفرم، کراکن ارائه یا فروش اوراق بهادار از طریق برنامه‌های سهامداری دارایی‌های کریپتو خود را متوقف کرد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.