پنج افسر سابق ممفیس در قتل تایر نیکولز بی گناه بودند

[ad_1] ویدئوی پلیس تصاویری از ضرب و شتم و لگد زدن نیکولز توسط افسران، ضربه زدن به او با باتوم، اسپری فلفل و شلیک یک تفنگ شوکر به سمت او در 7 ژانویه پس از توقف ترافیک ضبط کرد. این پرونده یک گفتگوی ملی در مورد روابط نژادی و خشونت پلیس را تجدید کرده است.

کد خبر : 321325
تاریخ انتشار : جمعه ۲۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۷
پنج افسر سابق ممفیس در قتل تایر نیکولز بی گناه بودند

[ad_1]

ویدئوی پلیس تصاویری از ضرب و شتم و لگد زدن نیکولز توسط افسران، ضربه زدن به او با باتوم، اسپری فلفل و شلیک یک تفنگ شوکر به سمت او در 7 ژانویه پس از توقف ترافیک ضبط کرد. این پرونده یک گفتگوی ملی در مورد روابط نژادی و خشونت پلیس را تجدید کرده است.

این پنج افسر، که همگی به قید وثیقه آزاد شده‌اند، درخواست‌های خود را در یک جلسه رسیدگی در دادگاه کیفری شهرستان شلبی مطرح کردند، جایی که آنها رسماً به قتل درجه دوم، حمله شدید، آدم‌ربایی شدید، سوء رفتار رسمی و ظلم رسمی متهم شدند.

رووون ولز، مادر نیکولز در حالی که دست بن کرامپ، وکیل خانواده را در دست گرفته بود، در حالی که لباس مشکی به تن داشت، گفت: “من بی حس هستم، همانقدر که می توانم بی حس باشم.” آنها باید چهره من را ببینند.

هر پنج افسر – Tadarrius Bean، Demetrius Haley، Emmit Martin، Desmond Mills Jr. و Justin Smith – سیاه پوست هستند. آنها از نیروی پلیس اخراج شده اند و واحد ویژه ای که در آن عضویت داشتند منحل شده است.

افسر ششم که سفیدپوست است و سه تکنسین پزشکی فوریت های آتش نشانی که پس از ضرب و شتم نیکولز به آنجا رسیدند نیز اخراج شدند. دو معاون کلانتری شهرستان شلبی که به صحنه واکنش نشان دادند، پنج روز بدون پرداخت حقوق تعلیق شدند.

نیکولز – پدری 29 ساله، اسکیت‌بوردگر مشتاق و دانشجوی عکاسی – سعی کرد با پلیس صحبت کند در حالی که آنها دستورات را فریاد می‌زدند و او را به خشونت تهدید می‌کردند.

شما بچه ها واقعاً در حال حاضر کارهای زیادی انجام می دهید. من فقط سعی می‌کنم به خانه برگردم.» نیکولز در زمانی که پلیس سعی می‌کرد او را تحت کنترل درآورد، در خیابان نشسته بود.

“متوقف کردن. من هیچ کاری نمی‌کنم، درست قبل از رهایی و دویدن، نیکولز گفت.

وقتی پلیس او را دستگیر کرد، در حالی که او را مهار می کردند مورد ضرب و شتم قرار گرفت، با باتوم به او ضربه زدند و در حالی که روی زمین بود لگد زدند.

در فاصله کمتر از 100 متری خانه، او چندین بار مادرش را صدا زد.

افسران در این ویدئو گفتند که نیکولز به طرز خطرناکی در ترافیک منحرف شده است و یکی از آنها می گوید که نیکولز سعی کرده اسلحه او را در حین درگیری بگیرد.

کرامپ در برخی از برجسته‌ترین مواردی که آمریکایی‌های آفریقایی تبار به دست پلیس کشته شده‌اند، نماینده خانواده‌های قربانیان بوده است. کرامپ به خانواده‌های جورج فلوید و برونا تیلور کمک کرد تا به ترتیب از شهرهای مینیاپولیس و لوئیزویل شهرک‌های چند میلیون دلاری کسب کنند.

(گزارش توسط دانیل تروتا؛ ویرایش توسط استیون کوتس)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.