پل زدن بر اقتصادهای جهانی فیات و ارزهای دیجیتال – اخبار بیت کوین حمایت شده

[ad_1] حمایت شده است در 20 آوریل، پارلمان اروپا اولین مقررات جامع ارزهای دیجیتال در سراسر اتحادیه اروپا، بازارهای دارایی های رمزنگاری شده (MiCA) را تصویب کرد. در همان روز، قانون جداگانه‌ای به نام «مقررات انتقال وجوه» به تصویب رسید که اپراتورهای رمزارز را ملزم می‌کرد تا هویت مشتریان خود را تأیید کنند تا تراکنش‌های

کد خبر : 351387
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰:۰۰
پل زدن بر اقتصادهای جهانی فیات و ارزهای دیجیتال – اخبار بیت کوین حمایت شده

[ad_1]

در 20 آوریل، پارلمان اروپا اولین مقررات جامع ارزهای دیجیتال در سراسر اتحادیه اروپا، بازارهای دارایی های رمزنگاری شده (MiCA) را تصویب کرد. در همان روز، قانون جداگانه‌ای به نام «مقررات انتقال وجوه» به تصویب رسید که اپراتورهای رمزارز را ملزم می‌کرد تا هویت مشتریان خود را تأیید کنند تا تراکنش‌های پولشویی را متوقف کنند.

در حالی که مقررات کریپتو در سرتاسر جهان سخت‌تر می‌شود، Alchemy Pay به‌عنوان یک ارائه‌دهنده راه‌حل پرداخت که فیات و ارزهای دیجیتال جهانی را برای کاربران در 173 کشور پل می‌کند، به سرعت در حال رشد و افزایش در زمینه پرداخت ارزهای دیجیتال است. همه این دستاوردها از یک بینش آینده نگر در مورد پتانسیل انقلابی کریپتو شروع شد – تیم بر این باور است که با ایجاد دروازه ای یکپارچه بین مالی سنتی و دارایی های رمزنگاری، آنها می توانند فناوری نوظهور را به طور گسترده در دسترس قرار دهند و دسترسی آسان تر به خدمات مالی را برای آنها فراهم کنند. مشاغل و افراد در کشورها و مناطق مختلف.

در حال حاضر، شراکت محکمی با کانال های پرداخت بین المللی مانند Visa، Mastercard، Discover، Diners Clubs، Google Pay، Apple Pay و صدها کانال پرداخت محلی برقرار کرده است و به تدریج شبکه بزرگتری از شرکا را گسترش می دهد.

اخیراً، شاون شی، بنیانگذار Alchemy Pay، به عنوان یکی از «پیشگامان نوآوری وب 3.0 فوربس چین در سال 2022» انتخاب شد. در همان زمان، Alchemy Pay یک معیار برند را برای حرفه ای بودن، قابل اعتماد بودن و در دسترس بودن خود به عنوان یک ارائه دهنده راه حل پرداخت حرفه ای و جدی ایجاد کرده است که در حال پر کردن شکاف بین فیات و ارزهای دیجیتال در اقتصادهای جهانی است.

به مدت پنج سال به ارائه راه حل اصلی پرداخت رمزنگاری دوستانه اختصاص داده شده است

در سال 2017، پروژه Alchemy Pay توسط تیمی از کارشناسان پرداخت ساخته و راه اندازی شده است که از سال ها تجربه در سنگاپور، آمریکا، اروپا با امثال HSBC، Mastercard، Paypal و Visa آمده بودند. یک سال بعد، تیم Alchemy Pay با Crypto Payment، اولین سیستم پذیرش پرداخت هیبریدی در جهان که به بازرگانان امکان می‌دهد پرداخت‌ها را هم به ارزهای دیجیتال و هم به ارزهای فیات از مشتریان خود بپذیرند، پیگیری کردند. “این معادل یک سیستم “دست‌های دور” است.” رابرت مک‌کراکن، رئیس اکوسیستم Alchemy Pay توضیح داد: «ما از طرف تاجران پرداخت‌های ارزهای دیجیتال را می‌پذیریم و آنها را به ارز فیات برای تسویه با ارز فیات محلی تاجر تبدیل می‌کنیم.»

از آنجا، خدمات ارائه شده توسط Alchemy Pay به تدریج در چهار جهت اصلی گسترش یافته است، از جمله on-ramp، off-ramp، پرداخت NFT و سیستم های پذیرش پرداخت ارزهای دیجیتال، ارائه طیف متنوعی از راه حل ها، در حالی که مقداری همگرایی و متقاطع بین چهار بخش

“روشن و خارج از رمپ راه حل پرداخت ما است.” رابرت در این مصاحبه توضیح داد: «On-ramp به عنوان یک افزونه استقرار یافته است که پلتفرم Web3 می تواند روی وب سایت خود میزبانی کند تا کاربران بتوانند از روش های پرداخت قانونی مانند Visa، Mastercard، Apple Pay، Google Pay، نقل و انتقالات بانکی محلی و رایج استفاده کنند. کیف پول دیجیتال محلی برای خرید ایمن ارزهای دیجیتال. Off-ramp نیز یکی از ویژگی های این افزونه است که به صورت معکوس عمل می کند و به کاربران امکان می دهد ارزهای دیجیتال خود را به ارزهای فیات بفروشند و وجوه را مستقیماً به حساب بانکی شخصی خود ارسال کنند که این کار را برای کاربران بسیار آسان، ساده، ایمن و سازگار می کند. برای خرید و فروش ارز دیجیتال پرداخت NFT یک راه حل نسبتا جدید است، با قابلیت خرید آسان NFT با استفاده از روش های پرداخت ارز فیات. این یک راه ساده تر و ساده تر هم برای بومی کریپتو و هم برای کاربرانی است که با Web3 آشنا نیستند.

رابرت مک کراکن، رهبر اکوسیستم کیمیاگری پرداخت

پس از بیش از پنج سال توسعه، Alchemy Pay بیش از هر پروژه دیگری در صنعت پرداخت ارزهای دیجیتال تجربه کسب کرده است – نیازهای کاربران بومی ارزهای دیجیتال را مشخص می کند، به طور مداوم سرویس را به روز می کند و تکرار می کند، و راه حل هایی با جریان اصلی ارائه می دهد. قابلیت استفاده Alchemy Pay تقریباً در هر نقطه از جهان برای افراد با هر پیشینه فنی در دسترس است، که باعث ایجاد موانع پلتفرم در زمینه پرداخت های رمزنگاری شده است.

Alchemy Pay در اولین سالهای توسعه خود بر بازار آسیا متمرکز شد و به تدریج به اروپا و آمریکا گسترش یافت. تا سال 2021، Alchemy Pay نقاط تماس پرداخت را با بیش از 2 میلیون بازرگان در بیش از 70 کشور در سراسر جهان ایجاد کرده است. در سال گذشته، Alchemy Pay تجارت خود را بر گسترش شبکه جهانی شرکای پرداخت و حواله، مشارکت با صرافی‌ها و شبکه‌های اصلی بلاک چین و حرکت به سمت ارائه راه‌حل‌های پرداخت مستقیم به مشتری (D2C) متمرکز کرده است.

Vision را در Global قرار دهید، ریشه در محلی

با ادامه گسترش تجارت، Alchemy Pay به یک سازمان واقعاً جهانی تبدیل شده است. در همان زمان، تیم دریافت که ساخت یک ساختار سلسله مراتبی دقیق ممکن است خلاقیت و بهره‌وری را خفه کند و رشد سازمان را محدود کند.

در نتیجه، در پایان سال 2022، کیمیا پی یک “سیستم مدیریت هیئت مشاوره” را پیاده سازی کرد. دعوت از کارشناسان جهانی برای به عهده گرفتن مسئولیت بخش های مختلف مانند انطباق، محصول، امنیت و غیره، جایی که آنها می توانند در تصمیم گیری شرکت کنند، مشاوره حرفه ای بیشتری ارائه دهند و استعدادهای خود را در زمینه هایی متمرکز کنند که می توانند به پتانسیل واقعی خود دست یابند. از آنجایی که یک نفر نمی تواند در همه چیز مهارت داشته باشد، ما یک سیستم مشاوره و مدیریت مبتنی بر کمیته را اجرا کرده ایم. وقتی از رابرت در مورد دلیل اصلی سیستم سوال شد، توضیح داد:ما فکر می‌کردیم که یک ساختار غیرمتمرکز به تیم ما اجازه می‌دهد تا به طور سالم رشد کند. این تنظیم در ایجاد حس واقعی همکاری تیمی بسیار موفق بوده است.

دیوید پلوف، سابق مشاور ارشد کاخ سفید و مدیر کمپین افسانه ای، همچنین اخیراً پیوستن به Alchemy Pay و به عنوان یکی از اعضای کمیته مدیریت و هیئت مشاوران کیمیا پی، و مسئول استراتژی، انطباق و روابط دولت به عنوان مشاور استراتژیک جهانی است. پلوف به خاطر استراتژی و مشارکت عمومی مردمی که در مبارزات انتخاباتی اوباما در سال 2008 پیروز شد، اعتبار دارد. پلوف پس از کار برای اوباما، معاون ارشد سیاست و استراتژی اوبر شد و در سال 2022 پلوف به هیئت مشاوره جهانی بایننس پیوست.

در حال حاضر، Alchemy Pay دارای استعدادهای اصلی و رهبران متخصص در همه بخش ها است. اتان وانگ یک نیروی محرکه برای تیم فناوری بوده است، او رهبر فناوری در تیم Google Cloud Web3 و یکی از اعضای تیم موسس است. او همچنین قبلاً برای فیس‌بوک لیبرا به‌عنوان رهبر فناوری و بنیان‌گذار تیم کار می‌کرد. اندی نگ بیش از 20 سال تجربه غواصی عمیق در محصول دارد. یوناس سرنیوس سرپرست تیم انطباق از اروپا است، زیرا او بیش از 10 سال تجربه ترکیبی در انطباق با خدمات ملکی و مالی دارد و تجربه زیادی در عملیات قانونی دارد. رابرت گفت: “ما از افراد با استعداد از سراسر جهان استقبال می کنیم تا به ما بپیوندند و با ما Alchemy Pay را بسازند.”

رابرت مک کراکن، رهبر اکوسیستم کیمیاگری پرداخت

Alchemy Pay با ایجاد گروهی از استعدادها که ریشه در بازار محلی دارد، تأکید بیشتری بر پرداخت های محلی دارد و استفاده از خدمات پرداختی را که ارائه می دهد برای کاربران محلی آسان تر و سریع تر می کند. Alchemy Pay دارای مزیت قابل توجهی در صنعت از نظر پرداخت های محلی است، زیرا در حال حاضر بیش از 300 کانال پرداخت محلی مانند OVO و DANA در اندونزی، GCash در فیلیپین و بسیاری دیگر را پشتیبانی می کند. در عین حال، این مدل تیمی به Alchemy Pay اجازه داده است تا در سیاست جهانی و انطباق با آن مزیت کسب کند، «هر گونه تغییر در محیط نظارتی منطقه ای جهانی برای ما مهم است و می تواند منجر به تغییرات و روند در فضای پرداخت شود، بنابراین ما این کار را انجام خواهیم داد. مراقب باشید تا آخرین روندها و تغییرات را ببینید.رابرت گفت.

در سال‌های اخیر، Alchemy Pay پتانسیل تقاضا برای ارزهای دیجیتال را در آسیای جنوب شرقی و آمریکای لاتین مشاهده کرده است، راه‌حل‌های پرداخت خود را طراحی کرده و تلاش‌های بازاریابی خود را بر این مناطق متمرکز کرده و استراتژی‌های عملیاتی را برای ارتقای محصولات خود مطابق با شرایط بازار محلی توسعه داده است. Alchemy Pay همچنین با مشارکت با افراد مشهور و سازمان های برجسته برای تبلیغ محصولات پرداخت خود و گسترش حضور محلی برند، شهرت و رقابت قوی برای محصولات خود ایجاد کرده است.

ماموریت ما ایجاد پل بین اقتصادهای جهانی فیات و کریپتو است. رابرت با صحبت در مورد چشم انداز بلند مدت Alchemy Pay، تمایل تیم را برای ایجاد یک پروژه پایدار و تکاملی که مشکلات اتصال دنیای مالی سنتی به دنیای ارزهای دیجیتال را حل می کند، ابراز کرد.

او مأموریت و چشم انداز کیمیا پی را به پایان رساند: «هدف نهایی ما این است که استفاده و دسترسی افراد در سراسر جهان به شکل غیرمتمرکز، باز و منصفانه تر مالی را آسان کنیم. ما می‌خواهیم Alchemy Pay یک راه‌حل پرداخت رمزنگاری را ارائه دهد که در آزمون زمان مقاومت کرده و به بازخورد کاربران اهمیت می‌دهد. برای دستیابی به این هدف، ما بر روی پالایش و بهبود محصول خود تمرکز خواهیم کرد و در عین حال ذهنیت بلندمدت را برای پاسخگویی به نیازهای بلندمدت کاربران خود اتخاذ خواهیم کرد.

منبع:فوربس


این پست حمایت شده است. در اینجا نحوه دسترسی به مخاطبان خود را بیاموزید. سلب مسئولیت را در زیر بخوانید.

رسانه ها

Bitcoin.com منبع برتر برای همه چیزهایی است که مربوط به رمزنگاری است. با تیم رسانه در [email protected] تماس بگیرید تا در مورد انتشارات مطبوعاتی، پست های حمایت شده، پادکست ها و گزینه های دیگر صحبت کنید.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.