پلیس کانادا شروع به لغو انسداد حساب های مرتبط با کاروان آزادی کرد زیرا ترودو قانون شرایط اضطراری را لغو کرد – اخبار ویژه بیت کوین

[ad_1] جاستین ترودو، نخست وزیر کانادا، به استفاده از قانون شرایط اضطراری که هفته گذشته برای مقابله با اعتراض کامیون‌داران کاروان آزادی مورد استناد قرار گرفت، پایان داد. پلیس کانادا همچنین به موسسات مالی دستور داده است تا حساب‌هایی را که قبلا مسدود شده‌اند، مسدود کنند. نخست وزیر گفت: «وضعیت دیگر یک وضعیت اضطراری نیست،

کد خبر : 170834
تاریخ انتشار : جمعه ۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱:۳۰
پلیس کانادا شروع به لغو انسداد حساب های مرتبط با کاروان آزادی کرد زیرا ترودو قانون شرایط اضطراری را لغو کرد – اخبار ویژه بیت کوین

[ad_1]

جاستین ترودو، نخست وزیر کانادا، به استفاده از قانون شرایط اضطراری که هفته گذشته برای مقابله با اعتراض کامیون‌داران کاروان آزادی مورد استناد قرار گرفت، پایان داد. پلیس کانادا همچنین به موسسات مالی دستور داده است تا حساب‌هایی را که قبلا مسدود شده‌اند، مسدود کنند. نخست وزیر گفت: «وضعیت دیگر یک وضعیت اضطراری نیست، بنابراین دولت فدرال به استفاده از قانون شرایط اضطراری پایان خواهد داد… ما مطمئن هستیم که قوانین و مقررات موجود کافی هستند».

ترودو به قانون موارد اضطراری پایان می دهد

جاستین ترودو، نخست وزیر کانادا روز چهارشنبه اعلام کرد که استفاده از قانون شرایط اضطراری را که دولتش هفته گذشته برای مقابله با اعتراض کامیونداران کاروان آزادی به کار گرفته بود، لغو می کند.

نخست وزیر ترودو در یک کنفرانس مطبوعاتی ضمن اذعان به اینکه “تهدید ادامه دارد” گفت:

این وضعیت دیگر یک وضعیت اضطراری نیست، بنابراین دولت فدرال به استفاده از قانون شرایط اضطراری پایان خواهد داد… ما مطمئن هستیم که قوانین و مقررات موجود کافی هستند.

ترودو تکرار کرد: ما کاملاً واضح بودیم که استفاده از قانون اضطراری در زمان محدود خواهد بود.

فرماندار کل کانادا بعدازظهر چهارشنبه این لغو را امضا کرد و به طور رسمی به وضعیت اضطراری پایان داد.

وضعیت اضطراری در انتاریو نیز لغو شده است. با این حال، دفتر نخست وزیر داگ فورد گفت: “ابزارهای اضطراری ارائه شده به مجریان قانون در این زمان حفظ خواهند شد، زیرا پلیس به رسیدگی به فعالیت های جاری در محل ادامه می دهد.”

پلیس کانادا به مؤسسات مالی دستور می دهد تا حساب ها را مسدود کنند

پلیس سواره سلطنتی کانادا (RCMP) به موسسات مالی و صرافی‌های ارزهای دیجیتال دستور داد تا حساب‌ها و کیف پول‌های رمزنگاری مرتبط با اعتراض کاروان آزادی هفته گذشته را مسدود کنند. حداقل 34 آدرس رمزنگاری پرچم گذاری شده است. دولت ترودو متعاقباً اعلام کرد که حساب‌های بیشتری مسدود خواهند شد.

ایزابل ژاک، دستیار معاون وزیر دارایی کانادا، به یک کمیته پارلمانی گفت که بیش از 210 حساب بانکی با حدود 7.8 میلیون دلار مسدود شده است اما اکنون در مرحله رفع توقیف هستند.

وی توضیح داد: “اطلاعات توسط RCMP با موسسات مالی به اشتراک گذاشته شد و دیروز توسط موسسات مالی مطلع شدیم که آنها حساب ها را مسدود می کنند.”

اکثریت قریب به اتفاق حساب‌ها در حال مسدود شدن هستند، مشروط به هرگونه اطلاعات جدیدی که ممکن است RCMP داشته باشد.

RCMP در بیانیه‌ای که روز دوشنبه منتشر شد، با توجه به نگرانی‌ها مبنی بر مسدود شدن حساب‌های اهداکنندگان معترض گفت که تنها اسامی سازمان‌دهندگان کاروان آزادی و مالکان کامیون‌هایی را که از ترک منطقه اعتراضی خودداری کرده‌اند، در اختیار بانک‌ها قرار داده است. پلیس کانادا تاکید کرد:

ما هیچ وقت لیستی از کمک کنندگان به موسسات مالی ارائه نکردیم.

ژاک خاطرنشان کرد که اقدامات مالی در قانون شرایط اضطراری در 15 فوریه به اجرا درآمد و نباید بر افرادی که قبل از آن تاریخ به کامیونداران کاروان آزادی کمک مالی کرده اند تأثیر بگذارد.

علاوه بر این، او توضیح داد که این اقدامات به طور خاص برای متقاعد کردن سازمان‌دهندگان تظاهرات و شرکت‌کنندگان برای بازگشت به خانه طراحی شده‌اند. او ضمن بیان اینکه «بعید به نظر می‌رسد» که حساب‌های اهداکنندگان مسدود شده باشد، اذعان کرد: «غیرممکن نیست». معاون وزیر در امور مالی گفت:

بر اساس دانشی که من دارم، فکر می‌کنم بعید است کسی که سه هفته پیش 20 دلار داده است، یا حتی 20 دلار پس از 15 فوریه، در اثر انجماد دستگیر شده باشد.

برچسب ها در این داستان

کانادا، نخست وزیر کانادا، قانون شرایط اضطراری، اختیارات اضطراری، کاروان آزادی، کامیون داران کاروان آزادی، مسدود کردن حساب بالابر، نخست وزیر جاستین ترودو، اهداکنندگان اعتراض، سازمان دهندگان اعتراض، سازماندهی اعتراض، لغو قانون شرایط اضطراری، لغو مسدود کردن حساب ها

نظر شما در مورد پایان دادن به استفاده از اختیارات اضطراری و مسدود کردن حساب‌های پلیس توسط نخست‌وزیر جاستین ترودو چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.