پلیس کارولینای شمالی ویدئویی از استفاده از تیزر بر روی مرد سیاهپوستی منتشر کرد

[ad_1] این برخورد مرگبار در ساعات اولیه صبح روز 17 ژانویه زمانی رخ داد که افسران در حال انجام آنچه استلا پترسون، رئیس پلیس رالی در یک گزارش مقدماتی به عنوان “گشت زنی های پیشگیرانه” در یک منطقه تجاری در بخش جنوب شرقی پایتخت کارولینای شمالی توصیف کرد. در گزارشی که ماه گذشته منتشر شد،

کد خبر : 318817
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۶:۵۲
پلیس کارولینای شمالی ویدئویی از استفاده از تیزر بر روی مرد سیاهپوستی منتشر کرد

[ad_1]

این برخورد مرگبار در ساعات اولیه صبح روز 17 ژانویه زمانی رخ داد که افسران در حال انجام آنچه استلا پترسون، رئیس پلیس رالی در یک گزارش مقدماتی به عنوان “گشت زنی های پیشگیرانه” در یک منطقه تجاری در بخش جنوب شرقی پایتخت کارولینای شمالی توصیف کرد.

در گزارشی که ماه گذشته منتشر شد، آمده است که شش افسر در حالی که چندین تحقیق درباره این رویدادها ادامه دارد به مرخصی اداری سپرده شده اند.

ویدئویی که تصاویر دوربین بدنه افسران، فیلم دوربین داشبورد و کلیپ های نظارتی از منطقه را جمع آوری می کند، افسران را نشان می دهد که به ماشین پارک شده ای نزدیک می شوند که ویلیامز صندلی راننده آن را اشغال کرده بود.

بر اساس این گزارش، پلیس مشروب الکلی را در یک ظرف باز و ماری جوانا در ماشین مشاهده کرد و یکی از افسران پس از اینکه ویلیامز یک اسکناس دلاری تا شده را در جیبش پیدا کرد که به نظر می رسید حاوی “ماده پودری سفید” بود، تصمیم به دستگیری گرفت.

در این ویدئو، ویلیامز و دیگر سرنشین خودرو که شناسایی نشده است، شنیده می شود که چرا آنها را مورد بازجویی و جستجو قرار می دهند. هنگامی که افسران سعی کردند او را بازداشت کنند، ویلیامز مقاومت کرد و درگیری در گرفت.

شنیده می شود که یکی از افسران تهدید می کند که تیزر خود را بر روی ویلیامز تخلیه می کند، مگر اینکه او از مقاومت دست بردارد. سپس یک تفنگ شوکر آزاد شد و ویلیامز در کنار یک ماشین پارک شده به زمین افتاد. مدت کوتاهی پس از آن تلاش می کند تا فرار کند.

این ویدئوی تقریباً 13 دقیقه‌ای نشان می‌دهد که چندین افسر در حال واکنش به صحنه هستند تا تلاش کنند ویلیامز را که متعاقباً به زمین چسبانده شده را تحت کنترل درآورند.

یکی از افسران در این ویدئو می‌گوید: «دست‌هایت را پشت سرت بگذار، تاسد می‌شوی». پلیس حتی پس از اینکه این مرد در مورد مشکلات قلبی خود به آنها اطلاع داد، تیزرهای خود را روی ویلیامز مستقر کرد.

زمانی که ویلیامز در دستبند قرار گرفت و به نظر می رسید دچار مشکل تنفسی شده بود، شخصی گفت: “آرام باش، آرام باش.” از آنجایی که به نظر می رسید وضعیت ویلیامز به سرعت رو به وخامت است، مأموران نبض او را چک می کردند و از خدمات پزشکی اورژانسی برای حضور در محل درخواست می کردند.

طبق گزارش اولیه، افسران پس از اینکه متوجه شدند ویلیامز پاسخگو نبوده، شروع به انجام CPR کردند.

پلیس گفت که EMS ویلیامز را به یک بیمارستان محلی منتقل کرد و در ساعت 3:01 بامداد، درست بیش از یک ساعت پس از اینکه ماموران به خودروی وی نزدیک شدند و از او خواستند از خودرو خارج شود، مرگ وی اعلام شد.

مادر ویلیامز به واشنگتن پست گفت که مشکلات قلبی در خانواده وجود دارد و پدرش به دلیل مشکلات قلبی درگذشته است.

طبق گزارش رسانه ها، خانواده این فیلم را قبل از انتشار عمومی آن مشاهده کردند و تا روز جمعه هیچ نظری نداشتند.

بر اساس گزارش اولیه، دفتر تحقیقات ایالت کارولینای شمالی و اداره پلیس رالی در حال بررسی این حادثه هستند.

(گزارش ماریا کاسپانی در نیویورک؛ ویرایش توسط دیوید گرگوریو)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.