پلیس هنگ کنگ مردی را پس از ناپدید شدن وی با بیش از 191 هزار دلار متعلق به یک معامله گر کریپتو دستگیر کرد – اخبار بیت کوین

پلیس هنگ کنگ مردی را که متهم به سرقت 191085 دلار از یک معامله گر ارزهای رمزنگاری شده در معامله ای جعلی بود، دستگیر کرد. در زمان دستگیری مظنون هیچ پولی کشف نشد و تحقیقات برای تعیین اینکه آیا این مظنون است یا خیر ادامه دارد مرد همدست داشت هیچ وجهی بازیابی نشد پلیس هنگ

کد خبر : 206423
تاریخ انتشار : جمعه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۰
پلیس هنگ کنگ مردی را پس از ناپدید شدن وی با بیش از 191 هزار دلار متعلق به یک معامله گر کریپتو دستگیر کرد – اخبار بیت کوین


پلیس هنگ کنگ مردی را که متهم به سرقت 191085 دلار از یک معامله گر ارزهای رمزنگاری شده در معامله ای جعلی بود، دستگیر کرد. در زمان دستگیری مظنون هیچ پولی کشف نشد و تحقیقات برای تعیین اینکه آیا این مظنون است یا خیر ادامه دارد مرد همدست داشت

هیچ وجهی بازیابی نشد

پلیس هنگ کنگ اخیراً یک مرد 24 ساله را که متهم به ناپدید شدن با 191085 دلار (1.5 میلیون دلار هنگ کنگ) یک تاجر رمزارز بود، دستگیر کرد. در گزارشی آمده است که این هنرمند کلاهبردار اکنون در صورت مجرم شناخته شدن با ده سال زندان مواجه است.

بر اساس گزارش ساوت چاینا مورنینگ پست که جزئیات نقشه مظنون را نشان می دهد، زمانی که ماموران اجرای قانون سرانجام این جوان 24 ساله را در 10 می دستگیر کردند، هیچ پولی کشف نشد. تنها اقلامی که گزارش شده بود کشف شد یک تلفن همراه، گردنبند و لباس هایی که مظنون در زمان ارتکاب جرم به تن داشت.

بازرس پلیس هنگ کنگ تانگ سین تونگ از واحد تحقیقات جنایی Yau Tsim در توضیح اینکه چگونه مظنون با سرمایه معامله گر ارزهای دیجیتال ناشناس ناپدید شد، گفت:

طبق دستورالعمل، قربانی 1.5 میلیون دلار هنگ کنگ پول دیجیتال را به یک کیف پول الکترونیکی تعیین شده منتقل کرد. در [buyer] ادعا کرد که باید برای گرفتن پول به اتاق کارمندان برود و از آنجا خارج شد [the meeting room].

امکان دستگیری بیشتر

پلیس هنگ کنگ معتقد است که مظنون ممکن است از خروجی عقب مغازه ای در تسیم شا تسو برای فرار استفاده کرده باشد. با این حال، قبل از ناپدید شدن، گزارش شده است که مظنون معامله گر ارز دیجیتال و همکارانش را در داخل مغازه محبوس کرده است. پس از اینکه متوجه شد آنها فریب خورده اند، معامله گر ارزهای دیجیتال با پلیس تماس گرفت.

در همین حال، این گزارش می گوید که کارآگاهان هنوز مشخص نکرده اند که آیا مظنون به طور خاص دفتری را برای کلاهبرداری معامله گر کریپتو راه اندازی کرده است یا خیر. تانگ افزود که پلیس همچنین در حال بررسی این احتمال است که مظنون ممکن است همدست داشته باشد. این بازرس افزود که پلیس امکان دستگیری بیشتر را رد نمی کند.

افکار خود را در مورد این داستان چیست؟ نظر خود را در بخش نظرات زیر به ما بگویید.

ترنس زیموارا

ترنس زیموارا روزنامه‌نگار، نویسنده و نویسنده برنده جایزه زیمبابوه است. او در مورد مشکلات اقتصادی برخی از کشورهای آفریقایی و همچنین اینکه چگونه ارزهای دیجیتال می توانند راه فرار را برای آفریقایی ها فراهم کنند، مطالب زیادی نوشته است.







اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.