پلیس می گوید قاتل آبه از اسلحه دست ساز استفاده می کرد و از ورشکستگی مادرش کینه ای داشت

[ad_1] تتسویا یاماگامی، یک بیکار 41 ساله، به عنوان مظنون به قتل در روز جمعه پس از اینکه مردی در فیلم‌هایی که مکرراً در تلویزیون ژاپن نشان داده شد، مشاهده شد که با آرامش از پشت به باسابقه‌ترین نخست‌وزیر ژاپن نزدیک شده و اخراج می‌کند، شناسایی شد. مظنون با موهایی پشمالو و پشمالو در حال

کد خبر : 226935
تاریخ انتشار : شنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۲
پلیس می گوید قاتل آبه از اسلحه دست ساز استفاده می کرد و از ورشکستگی مادرش کینه ای داشت

[ad_1]

تتسویا یاماگامی، یک بیکار 41 ساله، به عنوان مظنون به قتل در روز جمعه پس از اینکه مردی در فیلم‌هایی که مکرراً در تلویزیون ژاپن نشان داده شد، مشاهده شد که با آرامش از پشت به باسابقه‌ترین نخست‌وزیر ژاپن نزدیک شده و اخراج می‌کند، شناسایی شد.

مظنون با موهایی پشمالو و پشمالو در حال قدم گذاشتن در جاده پشت آبه، که روی یک رایزر در یک تقاطع ایستاده بود، قبل از شلیک دو گلوله از یک اسلحه 40 سانتی متری (16 اینچی) که با نوار سیاه پیچیده شده بود، دیده شد. او در محل حادثه توسط پلیس برخورد کرد.

همسایگان به رویترز گفتند یاماگامی فردی تنها بود که وقتی با او صحبت می شد پاسخی نمی داد. خبرگزاری کیودو به نقل از منابع تحقیقاتی گفت، او معتقد بود آبه یک گروه مذهبی را تبلیغ کرده است که مادرش با اهدای کمک به آن ورشکست شده است.

کیودو و دیگر رسانه‌های داخلی به نقل از او به پلیس گفت: «مادرم در یک گروه مذهبی محصور شد و من از آن رنجیدم. پلیس نارا از اظهار نظر درباره جزئیات گزارش شده توسط رسانه های ژاپنی درباره انگیزه یا آمادگی یاماگامی خودداری کرد.

رسانه ها نامی از گروه مذهبی که گفته می شود از دست او ناراحت بود، نبرده اند.

رسانه ها گفتند که یاماگامی اسلحه را از قطعات خریداری شده آنلاین تقلب کرده است، ماه ها وقت صرف طراحی حمله کرده است، حتی در سایر رویدادهای کمپین آبه، از جمله یکی از رویدادهای روز قبل از آن در حدود 200 کیلومتر (مایل) شرکت کرده است.

بر اساس گزارش پخش عمومی NHK، او قبل از انتخاب اسلحه به یک حمله بمبی فکر کرده بود.

NHK گفت که مظنون به پلیس گفت که با پیچاندن لوله های فولادی به یکدیگر با نوار، برخی از آنها با سه، پنج یا شش لوله، با قطعاتی که به صورت آنلاین خریداری کرده بود، اسلحه ساخته است.

پلیس روز شنبه گفت که پلیس حفره های گلوله ای را در تابلویی که به یک ون کمپین در نزدیکی محل تیراندازی نصب شده بود پیدا کرد و معتقد است که آنها از یاماگامی هستند. ویدئوها نشان می‌دهند که آبه بعد از شلیک اول به سمت مهاجم چرخیده و بعد از شلیک دوم روی زمین مچاله می‌شود.

بارهای میزبان

یاماگامی در طبقه هشتم یک ساختمان آپارتمان کوچک زندگی می کرد. طبقه همکف پر از بارهایی است که مشتریان برای نوشیدن و گپ زدن با مهمانداران زن پول می دهند. یک بار کارائوکه از کار افتاده است.

آسانسور تنها در سه طبقه توقف می کند که یک طراحی صرفه جویی در هزینه است. یاماگامی باید پیاده می‌شد و از پله‌ها به سمت آپارتمانش می‌رفت.

یکی از همسایگان او، زنی 69 ساله که یک طبقه زیر او زندگی می کرد، سه روز قبل از ترور آبه او را دید.

سلام کردم اما او به من توجهی نکرد. او فقط به زمین نگاه می کرد که ماسک نداشت. این زن که فقط نام خانوادگی خود را ناکایاما داده است، به رویترز گفت: «انگار نامرئی بودم. به نظر می رسید چیزی او را آزار می دهد.»

او ماهانه 35000 ین (260 دلار) اجاره می‌دهد و تخمین می‌زند که همسایه‌هایش تقریباً همین مقدار را می‌پردازند.

یک زن ویتنامی که دو در پایین تر از یاماگامی زندگی می کند و نام خود را مای گذاشته است، می گوید که به نظر می رسد خودش را حفظ کرده است. “من او را چند بار دیدم. در آسانسور به او تعظیم کردم، اما او چیزی نگفت.»

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.