پلیس مصر 29 متفکر کلاهبرداری اپلیکیشن استخراج کریپتو را دستگیر کرد – مقررات بیت کوین نیوز

گزارش شده است که پلیس مصر اخیراً 29 فرد مرتبط با کلاهبرداری اپلیکیشن ماینینگ ارز دیجیتال هاگپول را دستگیر کرده است. پلیس گفت: در این دستگیری ها علاوه بر کشف و ضبط 95 گوشی تلفن همراه و 3367 سیم کارت، ارز داخلی و خارجی به ارزش 194 هزار دلار کشف شد. به گفته وکیلی که

کد خبر : 333308
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۰
پلیس مصر 29 متفکر کلاهبرداری اپلیکیشن استخراج کریپتو را دستگیر کرد – مقررات بیت کوین نیوز


گزارش شده است که پلیس مصر اخیراً 29 فرد مرتبط با کلاهبرداری اپلیکیشن ماینینگ ارز دیجیتال هاگپول را دستگیر کرده است. پلیس گفت: در این دستگیری ها علاوه بر کشف و ضبط 95 گوشی تلفن همراه و 3367 سیم کارت، ارز داخلی و خارجی به ارزش 194 هزار دلار کشف شد. به گفته وکیلی که وکالت بیش از 1000 قربانی را دارد، ممکن است 800000 نفر طعمه این کلاهبرداری شده باشند.

88 کیف پول ارز دیجیتال که برای دریافت وجوه از سرمایه گذاران استفاده می شود

در گزارشی آمده است که پلیس مصر اخیراً 29 نفر را دستگیر کرده است که گمان می رود طراحان کلاهبرداری سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال هاگپول باشند. بنا بر گزارش ها، پلیس در جریان این دستگیری ها 95 گوشی و 3367 سیم کارت کشف و ضبط کرد. این گزارش افزود: ارز داخلی و خارجی به ارزش 194 هزار دلار نیز بازیابی شد.

بر اساس گزارش CBS News که به نقل از بیانیه صادر شده توسط پلیس، مغز متفکران ادعا شده پشت کلاهبرداری اپلیکیشن استخراج ارزهای دیجیتال در مجموع از ۸۸ کیف پول ارز دیجیتال برای دریافت وجوه از سرمایه گذاران استفاده کردند. پس از دریافت وجوه، باند جنایتکار اقدام به توزیع مجدد آن بین 9965 کیف پول دیجیتال کرد. وجوه بعداً قبل از خروج از کشور به BTC تبدیل شد.

در حالی که بیانیه پلیس ادعا می کرد که کلاهبرداران هاگپول سرمایه گذاران را تا 615000 دلار (19 میلیون پوند) فریب داده اند، بسیاری در مصر اصرار دارند که این رقم بسیار بالاتر است. عبدالعزیز حسین، وکیلی که تنها وکالت بیش از هزار قربانی از قاهره را برعهده دارد، در این گزارش نقل می شود که نشان می دهد ممکن است 800000 نفر در دام این کلاهبرداری افتاده باشند.

استفاده از اسناد جعلی

اگرچه استفاده یا تجارت ارزهای دیجیتال در مصر ممنوع است، طبق گزارش‌ها، مغز متفکران کلاهبرداری هاگپول توانستند قربانیان را با وعده بازگشت غیرواقعی بالای سرمایه جذب کنند. برای مثال، طبق گزارش CBS، به سرمایه‌گذاران احتمالی گزینه‌های سرمایه‌گذاری پیشنهاد شد که از گزینه‌هایی با هزینه اولیه 10 دلار و پرداخت روزانه 1 دلار متغیر بود، تا گزینه‌ای که سرمایه‌گذار برای خرید یک ماشین استخراج با پرداخت 55 دلار در روز، 800 دلار می‌پردازد. .

علاوه بر وعده های بازده بالای سرمایه، کلاهبرداران ادعا شده همچنین متهم به استفاده از اسناد جعلی برای فریب قربانیان غیرقانونی هستند. یکی از این اسناد به اصطلاح گواهی حسن نیت است که ظاهراً توسط دفتر وزیر امور خارجه ایالت کلرادو ایالات متحده برای هاگپول صادر شده است.

افکار خود را در مورد این داستان چیست؟ نظر خود را در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

ترنس زیموارا

ترنس زیموارا روزنامه نگار، نویسنده و نویسنده برنده جایزه زیمبابوه است. او به طور گسترده در مورد مشکلات اقتصادی برخی از کشورهای آفریقایی و همچنین اینکه چگونه ارزهای دیجیتال می توانند راهی برای فرار آفریقایی ها فراهم کنند، نوشته است.







اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.