پلیس روسیه 2 زن و اعضای عالی رتبه هرم رمزنگاری Finiko را دستگیر کرد-اخبار بیت کوین

نیروی انتظامی در جمهوری تاتارستان روسیه در ارتباط با طرح رمزنگاری پونزی Finiko دستگیر شد. اعتقاد بر این است که دو زن بازداشت شده در این هفته میلیون ها دلار جذب هرم کرده اند. فینیکو در حال فروپاشی سرمایه گذاران تعدادی از کشورها در فضای پس از اتحاد جماهیر شوروی و سراسر جهان ، از

کد خبر : 103029
تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۰
پلیس روسیه 2 زن و اعضای عالی رتبه هرم رمزنگاری Finiko را دستگیر کرد-اخبار بیت کوین


نیروی انتظامی در جمهوری تاتارستان روسیه در ارتباط با طرح رمزنگاری پونزی Finiko دستگیر شد. اعتقاد بر این است که دو زن بازداشت شده در این هفته میلیون ها دلار جذب هرم کرده اند. فینیکو در حال فروپاشی سرمایه گذاران تعدادی از کشورها در فضای پس از اتحاد جماهیر شوروی و سراسر جهان ، از جمله آلمان و ایالات متحده را جذب کرد.

زنان م Infثر در تحقیقات فینیکو دستگیر شدند

به گزارش Realnoe Vremya ، پلیس کازان ، پایتخت تاتارستان ، دو زن را به دلیل مشارکت در هرم بزرگ رمزنگاری Finiko بازداشت کرد. لیلیا نوریوا ، بنیانگذار یک آژانس املاک و مستغلات که به طرح پونزی پیوست ، و دینا گابدولینا ، مدیر عالی رتبه فینیکو ، پس از احضار بازرسان برای بازجویی در اوایل این هفته ، بازداشت شدند.

پلیس روسیه 2 زن و اعضای عالی رتبه هرم رمزنگاری Finiko را دستگیر کرد
دینا گابدولینا و لیلیا نوریوا. منبع: رسانه های اجتماعی

گفته می شود این دو بازداشت شده سرمایه گذاران متعددی را ترغیب کرده اند تا از طریق بازاریابی چند سطحی بیش از 10 میلیون دلار به کلاهبرداری ارسال کنند ، زیرا نوریوا در هرم مالی به عنوان “ستاره دهم” شناخته می شود ، در حالی که گابدولینا به عنوان معاون به وی اعطا شد. رئیس جمهور. هر دو متهم به مشارکت در کلاهبرداری در مقیاس بزرگ به عنوان اعضای یک گروه جنایت سازمان یافته بین 1 دسامبر 2018 تا 28 ژوئیه 2021 عمل کرده اند.

نگرانی آنها در پی دستگیری کریل دورونین ، بنیانگذار فینیکو ، تأثیرگذار اینستاگرام در ارتباط با سایر طرح های پونزی در گذشته و ایلگیز شکیروف ، تاجر اهل کازان است که پس از ثبت نام حداقل 100،000 سرمایه گذار به درجه معاون رئیس جمهور نیز دست یافت. مقامات روسی برای سه تن از همکاران دورونین – مارات و ادوارد سابیروف و زیگمونت زیگمونتوویچ – حکم بازداشت بین المللی صادر کرده اند.

روز پنجشنبه ، دادگاه واخیتوفسکی کازان تصمیم گرفت تا گابدولینا و نوریوا را تا 7 نوامبر در بازداشت نگه دارد. این در حالی است که دفاع گابدولینای 31 ساله به دلیل شرایط پزشکی وی خواستار حبس خانگی شده است و نوریوا در حالی که به او کمک می کند تا حدی به گناه خود اعتراف کرده است. مقامات انتظامی در تحقیقات در حال انجام

وزارت کشور روسیه تحقیقات فینیکو را به عهده گرفت

در همین حال ، وزارت کشور فدراسیون روسیه اعلام کرده است که خسارت های رسماً شناخته شده به سرمایه گذاران فینیکو بیش از 1 میلیارد روبل (تقریبا 14 میلیون دلار) است. با توجه به میزان کلاهبرداری ، اداره فدرال تحقیقات جنایی در مورد این پرونده را بر عهده گرفته است. برآوردهای اولیه نشان می دهد 250 میلیون روبل ضرر (تقریبا 3.5 میلیون دلار) داشته است.

در مراحل اولیه تحقیقات ، مقامات قضایی در تاتارستان 80 قربانی طرح پونزی رمزنگاری شده را شناسایی کرده بودند. به گفته این وزارتخانه ، با این حال ، تعداد درخواست های سرمایه گذاران کلاهبردار در حال حاضر به 3300 پرونده رسیده است. در میان آنها ، علاوه بر شهروندان روسی ، ساکنان آلمان ، اتریش ، مجارستان ، قزاقستان ، قرقیزستان ، ایالات متحده و سایر کشورها هستند.

بر اساس گزارش اخیر شرکت پزشکی قانونی بلاک چین Chainalysis ، فینیکو مستقر در روسیه ، یک نهاد موجود ، بین دسامبر 2019 تا آگوست 2021 بیش از 1.5 میلیارد دلار بیت کوین دریافت کرده است. این پول نقد دیجیتالی در 800000 سپرده جداگانه ارز رمزنگاری شده از سرمایه گذاران به دست آمده است. با وعده های بازده ماهیانه تا 30 l جذب می شود. هرم رمزنگاری تابستان امسال فرو ریخت.

آیا فکر می کنید بازداشت های بیشتری در مورد هرم رمزنگاری Finiko دنبال می شود؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید.

برچسب ها در این داستان

بازداشت ، بازداشت ، بیت کوین ، پرونده ، کشورها ، دادگاه ، رمزنگاری ، ارز رمزنگاری شده ، بازداشت ، بازداشت ، Finiko ، کلاهبرداری ، تأثیرگذاران ، تحقیقات ، سرمایه گذاران ، کازان ، اعضا ، طرح پونزی ، هرم ، نمایندگان ، روسیه ، روسیه ، تاتارستان ، قربانیان

اعتبار تصویر: Shutterstock ، Pixabay ، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست پیشنهاد خرید یا فروش یا توصیه یا تأیید هرگونه محصول ، خدمات یا شرکت ها نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری ، مالیاتی ، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده آن به طور مستقیم یا غیرمستقیم در قبال هرگونه خسارت یا زیان ناشی یا ادعا شده ناشی از یا در ارتباط با استفاده یا تکیه بر هرگونه محتوا ، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ، مسئول نیستند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.