پلتفرم معاملاتی می‌گوید رکود کریپتو بازار را با ساعت‌های رولکس و پاتک تحت تاثیر قرار داده است – بیت‌کوین نیوز

[ad_1] به گفته یک پلتفرم تجاری پیشرو، ظاهراً آخرین مشکلات در فضای رمزنگاری منجر به افزایش عرضه ساعت‌های لوکس دست دوم شده است. این شرکت فاش کرد که در نتیجه، قیمت مدل‌های مورد علاقه برندهای بزرگی مانند رولکس و پتک کاهش یافته است. عرضه بیشتر پس از سقوط کریپتو به قیمت‌های فروش مجدد ساعت‌های برتر

کد خبر : 235608
تاریخ انتشار : یکشنبه ۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۰
پلتفرم معاملاتی می‌گوید رکود کریپتو بازار را با ساعت‌های رولکس و پاتک تحت تاثیر قرار داده است – بیت‌کوین نیوز

[ad_1]

به گفته یک پلتفرم تجاری پیشرو، ظاهراً آخرین مشکلات در فضای رمزنگاری منجر به افزایش عرضه ساعت‌های لوکس دست دوم شده است. این شرکت فاش کرد که در نتیجه، قیمت مدل‌های مورد علاقه برندهای بزرگی مانند رولکس و پتک کاهش یافته است.

عرضه بیشتر پس از سقوط کریپتو به قیمت‌های فروش مجدد ساعت‌های برتر از برندهای سوئیسی مانند رولکس لطمه زد.

کاهش اخیر در ارزش گذاری دارایی های رمزنگاری شده به طور مستقیم بر قیمت ساعت های لوکس Rolex، Patek Philippe و موارد مشابه تأثیر گذاشته است، یک پلت فرم آنلاین آلمانی که صدها هزار ساعت را فهرست می کند، متوجه شده است.

Chrono24 مستقر در کارلسروهه در بیانیه ای به نقل از بلومبرگ گفت: عرضه ساعت های جایزه مانند Rolex Daytona یا Patek Nautilus 5711A “اکنون بسیار بیشتر شده است.” وی توضیح داد که سقوط کریپتو باعث کاهش عرضه مطلوب ترین مدل ها در بازار دست دوم می شود.

این گزارش خاطرنشان می‌کند که کاهش قیمت‌های ساعت‌های مورد تقاضا، نشانه‌ای از کاهش سرعت بازار ساعت‌های دست دوم لوکس است. این پس از آن است که افزایش نرخ کریپتو قبل از آن منجر به تولد طبقه جدیدی از خریداران لوکس و افزایش بی‌سابقه قیمت مدل‌های برندهای برتر شده بود.

این مصرف کنندگان اکنون در حال عقب نشینی هستند و قیمت ساعت های پرطرفدار همسو با سایر محصولات مشابه است. تیم استراک، مدیر عامل Chrono24 اظهار داشت: این روند نشان دهنده یکپارچگی بازار است.

در همین حال، مدیر اجرایی فاش کرد که حجم معاملات در سایت، جایی که فروشندگان و فروشندگان خصوصی خریدار پیدا می کنند، در نیمه اول سال 2022 بیش از 50 درصد افزایش یافته است. و در حالی که یک Patek Philippe Nautilus 5711A اکنون به قیمت 190000 دلار فروخته می شود که از 240000 دلار در سه ماهه اول کاهش یافته است، قیمت بسیاری از مدل های Cartier و Breitling افزایش یافته است.

این شرکت آلمانی همچنین به افزایش تقاضا برای تقریباً همه مدل‌های مجموعه Speedmaster Omega اشاره کرد که به عنوان محصول همکاری با سواچ ارائه شده است. Chrono24 همچنین انتظار دارد که فروش کلی پلتفرم خود در نیمه دوم سال افزایش یابد.

ارزهای رمزنگاری شده و ساعت های لوکس در حال حاضر سابقه ای با هم دارند. در ماه مه، ساعت‌ساز سوئیسی TAG Heuer گفت که از طریق ادغام با Bitpay، پرداخت‌های رمزنگاری آنلاین را برای مشتریان خود در ایالات متحده معرفی می‌کند. در این ماه، یکی دیگر از تولید کنندگان ساعت های لوکس سوئیسی، فرانک مولر، اعلام کرد که مجموعه منحصر به فرد Binance NFT را با ساعت های محدود تولید می کند.

برچسب ها در این داستان

Chrono24, Crypto, crypto Valuations, Cryptocurrency, Cryptocurrency, Patek, Prices, Rolex, فروش, بازار دست دوم, سوئیس, سوئیس, ساعت, ارزش گذاری, ساعت, ساعت

آیا انتظار دارید قیمت فروش مجدد مدل های برتر برندهای ساعت لوکس با افزایش ارزش ارزهای دیجیتال دوباره افزایش یابد؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید.

لوبومیر تاسف

لوبومیر تاسف روزنامه‌نگاری از اروپای شرقی است که از فن‌آوری آگاه است و این جمله هیچنز را دوست دارد: «نویسنده بودن چیزی است که من هستم، نه کاری که انجام می‌دهم». علاوه بر رمزنگاری، بلاک چین و فین‌تک، سیاست بین‌المللی و اقتصاد دو منبع الهام دیگر هستند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons، Andersphoto

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر یک از محتوا، کالاها یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.