پلتفرم مبادله دارایی دیجیتال “مجوز ارائه دهنده خدمات مالی رمزنگاری” توسط رگولاتور اسرائیلی اعطا شد – مقررات بیت کوین نیوز

یک تنظیم‌کننده بازار سرمایه اسرائیل، سازمان بیمه و بازار سرمایه پس‌انداز، اخیراً «مجوز ارائه‌دهنده خدمات مالی کریپتو» را به Bits of Gold اعطا کرده است که اولین مجوز از این دست برای یک شرکت فعال در این کشور است. این مجوز به Bits of Gold اجازه می‌دهد تا خدمات نگهبانی کریپتو ارائه دهد و امکان

کد خبر : 258986
تاریخ انتشار : شنبه ۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۰
پلتفرم مبادله دارایی دیجیتال “مجوز ارائه دهنده خدمات مالی رمزنگاری” توسط رگولاتور اسرائیلی اعطا شد – مقررات بیت کوین نیوز


یک تنظیم‌کننده بازار سرمایه اسرائیل، سازمان بیمه و بازار سرمایه پس‌انداز، اخیراً «مجوز ارائه‌دهنده خدمات مالی کریپتو» را به Bits of Gold اعطا کرده است که اولین مجوز از این دست برای یک شرکت فعال در این کشور است. این مجوز به Bits of Gold اجازه می‌دهد تا خدمات نگهبانی کریپتو ارائه دهد و امکان حفظ وجوه متعلق به مشتریان خرده‌فروش را فراهم کند.

اصلاح قوانین اسرائیل

در چیزی که برای اولین بار در اسرائیل توصیف شده است، تنظیم کننده بازار سرمایه این کشور، سازمان بیمه و بازار سرمایه پس انداز (ISACA) اخیراً به Bits of Gold “مجوز ارائه دهنده خدمات مالی کریپتو” اعطا کرده است. این مجوز به پلتفرم مبادلات رمزنگاری امکان می‌دهد «خدمات نگهبانی» را ارائه دهد و همچنین به «مشتریان خرده‌فروش خود اجازه دهد وجوه خود را ایمن و بیمه نگه دارند» از طریق یک برنامه کیف پول که در ماه اکتبر راه‌اندازی می‌شود.

بر اساس بیانیه ای، Bits of Gold سرانجام پس از نزدیک به پنج سال انتظار از سوی رگولاتور مجوز اعطا شد. اصلاحیه قانون در سال 2016 به این معنی است که ISACA اکنون می تواند مجوزهای عملیاتی را برای نهادهای رمزنگاری صادر کند.

یووال روش، مدیر اجرایی بیت‌های طلا در سخنانی پس از این اعلامیه گفت:

با استفاده از فناوری ما، بانک ها و موسسات مالی به راحتی به آنچه که رمزارز برای مشتریان خود ارائه می دهد متصل می شوند. Bits of Gold Connect یک توسعه هیجان انگیز است که ما به مدت 2 سال روی آن کار کرده ایم. بانک‌ها، شرکت‌های فین‌تک و مؤسسات مالی در اروپا و اسرائیل را قادر می‌سازد تا به زیرساخت‌های تثبیت‌شده ما متصل شوند و راه‌حل‌های رمزنگاری متنوعی را به مشتریان خود ارائه دهند، به عبارت ساده، راهی برای خرید، فروش و نگهداری ارزهای دیجیتال به صورت آسان و ایمن. و راه تنظیم شده

قبل از اعطای مجوز صادر شده توسط ISACA، Bits of Gold از سال 2013 دارای مجوز «ارائه‌دهنده خدمات ارز» بود. با این حال، در سال 2018 این مجوز به مجوز «تداوم کسب‌وکار» تغییر یافت، که پلتفرم مبادلات رمزنگاری قبل از اعطای آخرین مجوز، آن را در اختیار داشت. مجوز.

در همین حال، Bits of Gold در این بیانیه ادعا کرد که با مجوز صادر شده توسط ISACA و “سفارش های اخیر بانک اسرائیل”، پلت فرم مبادلات ارز دیجیتال اکنون می تواند مشکلات بانکی را که دارندگان رمزارز اسرائیلی سال ها با آن مواجه بوده اند حل کند.

افکار خود را در مورد این داستان چیست؟ نظر خود را در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

ترنس زیموارا

ترنس زیموارا روزنامه نگار، نویسنده و نویسنده برنده جایزه زیمبابوه است. او به طور گسترده در مورد مشکلات اقتصادی برخی از کشورهای آفریقایی و همچنین اینکه چگونه ارزهای دیجیتال می توانند راهی برای فرار آفریقایی ها فراهم کنند، نوشته است.







اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.