پلتفرم فین تک Nequi قصد دارد وارد تجارت ارزهای دیجیتال در کلمبیا شود – بیت کوین نیوز

[ad_1] Nequi، یک نئوبانک فین‌تک که به شهروندان کلمبیایی اجازه می‌دهد خدمات مالی تمام دیجیتالی را آزمایش کنند، پس از جدایی از بانکولمبیا، بانکی که منشأ آن را ایجاد کرد، برنامه‌های خود را برای توسعه اعلام کرد. این طرح‌ها شامل ورود به دنیای ارزهای دیجیتال و در عین حال رعایت محدودیت‌های تعیین‌شده توسط تنظیم‌کننده‌های فعلی

کد خبر : 185677
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۶:۳۰
پلتفرم فین تک Nequi قصد دارد وارد تجارت ارزهای دیجیتال در کلمبیا شود – بیت کوین نیوز

[ad_1]

Nequi، یک نئوبانک فین‌تک که به شهروندان کلمبیایی اجازه می‌دهد خدمات مالی تمام دیجیتالی را آزمایش کنند، پس از جدایی از بانکولمبیا، بانکی که منشأ آن را ایجاد کرد، برنامه‌های خود را برای توسعه اعلام کرد. این طرح‌ها شامل ورود به دنیای ارزهای دیجیتال و در عین حال رعایت محدودیت‌های تعیین‌شده توسط تنظیم‌کننده‌های فعلی است.

Nequi کلمبیایی وارد بازار ارزهای دیجیتال می شود

نئوبانک های بیشتری به فکر گنجاندن ارزهای دیجیتال در خدمات خود هستند. این مورد در مورد Nequi است، یک پلتفرم فین‌تک که ظاهراً در حال بررسی ورود به بخش کریپتو در کلمبیا است. این پلتفرم که بیش از ده میلیون مشتری دارد، اکنون در حال مذاکره برای تبدیل شدن به یک شرکت و پلتفرم مستقل است و خود را از بانکولمبیا جدا می کند.

این اعلامیه توسط مدیر عامل Nequi، Cipriano Lopez، در یک وبینار با Credicorp Capital، یک شرکت هلدینگ که خدمات مالی را نیز به مشتریان خود وام می دهد، اعلام شد. لوپز توضیح داد که Nequi می‌خواهد مستقیماً وارد بازار شود و رعایت یکی از اولین نگرانی‌های آن است.

Nequi در حال حاضر در انتظار تایید رگولاتوری برای تبدیل شدن به یک شرکت مالی مستقل به منظور اعمال بهبودها و برنامه های جدید پیش بینی شده است.


استراتژی، بیماری همه گیر، و رشد

گنجاندن ارز دیجیتال و سایر ویژگی‌های جدید در برنامه بخشی از استراتژی Nequi برای ادامه رشد و افزودن کاربران جدید است. این پلتفرم حتی در طول همه گیری همه گیر توانست رشد بسیار زیادی داشته باشد و در این مدت بیش از چهار میلیون مشتری به دلیل مدل کسب و کار تمام دیجیتال خود به دست آورد.

انتظار می رود این دور جدید از تغییرات در برنامه در سه ماهه سوم 2022 اجرا شود و جدایی از بانکولمبیا کاتالیزور فاز جدید محصولات مالی آن باشد. مدیر عامل شرکت همچنین اعلام کرد که این برنامه خدمات جدیدی را معرفی می کند که به کلمبیایی ها امکان می دهد کارت های حمل و نقل عمومی را شارژ کنند، خرید بلیط – از جمله خدمات دیگر – را انجام دهند و به پذیرش این پلت فرم کمک کنند.

لوپز مطمئن است که این شرکت در ماه های آینده سودآور خواهد بود و این برنامه ها برای رسیدن به این هدف انجام می شود. اما این شرکت حتی پس از دریافت یارانه از دولت به دلیل ماهیت دیجیتالی خود هنوز سوددهی ندارد. استراتژی جدید شامل اعطای اعتبار به کاربران سنگین پلتفرم است که نقدینگی کافی برای پرداخت برای آنها دارند.

کلمبیا در حال حاضر توسط شرکت‌هایی مانند Bitso، یک صرافی مستقر در مکزیک که گسترش خود را در این کشور در ماه فوریه اعلام کرد، به‌عنوان یک مرکز ارز دیجیتال در حال رشد در نظر گرفته می‌شود.

نظر شما در مورد ورود Nequi به تجارت ارزهای دیجیتال چیست؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید.

sergio@bitcoin.com'

سرجیو گوشنکو

سرجیو یک روزنامه نگار ارز دیجیتال مستقر در ونزوئلا است. او خود را دیر وارد بازی می‌کند و زمانی که افزایش قیمت در دسامبر 2017 اتفاق افتاد، وارد حوزه رمزنگاری شد. او با داشتن سابقه مهندسی کامپیوتر، زندگی در ونزوئلا، و تحت تاثیر قرار گرفتن تحت تأثیر رونق ارزهای دیجیتال در سطح اجتماعی، دیدگاه متفاوتی را ارائه می‌کند. در مورد موفقیت کریپتو و اینکه چگونه به افراد بدون بانک و محروم کمک می کند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.