پلتفرم سرمایه گذاری کریپتو برزیل Bluebenx برداشت ها را تحت اتهامات هک متوقف می کند – اخبار بیت کوین مبادله می کند

[ad_1] بلوبنکس، یک پلتفرم سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال مستقر در برزیل، هفته گذشته به دلیل هک ادعایی که باعث از دست دادن بیش از 31 میلیون دلار شرکت شد، برداشت ها را به حالت تعلیق درآورد. این شرکت اعلام کرد که برداشت ها حداقل به مدت شش ماه متوقف خواهد شد. این شرکت در ماه

کد خبر : 241682
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱:۳۵
پلتفرم سرمایه گذاری کریپتو برزیل Bluebenx برداشت ها را تحت اتهامات هک متوقف می کند – اخبار بیت کوین مبادله می کند

[ad_1]

بلوبنکس، یک پلتفرم سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال مستقر در برزیل، هفته گذشته به دلیل هک ادعایی که باعث از دست دادن بیش از 31 میلیون دلار شرکت شد، برداشت ها را به حالت تعلیق درآورد. این شرکت اعلام کرد که برداشت ها حداقل به مدت شش ماه متوقف خواهد شد. این شرکت در ماه ژانویه توسط کمیسیون اوراق بهادار و ارزش برزیل (CVM) مورد بررسی قرار گرفته است.

Bluebenx برداشت ها را متوقف می کند، ظاهراً 31+ میلیون دلار در هک از دست می دهد

پلتفرم سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال برزیل، Bluebenx، پنج شنبه گذشته برداشت از پلتفرم خود را متوقف کرد و تقریباً ۲۵۰۰ مشتری را تحت تأثیر قرار داد. طبق گفته Assuramaya Kuthumi، وکیل Bluebenx، این شرکت ادعا می کند که قربانی هک شده است که باعث شده بیش از 31 میلیون دلار ضرر کنند.

این شرکت جمعه گذشته ایمیلی به مشتریان نوشت و دلیل انصراف را توضیح داد. ایمیل گزارش داد:

هفته گذشته، پس از تلاش های بی وقفه برای حل و فصل، با یک هک بسیار تهاجمی در استخرهای نقدینگی خود در شبکه ارزهای دیجیتال مواجه شدیم، امروز پروتکل امنیتی خود را با تعلیق فوری عملیات محصولات BlueBenx Finance، از جمله برداشت، بازخرید، سپرده گذاری و نقل و انتقالات آغاز کردیم.

با این حال، جزئیاتی در مورد ماهیت حمله به اشتراک گذاشته نشد، اما این ارتباط توضیح داد که این اقدامات حداقل به مدت 180 روز فعال خواهند بود. بر اساس گزارش‌هایی که توسط یکی از کارمندان سابق که توسط پورتال دو بیت‌کوین، یک منبع محلی به دست آمده بود، در همان پنجشنبه، شرکت تمام کارکنان خود را اخراج کرد. بر اساس اظهارات این کارمند سابق، بیش از 30 کارمند اخراج شدند.


شرایط مشکوک

گزارش هک و همزمانی آن با اخراج های گسترده در این شرکت، باعث ایجاد شک و تردید در مورد دلایل واقعی این تعلیق خروج شده است. این شرکت در اوایل سال جاری توسط کمیسیون اوراق بهادار و ارزش برزیل به دلیل ارائه ادعایی اوراق بهادار ثبت نشده به عنوان بخشی از سبد سرمایه گذاری خود مورد بررسی قرار گرفت.

این شرکت برای ترغیب مشتریان به سرمایه گذاری، محصولات سرمایه گذاری با بازدهی بالا ارائه می دهد. این محصولات تا 66 درصد برای قفل شدن وجوه سرمایه گذاری شده برای یک سال ارائه می شوند، برخی از این ابزارها استراتژی سرمایه گذاری پشت خود را بر اساس اظهارات مشتریان افشا نمی کنند. یک مشتری ناشناس اظهار داشت که در مورد آینده وجوهی که در پلتفرم نگهداری می شود ترس دارد. او بیان کرد:

من فکر می‌کنم احتمال کلاهبرداری زیاد است، زیرا کل این هک چیزی شبیه چیزی است که آنها ساخته‌اند.

سایر شرکت های برزیلی نیز ادعا کرده اند که برای توقف پرداخت پول به مشتریان خود، هک شده اند. این مورد Trust Investing است، که همچنین به دلیل حمله هک ادعایی، برداشت برای مشتریان خود را به مدت 9 ماه مسدود کرد.

کنگره برزیل در حال حاضر در حال بررسی لایحه‌ای است که مجازات‌های سخت‌تری را برای جرایم مرتبط با رمزنگاری تعیین می‌کند تا شرکت‌ها و افراد را از ارائه محصولات کلاهبرداری و اجرای طرح‌های هرمی منصرف کند.

نظر شما در مورد Bluebenx و حادثه هک ادعایی 31 میلیون دلاری آن چیست؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید.

سرجیو گوشنکو

سرجیو یک روزنامه نگار ارز دیجیتال مستقر در ونزوئلا است. او خود را دیر به بازی توصیف می کند و زمانی که افزایش قیمت در دسامبر 2017 اتفاق افتاد وارد حوزه رمزنگاری شده است. او با داشتن سابقه مهندسی کامپیوتر، زندگی در ونزوئلا و تحت تاثیر قرار گرفتن از رونق ارزهای دیجیتال در سطح اجتماعی، دیدگاه متفاوتی را ارائه می دهد. در مورد موفقیت کریپتو و اینکه چگونه به افراد بدون بانک و محروم کمک می کند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر یک از محتوا، کالاها یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.