پشتیبانی متا از NFT در فیس بوک، اینستاگرام – بیت کوین نیوز

[ad_1] غول فناوری ایالات متحده متا در بحبوحه تلاطم مداوم در فضای کریپتو از عملیات با توکن های غیرقابل تعویض (NFT) منصرف شده است. این شرکت سال گذشته به سازندگان اجازه داد تا کلکسیون های دیجیتالی را در پلتفرم های رسانه های اجتماعی پیشرو خود به اشتراک بگذارند. متا پلتفرم ها پشتیبانی از توکن های

کد خبر : 333739
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۰
پشتیبانی متا از NFT در فیس بوک، اینستاگرام – بیت کوین نیوز

[ad_1]

غول فناوری ایالات متحده متا در بحبوحه تلاطم مداوم در فضای کریپتو از عملیات با توکن های غیرقابل تعویض (NFT) منصرف شده است. این شرکت سال گذشته به سازندگان اجازه داد تا کلکسیون های دیجیتالی را در پلتفرم های رسانه های اجتماعی پیشرو خود به اشتراک بگذارند.

متا پلتفرم ها پشتیبانی از توکن های غیر قابل تعویض را قطع می کنند

کنگلومرای فناوری مستقر در کالیفرنیا، متا، پشتیبانی از کلکسیون های دیجیتال را در پلتفرم های خود قطع می کند. این شرکت مالک شبکه های رسانه های اجتماعی فیس بوک و اینستاگرام است که کمتر از یک سال پیش NFT ها را به آنها معرفی کرد.

رویترز در گزارشی اشاره کرد که متا در میان محبوبیت فزاینده این نوع دارایی دیجیتال، با فروش به میلیاردها دلار آمریکا، گزینه اشتراک توکن‌های غیرقابل تعویض را فراهم کرد. با این حال، بازارهای کریپتو به دلیل ورشکستگی بازیگران اصلی مانند صرافی FTX در اواخر سال 2022 آسیب دیدند.

حرکت در رابطه با NFT ها، بخشی از تصمیم غول فناوری برای تعدیل اولویت ها و جستجوی کارایی، توسط استفان کسریل، رئیس تجارت و فناوری های مالی در متا اعلام شد. او روز دوشنبه در توییتی نوشت:

کسریل اطمینان داد که این شرکت به حمایت از سازندگان NFT با استفاده از اینستاگرام و فیس بوک در سایر زمینه ها ادامه خواهد داد و تأکید کرد که ایجاد فرصت هایی برای آنها برای ارتباط با طرفداران و کسب درآمد در اولویت است.

و ما به سرمایه‌گذاری در ابزارهای فین‌تک که مردم و کسب‌وکارها برای آینده به آن نیاز خواهند داشت، ادامه خواهیم داد. ما پرداخت‌ها را با متا پرداخت ساده‌سازی می‌کنیم، پرداخت‌ها و پرداخت‌ها را آسان‌تر می‌کنیم، و در پرداخت‌های پیام‌رسانی در سراسر متا سرمایه‌گذاری می‌کنیم.» او توضیح داد.

پایان پشتیبانی NFT پس از آن اتفاق می‌افتد که سال گذشته کیف پول دیجیتال Novi متا بسته شد و دارایی‌های پروژه ارز دیجیتال Diem با پشتوانه متا به Silvergate Capital، شرکت مادر بانک Silvergate فروخته شد. این بانک یکی از سه بانک ایالات متحده است که دو مورد از آنها بر روی رمزارز متمرکز شده اند، که سقوط اخیر آن بر وضعیت بازار ارز دیجیتال نیز تأثیر گذاشته است.

برچسب ها در این داستان

سازندگان، کریپتو، دارایی‌های رمزنگاری، صنعت کریپتو، بازارهای رمزنگاری، فضای کریپتو، ارزهای دیجیتال، ارزهای دیجیتال، کلکسیون‌های دیجیتال، فیس‌بوک، اینستاگرام، متا، nft، NFT، توکن‌های غیرقابل تعویض، پلتفرم‌ها، رسانه‌های اجتماعی، پشتیبانی، توکن‌ها

آیا فکر می‌کنید سایر شرکت‌های بزرگ فناوری نیز فعالیت‌های مرتبط با رمزارز خود را متوقف خواهند کرد؟ نظرات خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

لوبومیر تاسف

لوبومیر تاسف روزنامه‌نگاری از اروپای شرقی است که از فن‌آوری آگاه است و این جمله هیچنز را دوست دارد: «نویسنده بودن چیزی است که من هستم، نه کاری که انجام می‌دهم». علاوه بر رمزنگاری، بلاک چین و فین‌تک، سیاست بین‌المللی و اقتصاد دو منبع الهام دیگر هستند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.