پشتیبانی قبل از تصمیم گیری نرخ BoE شکسته می شود

[ad_1] EUR/GBP – قیمت ها، نمودارها و تجزیه و تحلیل داده های مشاغل جدید در بریتانیا نشان می دهد که دستمزدها به شدت در حال افزایش است. BoE قرار است فردا نرخ بهره را 25 واحد افزایش دهد. EUR/GBP به پایین ترین حد چند ماهه سقوط می کند. توصیه شده توسط Nick Cawley پیش بینی

کد خبر : 357927
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۵:۰۴
پشتیبانی قبل از تصمیم گیری نرخ BoE شکسته می شود

[ad_1]

EUR/GBP – قیمت ها، نمودارها و تجزیه و تحلیل

  • داده های مشاغل جدید در بریتانیا نشان می دهد که دستمزدها به شدت در حال افزایش است.
  • BoE قرار است فردا نرخ بهره را 25 واحد افزایش دهد.
  • EUR/GBP به پایین ترین حد چند ماهه سقوط می کند.

توصیه شده توسط Nick Cawley

پیش بینی GBP رایگان خود را دریافت کنید

بیشترین خوانده شده: پیش‌بینی قیمت پوند/دلار: 1.2600 شرکت نگهدارنده به‌عنوان گاو چشم یک کاتالیزور تازه

گزارش اخیر بلومبرگ با استفاده از داده‌های Reed Recruitment Jobs نشان می‌دهد که بازار کار بریتانیا همچنان سرزنده است و افرادی که شغل خود را تغییر می‌دهند به طور متوسط ​​10 درصد افزایش دستمزد خود را مشاهده می‌کنند. این به طور قابل توجهی بالاتر از داده های رسمی ماه گذشته بریتانیا است که نشان می داد میانگین درآمد از جمله پاداش (سه ماهه/سال) در فوریه 5.9٪ افزایش یافته است، در حالی که میانگین درآمد بدون پاداش 6.6٪ در همان بازه زمانی افزایش یافته است.

بانک انگلستان: راهنمای معامله گران فارکس

بانک مرکزی انگلیس قرار است فردا نرخ بهره بانکی بریتانیا را با ۲۵ واحد افزایش به ۴.۵۰ درصد افزایش دهد. داده‌های اخیر تورم نشان می‌دهد که فشار قیمت‌ها سرسختانه بالاست و گزارش رید امروز، اگرچه یک نقطه داده رسمی نیست، بسیاری را در خیابان Threadneedle نگران خواهد کرد که بازار دستمزد قوی ممکن است تورم را برای مدت طولانی‌تری بالاتر نگه دارد. در تفسیر و کنفرانس مطبوعاتی پس از تصمیم گیری، اندرو بیلی، فرماندار BoE باید به بازار کار به عنوان یک منطقه نگرانی مداوم اشاره کند.

image1.png

آخرین داده‌های تولید ناخالص داخلی بریتانیا در روز جمعه این هفته منتشر می‌شود و انتظار می‌رود که نشان دهد بریتانیا در سه ماه اول سال جاری وارد یک رکود فنی نشده است. انتظار می‌رود داده‌های اولیه سالانه سه‌ماهه اول، رشد 0.2 درصدی را در مقایسه با 0.6 درصدی در سه‌ماهه چهارم 2022 نشان دهد، در حالی که رشد سالانه در ماه مارس از 0.5 درصد به 0.4 درصد کاهش یافته است.

image2.png

برای همه انتشار داده‌ها و رویدادهای متحرک بازار، به بخش مراجعه کنید تقویم اقتصادی DailyFX

یورو/پوند روز سه شنبه به زیر سطح حمایت افقی چند ماهه رسید و برای اولین بار از آگوست 2022 به زیر میانگین متحرک 200 روزه باز شد. علیرغم اظهارنظرهای تندروانه تعدادی از اعضای هیئت مدیره بانک مرکزی اروپا که می بینند، این حرکت شکسته شدن محدوده اتفاق افتاد. افزایش بیشتر نرخ بهره در ماه های آینده این تفسیر باید به عنوان سطح حمایت از یورو عمل کند، اما به نظر می رسد که در حال حاضر چنین نیست. این جفت با استفاده از اندیکاتور CCI در منطقه اشباع فروش قرار دارد، در حالی که نوسانات در این جفت کم است. اگر EUR/GBP همچنان کاهش یابد، حمایت باید در حدود 0.8600 و 0.8550 مشاهده شود.

نمودار قیمت روزانه EUR/GBP – 10 مه 2023

image3.png

نمودار از طریق TradingView




از مشتریان هستند خالص طولانی




از مشتریان هستند خالص کوتاه

تغییر در

بلندها

شلوار کوتاه

OI

روزانه 5% 0% 3%
هفتگی 85% -21٪ 34%

تغییر هفتگی بزرگ در موقعیت یابی معامله گران خرده فروشی

داده‌های معامله‌گران خرده‌فروشی نشان می‌دهد که 72.40 درصد معامله‌گران دارای لانگ خالص هستند و نسبت معامله‌گران لانگ به کوتاه 2.62 به 1 است. 77.36 درصد نسبت به هفته گذشته افزایش یافته است، در حالی که تعداد معامله گران نت-شورت 10.04 درصد کمتر از دیروز و 38.04 درصد نسبت به هفته گذشته کاهش یافته است. ما معمولاً دیدگاهی مخالف نسبت به احساسات جمعیت داریم، و این واقعیت که معامله‌گران خالص هستند نشان می‌دهد EUR/پوندقیمت ها ممکن است به کاهش خود ادامه دهند.

معامله گران نسبت به دیروز و هفته گذشته سود خالص بیشتری دارند، و ترکیبی از احساسات فعلی و تغییرات اخیر به ما می دهد تورش تجاری متضاد EUR/GBP-نزولی قوی تر.

نظر شما در مورد EUR/GBP – صعودی یا نزولی؟؟ شما می توانید از طریق فرم در انتهای این مقاله به ما اطلاع دهید یا می توانید از طریق توییتر با نویسنده تماس بگیرید @nickcawley1.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.