پشتیبانی طلا در فوکوس – سطوح فدرال رزرو XAU/USD

[ad_1] چشم انداز قیمت فنی طلا: سطوح تجارت کوتاه مدت XAU/USD قیمت طلا پشتیبانی فنی کلیدی را با تمرکز بر روی ریسک رویدادهای مهم در این هفته بهبود داده اند. در حالی که چشم انداز گسترده تر به سمت نزول وزن می شود، تهدید برای یک بازگشت بزرگتر تا بالای 1696 باقی می ماند –

کد خبر : 233965
تاریخ انتشار : سه شنبه ۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۳
پشتیبانی طلا در فوکوس – سطوح فدرال رزرو XAU/USD

[ad_1]

چشم انداز قیمت فنی طلا: سطوح تجارت کوتاه مدت XAU/USD

قیمت طلا پشتیبانی فنی کلیدی را با تمرکز بر روی ریسک رویدادهای مهم در این هفته بهبود داده اند. در حالی که چشم انداز گسترده تر به سمت نزول وزن می شود، تهدید برای یک بازگشت بزرگتر تا بالای 1696 باقی می ماند – مرحله به سمت نرخ بهره فدرال رزرو و داده های کلیدی رشد و تورم در پایان ماه تنظیم شده است. اینها اهداف به روز شده و سطوح بی اعتباری هستند که در مورد اهمیت دارند XAU/دلار آمریکا نمودارهای فنی به سمت FOMC و پایان هفته / ماه می روند. مرور آخرین من وبینار استراتژی fیا یک شکست عمیق از این طلا فنی برپایی و بیشتر.

نمودار قیمت طلا – XAU/USD روزانه

نمودار قیمت طلا - XAU/USD روزانه - چشم انداز تجارت کوتاه مدت GLD - پیش بینی فنی GC - XAUUSD

نمودار تهیه شده توسط مایکل بوتروساستراتژیست فنی; طلا در Tradingview

چشم انداز فنی: که در آخرین من چشم انداز قیمت طلا ما اشاره کردیم که XAU/USD داشت،به حمایت از روند نزولی با یک شمع معکوس روزانه که تقریباً کل محدوده هفتگی را پوشش می دهد پاسخ داد – سوگیری کوتاه فوری در اینجا آسیب پذیر است. این تفسیر روز بعد باطل شد، زمانی که طلا حتی با افزایش شدید قیمت با بازگشت شدید قیمت به پایین‌تر سقوط کرد و با عقب‌گردی در خارج از یک مانع حمایتی کلیدی در 1671/82– منطقه ای که با پایین ترین سطح ماه مه / ژوئن 2020، پایین ترین سطح 2021 و 38.2٪ تعریف شده است. فیبوناچی اصلاح پیشرفت 2015. بازگشت بیش از 3.4 درصد در حال حاضر درست پایین تر از روز پایانی ماه آگوست نگه داشته شده است 1729 – خطوط نبرد به سمت FOMC، تولید ناخالص داخلی ایالات متحده و تورم (PCE) در اواخر این هفته کشیده شده است.

نمودار قیمت طلا – XAU/USD 240 دقیقه

نمودار قیمت طلا - XAU/USD 240 دقیقه - چشم انداز تجارت کوتاه مدت GLD - پیش بینی فنی GC - XAUUSD

یادداشت: نگاهی دقیق تر به طلا اقدام قیمت نشان‌دهنده بازگشت حمایت کلیدی در هفته گذشته است که بهبودی درست قبل از قیمت کاهش یافته است خط میانی به باز هفتگی اولیه rمقاومت اکنون به پایین ترین سطح ماه دسامبر / 78.6% اصلاح محدوده سال 2021 نگاه می کنیم 1753/62 با میان مدت نزولی باطل شدن در حال حاضر به پایان روز/هفته در ژانویه کاهش یافته است 1791– یک نقض / بستن بالاتر از این آستانه لازم است تا نشان دهد که پایین ترین سطح قابل توجهی در این ماه ثبت شده است. توجه داشته باشید که یک شکستن زیر این کلید پشتیبانی سدی می‌تواند باعث تلفات سریع فلز زرد شود، با چنین سناریویی که اهداف بعدی را در موازی پایین‌تر نشان می‌دهد (در حال حاضر ~1650s) و نوسان اوج ژانویه 2020 در 1611.

خط پایین: قیمت طلا از حمایت روند نزولی متجانس با ریسک رویدادهای مهم در پایان هفته/ماه بازگشته است. از نقطه نظر معاملات، به دنبال فرسودگی نزولی قبل از نزدیک شدن به پایین سالانه باشید 1696 اگر قیمت در این بازیابی با شکستن بالاتر از محدوده هفتگی مورد نیاز برای تقویت فشار، بالاتر می رود. منتظر نوسانات در FOMC فردا باشید و تا پایان ماهانه/هفتگی زیرک بمانید. آخرین مورد من را مرور کنید چشم انداز هفتگی قیمت طلا برای نگاهی دقیق تر به سطوح معاملات فنی بلندمدت XAU/USD.

برای تفکیک کامل استراتژی معاملاتی مایکل، او را مرور کنید مجموعه مبانی تحلیل فنی در Bساختن الف تیرادینگ اساستراتژی

احساسات معامله گر طلا – نمودار قیمت XAU/USD

احساسات معامله‌گر طلا - نمودار قیمت XAU/USD - موقعیت‌یابی خرده‌فروشی GLD - چشم‌انداز فنی کوتاه‌مدت GC

  • خلاصه ای از احساسات مشتری IG نشان می دهد که معامله گران دارای طول خالص طلا هستند – این نسبت در +7.85 است (88.70٪ معامله گران طولانی هستند) – معمولاً نزولیخواندن
  • موقعیت های طولانی هستندنسبت به دیروز 10.78 درصد و نسبت به هفته گذشته 11.34 درصد افزایش داشته است
  • موقعیت های کوتاه هستند2.64 درصد کاهش نسبت به دیروز و 2.94 درصد افزایش نسبت به هفته گذشته
  • ما معمولاً دیدگاه مخالفی نسبت به احساسات جمعیت داریم، و این واقعیت که معامله‌گران خالص هستند نشان می‌دهد که قیمت طلا ممکن است به کاهش خود ادامه دهد. معامله گران نسبت به دیروز و هفته گذشته نسبت به دیروز و هفته گذشته سود خالص بیشتری دارند، و ترکیب موقعیت فعلی و تغییرات اخیر به ما یک سوگیری معاملاتی مخالف نزولی قوی تر از طلا را می دهد. احساسات دیدگاه

تقویم اقتصادی

تقویم اقتصادی - اطلاعات کلیدی - ریسک رویداد هفتگی طلا - تصمیم نرخ فدرال رزرو - تولید ناخالص داخلی و تورم ایالات متحده (PCE)

تقویم اقتصادیآخرین تحولات اقتصادی و ریسک رویدادهای آینده

تنظیمات فنی فعال

– نوشته شده توسط مایکل بوتروس، استراتژیست فنی با DailyFX

دنبال کردن ممنچل در توییتر @MBForex



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.