پشتیبانی اضافی مهاجرت برای کسانی که تحت تاثیر شرایط در اوکراین هستند

[ad_1] کانادا از نزدیک وضعیت اوکراین را زیر نظر دارد و در حمایت از حاکمیت و تمامیت ارضی خود ثابت قدم است. اداره مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کانادا (IRCC) اقدامات بیشتری را برای حمایت از اوکراینی‌ها و افراد مقیم اوکراین انجام می‌دهد و بازگشت شهروندان کانادایی، مقیمان دائمی و اعضای فامیل همراه آنها به کانادا

کد خبر : 170945
تاریخ انتشار : جمعه ۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۵:۴۷
پشتیبانی اضافی مهاجرت برای کسانی که تحت تاثیر شرایط در اوکراین هستند

[ad_1]

کانادا از نزدیک وضعیت اوکراین را زیر نظر دارد و در حمایت از حاکمیت و تمامیت ارضی خود ثابت قدم است. اداره مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کانادا (IRCC) اقدامات بیشتری را برای حمایت از اوکراینی‌ها و افراد مقیم اوکراین انجام می‌دهد و بازگشت شهروندان کانادایی، مقیمان دائمی و اعضای فامیل همراه آنها به کانادا را آسان‌تر و سریع‌تر می‌کند.

به عنوان بخشی از پاسخ دولت کانادا، IRCC تصمیم گرفته است که درخواست‌ها برای اسناد جدید و جایگزینی سفر برای شهروندان کانادایی، مقیم دائم و اعضای نزدیک خانواده آنها را در اولویت قرار دهد. بیش از یک ماه پیش، ما اقداماتی را برای اولویت پردازش درخواست‌های اعطای شهروندی برای فرزندخواندگی، و همچنین درخواست‌های اقامت دائم و موقت برای افرادی که اقامت اولیه در اوکراین دارند و می‌خواهند با خانواده‌شان گرد هم آیند یا سفر کنند، تحصیل کنند، کار کنند، یا راه‌اندازی کنند، اجرا کردیم. زندگی در کانادا اتباع اوکراینی که در حال حاضر به طور موقت در کانادا هستند می توانند برای تمدید وضعیت خود به عنوان یک بازدید کننده، دانشجو یا کارگر درخواست دهند. از 19 ژانویه، IRCC نزدیک به 2000 درخواست را از اتباع اوکراینی و افراد مقیم اوکراین در برنامه های مختلف تأیید کرده است.

علاوه بر اولویت بندی برنامه ها، IRCC بسته ای از اقدامات مهاجرتی جدید را راه اندازی می کند که شامل موارد زیر است:

  • ایجاد یک کانال خدمات اختصاصی برای درخواست های اوکراین که برای مشتریان در کانادا و خارج از کشور در دسترس خواهد بود. در 613-321-4243، با جمع آوری تماس پذیرفته شده است. علاوه بر این، مشتریان اکنون می توانند کلمه کلیدی ” را اضافه کننداوکراین 2022” به فرم وب IRCC با استعلام و ایمیل آنها در اولویت قرار خواهد گرفت.
  • اجرای پردازش فوری اسناد سفر، از جمله صدور مدارک سفر یک سفر برای اعضای نزدیک خانواده شهروندان کانادایی و مقیم دائمی که پاسپورت معتبر ندارند.
  • به روز رسانی یک صفحه وب برای ارائه اطلاعات فعلی در مورد اقدامات؛ این صفحه حاوی مطالبی به زبان اوکراینی برای سهولت مرجع است.
  • اطمینان از اینکه اوکراینی‌هایی که در حال حاضر در کانادا هستند، می‌توانند با اولویت دادن به تمدید مجوزهای کار و تحصیل، اقامت یا اقامت طولانی‌تر خود را در کانادا تمدید کنند، و تمدید سیاستی که به افراد اجازه می‌دهد از داخل کانادا برای مجوز کار درخواست دهند. این سیاست به ساکنان موقتی که پیشنهاد شغلی دریافت می‌کنند اجازه می‌دهد تا زمانی که منتظر رسیدگی به درخواست مجوز کار خود هستند، در کانادا بمانند و شروع به کار کنند.

IRCC برای بازدیدکنندگان، کارگران و دانشجویان اوکراینی که در حال حاضر در کانادا هستند و نمی توانند به خانه بروند، مجوز کار آزاد صادر می کند، بنابراین در صورت تمایل می توانند بیشتر بمانند. ما از 22 فوریه 2022 به ماسبق برای برخی اسناد مسافرتی و مهاجرتی مانند پاسپورت کانادا، مدارک سفر اقامت دائم، مدارک شهروندی، ویزای بازدیدکننده و مجوزهای کار و تحصیل چشم پوشی خواهیم کرد. جزئیات بیشتر در هفته های آینده با شروع این اقدامات در دسترس قرار خواهد گرفت.

IRCC همچنین اقداماتی را برای افزایش آمادگی عملیاتی در منطقه انجام داده است، از جمله جابجایی کارکنان، جابجایی لوازم و تجهیزات اضافی، مانند کیت های جمع آوری بیومتریک سیار، با پیش بینی افزایش حجم درخواست ها، و تنظیم عملیات در دفاتر در سراسر شبکه جهانی ما برای اطمینان از اطمینان از تداوم خدمات برای اوکراین گزینه های آنلاین برای اکثر برنامه ها در دسترس هستند.

در حمایت از رویکرد دولت کانادا در قبال وضعیت اوکراین، آژانس خدمات مرزی کانادا (CBSA) یک تعویق اداری حذف (ADR) برای اوکراین در نظر گرفته است. ADR یک اقدام موقتی است که می‌تواند حکم حذف را که معمولاً فرد را ملزم می‌کند فوراً کانادا را ترک کند، به تاخیر بیاندازد. اخراج این افراد زمانی از سر گرفته می شود که وضعیت در کشور یا منطقه آنها تثبیت شود، و افرادی که به دلایل جنایی، نقض حقوق بین الملل یا حقوق بشر، جرایم سازمان یافته یا به دلایل امنیتی اجازه ورود به کانادا را ندارند، با وجود ADR همچنان می توانند اخراج شوند. .

همه مهاجران، پناهندگان و بازدیدکنندگان، از جمله کارگران و دانشجویان خارجی موقت، قبل از ورود به کانادا به دقت بررسی می شوند. این غربالگری تضمین می کند که آنها تهدیدی برای سلامت، ایمنی یا امنیت کانادایی ها نیستند.

ما به نظارت بر تحولات در منطقه ادامه خواهیم داد، پردازش درخواست‌ها را از نزدیک دنبال می‌کنیم و در صورت نیاز برای حمایت از افرادی که تحت تأثیر وضعیت اوکراین هستند، اقدامات لازم را انجام خواهیم داد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.