پس از ECB ، نرخ برتری در EUR/GBP ، EUR/JPY ، EUR/USD است

چشم انداز یورو: تصمیم نرخ بهره بانک مرکزی اروپا در ماه سپتامبر هیچ شگفتی ای به همراه نداشت زیرا تعدیل کوچک برنامه QE از قبل تلگرام شد. کاهش بازدهی خزانه داری ایالات متحده از عملکرد اروپایی پیشی گرفته و به نرخ های EUR/USD سهل انگاری می کند ، در حالی که EUR/GBP و EUR/JPY در

کد خبر : 102401
تاریخ انتشار : جمعه ۱۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۴:۰۰
پس از ECB ، نرخ برتری در EUR/GBP ، EUR/JPY ، EUR/USD است


چشم انداز یورو:

  • تصمیم نرخ بهره بانک مرکزی اروپا در ماه سپتامبر هیچ شگفتی ای به همراه نداشت زیرا تعدیل کوچک برنامه QE از قبل تلگرام شد.
  • کاهش بازدهی خزانه داری ایالات متحده از عملکرد اروپایی پیشی گرفته و به نرخ های EUR/USD سهل انگاری می کند ، در حالی که EUR/GBP و EUR/JPY در این مسیر کاهش می یابد.
  • مطابق این شاخص احساسات مشتری IG، EUR/GBP و EUR/USD دارای سوگیری نزولی هستند در حالی که EUR/JPY خنثی است.

“بانو کم نمیاره”

کریستین لاگارد ، رئیس بانک مرکزی اروپا ، در بیانیه ای در سال 1980 از سوی مارگارت تاچر ، نخست وزیر وقت انگلیس ، اظهار داشت که “این خانم باریک نمی شود”. مطابق با نظر معروف تاچر در مورد تعدیل سیاست های اقتصادی دولتش – “خانم برای بازگشت نیست” – بانک مرکزی اروپا از روش فعلی خود تردید نمی کند.

در واقع ، در حالی که تعدادی از انواع برنامه خرید اوراق قرضه بانک مرکزی اروپا با پیشرفت اقتصاد منطقه یورو در مرحله “بازگشت” همه گیری ایجاد شده است ، اخبار مبنی بر بازگرداندن سرعت بانک مرکزی اروپا به سرعت قبل از مارس 2021 نشان می دهد که پول قابل توجهی است. محرک هنوز در راه است همانطور که لاگارد رئیس بانک مرکزی اروپا بارها و بارها یادآور شد ، این یک “کوتاه” نیست.

فقدان اخبار ناچیز برای بازارها چندان تعجب آور نیست ، اما اوراق قرضه جهانی این اطلاعات را با نشاط همراه کرده است و بازدهی بازارهای اوراق قرضه دولتی در این نشست کاهش یافته است. عقب نشینی بازدهی های منطقه یورو با خزانه داری ایالات متحده پیشی گرفته است و به EUR/USD مقداری سهل انگاری می دهد در حالی که سایر بازپرداخت های متقابل یورو به میزان قابل توجهی افزایش می یابد.

در مجموع ، بعید به نظر می رسد شرایط محدوده ای که در صرافی های اصلی EUR مشاهده می شود در آینده قابل پیش بینی کاهش یابد. در حالی که هر دو نرخ EUR/JPY و EUR/USD به تازگی از بالاترین سطح خود در ماه جولای عقب نشینی کرده اند ، به نظر می رسد که نرخ EUR/GBP کمی بیشتر به پایین ترین سطح خود در تابستان رسیده است. اما با توجه به اقدامات ناپایداری فعلی ، معامله گران ممکن است مایل به پیش بینی هرگونه حرکت انفجاری-در هر دو جهت-در کوتاه مدت نباشند.

تجزیه و تحلیل تکنیکی نرخ EUR/USD: نمودار روزانه (مارس 2020 تا آگوست 2021) (نمودار 1)

پس از رسیدن به بالاترین سطح جولای در 1.1909 در ابتدای سپتامبر ، نرخ های EUR/USD پیش از یافتن پشتیبانی در 21-EMA روزانه خود ، در مسیر نزولی ثابت قرار داشتند. این ممکن است یک اوایل بگوید که بازار قرار است به بالاترین سطح ماهانه خود بازگردد ، اما همانطور که در سه ماهه گذشته اتفاق افتاده بود ، سری “بالاترین و پایین ترین” همچنان باقی است.

شاخص احساسات مشتری IG: پیش بینی نرخ EUR/USD (9 سپتامبر 2021) (نمودار 2)

پیش بینی یورو: پس از ECB ، دامنه برتری در EUR/GBP ، EUR/JPY ، EUR/USD

EUR/USD: داده های معامله گران خرده فروشی نشان می دهد 47.29 trad از معامله گران خالص هستند و نسبت معامله گران کوتاه به بلند 1.11 به 1. است. تعداد معامله گران خالص 10.23 higher بیشتر از دیروز و 1.11 higher بیشتر از هفته گذشته است ، در حالی که تعداد معامله گران خالص 10.75 lower کمتر از دیروز و 6.61 lower کمتر از هفته گذشته است.

ما معمولاً دیدگاه متضادی را در مورد احساسات جمعیت در نظر می گیریم و این واقعیت که معامله گران خالص هستند نشان می دهد که قیمت EUR/USD ممکن است همچنان در حال افزایش باشد.

با این وجود معامله گران نسبت به دیروز نسبت به هفته گذشته خالص کمتری دارند. تغییرات اخیر در احساسات هشدار می دهد که با وجود این واقعیت که معامله گران خالص هستند ، روند فعلی قیمت EUR/USD ممکن است به زودی کاهش یابد.

تجزیه و تحلیل تکنیکی نرخ EUR/JPY: نمودار روزانه (آوریل 2020 تا آگوست 2021) (نمودار 3)

پیش بینی یورو: پس از ECB ، دامنه برتری در EUR/GBP ، EUR/JPY ، EUR/USD

با توجه به کاهش بازدهی اوراق قرضه که به سمت ین ژاپن حرکت می کند ، نرخ های EUR/JPY نسبت به همتای EUR/USD خود عقب ماندگی بیشتری را تجربه کرده اند. در حالی که EUR/USD در 21-EMA روزانه خود حمایت می کند ، نرخ EUR/JPY در حال شروع به تجزیه و تحلیل قیمت آنها است ، که نشان می دهد از این پس اقدام ضعیف تر قیمت ممکن است در حال توسعه باشد. شاخص های شتاب در حال شروع به چرخش هستند ، و نشان می دهد که ضررهای بیشتر نسبت به 50 درصد فیبوناچی در سطح پایین 2014/2016 در 129.50 ممکن است به سرعت در کوتاه مدت ، قبل از 38.2 درصد اصلاح فیبوناچی در بالاترین سطح 2018 ، برسد. محدوده پایین 2020 با 128.68 مورد توجه قرار می گیرد.

شاخص احساسات مشتری IG: پیش بینی نرخ EUR/JPY (9 سپتامبر 2021) (نمودار 4)

پیش بینی یورو: پس از ECB ، دامنه برتری در EUR/GBP ، EUR/JPY ، EUR/USD

EUR/JPY: داده های معامله گران خرده فروشی نشان می دهد که 35.04٪ از معامله گران خالص هستند و نسبت معامله گران کوتاه به بلند 1.85 به 1. تعداد معامله گران خالص 1.44٪ کمتر از دیروز و 1.44٪ کمتر از هفته گذشته است. در حالی که تعداد معامله گران 1.94 درصد کمتر از دیروز و 8.35 درصد بیشتر از هفته گذشته است.

ما معمولاً دیدگاه متضادی را در مورد احساسات جمعیت در نظر می گیریم و این واقعیت که معامله گران خالص هستند نشان می دهد که ممکن است قیمت EUR/JPY همچنان در حال افزایش باشد.

موقعیت یابی نسبت به دیروز کمتر خالص است اما نسبت به هفته گذشته خالص تر است. ترکیبی از احساسات فعلی و تغییرات اخیر باعث ایجاد تعصب تجاری بیشتر EUR/JPY می شود.

EUR/GBP نرخ تجزیه و تحلیل فنی: نمودار روزانه (آگوست 2020 تا آگوست 2021) (نمودار 5)

پیش بینی یورو: پس از ECB ، دامنه برتری در EUR/GBP ، EUR/JPY ، EUR/USD

با افزایش مجدد پوند انگلیس در اواسط هفته ، نرخ EUR/GBP بیشتر از هر یک از جفت های فوق الذکر آسیب فنی دیده است. EUR/GBP شاهد افزایش قیمت زیر پاکت روزانه 5- ، 8- ، 13- و 21-EMA خود بوده است و 76.4٪ فیبوناچی را از محدوده پایین 2020/0.20 در 0.8569 از دست داده است. MACD روزانه نوبت خود را پایین تر آغاز کرده است (البته هنوز بالای خط سیگنال آن است) ، در حالی که Stochastics روزانه آهسته به سرعت به سمت خط میانی خود می روند. شکست عمیق تر زیر 0.8500 در روزهای آینده دور از ذهن نیست.

شاخص احساسات مشتری IG: پیش بینی نرخ EUR/GBP (9 سپتامبر 2021) (نمودار 6)

پیش بینی یورو: پس از ECB ، دامنه برتری در EUR/GBP ، EUR/JPY ، EUR/USD

EUR/GBP: داده های معامله گران خرده فروشی نشان می دهد که 59.20 trad از معامله گران خالص هستند و نسبت معامله گران به کوتاه مدت 1.45 به 1. است. تعداد معامله گران خالص 1.33 lower کمتر از دیروز و 1.17 higher بیشتر از هفته گذشته است ، در حالی که تعداد معامله گران خالص 22.05 درصد کمتر از دیروز و 28.88 درصد کمتر از هفته گذشته است.

ما معمولاً دیدگاه متضادی را در مورد احساسات جمعیت در نظر می گیریم و واقعیت این است که معامله گران قیمت خالص EUR/GBP را ادامه می دهند.

معامله گران نسبت به دیروز و هفته گذشته خالص تر هستند و ترکیب احساسات فعلی و تغییرات اخیر به ما تعصب معاملات متقابل EUR/GBP قوی تر می دهد.

— نوشته شده توسط کریستوفر وکیو ، CFA ، استراتژیست ارشد ارز





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.