پس از کاهش شوک اوپک پلاس، نفت برای سومین افزایش هفتگی افزایش یافت

[ad_1] نوشته الکس لالر لندن (رویترز) – در حالی که کاهش بیشتر تولید هدف اوپک پلاس و کاهش ذخایر نفت آمریکا بر ترس ها از رشد اقتصاد جهانی سایه انداخته، نفت در مسیر سومین افزایش هفتگی در روز پنجشنبه باقی ماند. پس از آن که سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) و متحدانش از جمله روسیه

کد خبر : 343611
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۱
پس از کاهش شوک اوپک پلاس، نفت برای سومین افزایش هفتگی افزایش یافت

[ad_1]

نوشته الکس لالر

لندن (رویترز) – در حالی که کاهش بیشتر تولید هدف اوپک پلاس و کاهش ذخایر نفت آمریکا بر ترس ها از رشد اقتصاد جهانی سایه انداخته، نفت در مسیر سومین افزایش هفتگی در روز پنجشنبه باقی ماند.

پس از آن که سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) و متحدانش از جمله روسیه – گروهی موسوم به اوپک پلاس – در روز یکشنبه وعده کاهش غیرمنتظره تولید خود را دادند، نفت برنت و نفت آمریکا هر دو بیش از 6 درصد افزایش یافتند.

با این حال، در حالی که داده‌های ضعیف اقتصادی ایالات متحده نگرانی‌ها را در مورد رشد اقتصادی ایجاد کرده بود، نفت خام روز پنجشنبه کاهش یافت. بخش خدمات ایالات متحده در ماه مارس بیش از حد انتظار کاهش یافت و فرصت های شغلی ایالات متحده در فوریه به پایین ترین حد خود در نزدیک به دو سال گذشته رسید.

استفان برنوک از کارگزار نفت PVM گفت: «ممکن است حرکت صعودی بازار نفت متوقف شده باشد، اما با توجه به پس‌زمینه کاهش عرضه، پتانسیل صعودی همچنان باقی است.

قیمت نفت برنت تا ساعت 1032 به وقت گرینویچ 17 سنت یا 0.2 درصد کاهش یافت و به 84.82 دلار در هر بشکه رسید. قیمت نفت خام وست تگزاس اینترمدیت آمریکا با 16 سنت یا 0.2 درصد کاهش به 80.45 دلار رسید. به دلیل تعطیلات جمعه خوب، هیچ معامله ای در روز جمعه وجود ندارد.

شاخص دلار آمریکا روز پنجشنبه تقویت شد و از پایین ترین سطح دو ماه اخیر خود بازگشت. دلار قوی‌تر باعث می‌شود که نفت خام برای دارندگان ارزهای دیگر گران‌تر شود و ریسک‌گریزی بیشتر در بین سرمایه‌گذاران را منعکس کند.

بادن مور و آدام اسکلتون، تحلیلگران بانک ملی استرالیا در یادداشتی نوشتند: کاهش چشم انداز اقتصادی ایالات متحده بر قیمت نفت ایالات متحده تأثیر می گذارد، با این حال همچنان انتظار افزایش بیشتر قیمت نفت تا پایان سه ماهه را داریم. .

همچنین زیربنای بازار، عکس فوری عرضه این هفته ایالات متحده بود که نشان داد ذخایر نفت خام بیش از 3.7 میلیون بشکه کاهش یافته است در حالی که ذخایر بنزین و عرقیات نیز کاهش یافته است که به افزایش تقاضا اشاره دارد. [EIA/S]

(گزارش توسط Alex Lawler گزارش اضافی توسط Katya Golubkova در توکیو و Muyu Xu در سنگاپور ویرایش توسط David Goodman)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.