پس از چرخش مالیاتی بریتانیا، سهام و پوند افزایش یافتند تا حدی اعتماد را ایجاد کنند

[ad_1] کواسی کوارتنگ، وزیر دارایی بریتانیا، روز دوشنبه اعلام کرد که دولت از لغو معافیت مالیاتی برای افراد با درآمد بالا که بخشی از بسته ای با هدف تقویت رشد است، عقب نشینی خواهد کرد. این اقدام تنها بخش کوچکی از 45 میلیارد پوند کاهش مالیات بدون بودجه را تشکیل می‌دهد که باعث شد پوند

کد خبر : 263113
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۸
پس از چرخش مالیاتی بریتانیا، سهام و پوند افزایش یافتند تا حدی اعتماد را ایجاد کنند

[ad_1]

کواسی کوارتنگ، وزیر دارایی بریتانیا، روز دوشنبه اعلام کرد که دولت از لغو معافیت مالیاتی برای افراد با درآمد بالا که بخشی از بسته ای با هدف تقویت رشد است، عقب نشینی خواهد کرد.

این اقدام تنها بخش کوچکی از 45 میلیارد پوند کاهش مالیات بدون بودجه را تشکیل می‌دهد که باعث شد پوند به پایین‌ترین سطح سقوط کند و بازار طلایی‌ها را ویران کند.

اما برای تسکین برخی از نگرانی های اخیر در بازار کافی بود و همراه با خرید اضطراری اوراق قرضه از بانک انگلستان، پوند قرار بود بیشترین ضررهای وارده از زمان رونمایی از بودجه کوچک در 23 سپتامبر را جبران کند.

بانک مرکزی استرالیا که نرخ های بهره را بسیار کمتر از حد انتظار افزایش داد، علاوه بر احساس آرامش در میان سرمایه گذاران، که یکی از بی ثبات ترین فصل های تاریخ اخیر را در سه ماه منتهی به سپتامبر پشت سر گذاشتند.

مطالعه ضعیف‌تر از فعالیت‌های تولیدی ایالات متحده به کاهش انتظارات برای افزایش شدید نرخ بهره توسط فدرال رزرو کمک کرد.

با این حال، برخی از تحلیلگران گفتند که این خوش بینی ممکن است نابجا باشد.

با این حال، دیدگاه قطعی من این است که چنین نخواهد بود. در حالی که از نظر فنی، با داشتن یک مأموریت دوگانه، فدرال رزرو عملاً به یک بانک مرکزی تک شماره ای تبدیل شده است. مایکل براون، استراتژیست ارشد CaxtonFX، گفت که این مسئله باعث می شود تورم به هدف 2 درصد برگردد.

«مگر اینکه شاهد بهبود چند ماهه متوالی در داده‌های تورم نباشیم، تصور هر نوع چرخشی دشوار است، با افزایش 75 واحدی در ثانیه برای تصمیم‌گیری ماه آینده. ریسک طولانی با آن روی رادار سخت است.»

شاخص MSCI All-World آخرین بار در روز 0.9% افزایش داشت، در حالی که سهام در اروپا به سمت بزرگترین صعود یک روزه خود در بیش از سه ماه گذشته حرکت کردند، زیرا Stoxx 600 2.6% بالاتر رفت و FTSE لندن 1.8% افزایش یافت.

در همین حال، پوند در برابر دلار 0.3 درصد افزایش یافت و به 1.1363 دلار مبادله شد و برخی از سودهای روز را کاهش داد. استرلینگ بیش از 10 درصد از زمان بودجه کوچک افزایش یافته است.

دلار در برابر سبدی از ارزهای اصلی کاهش یافت، زیرا یورو و پوند پیشرفت کردند و بازدهی خزانه داری با توجه به تغییر انتظارات سرمایه گذاران برای مسیر نرخ های بهره ایالات متحده کاهش یافت.

بازدهی معیار 10 ساله ایالات متحده در روز دوشنبه نزدیک به 20 واحد پایه کاهش یافت و در هفته گذشته به بالای 4.0 درصد رسید. آنها آخرین بار با 9 واحد کاهش در 3.5657٪ بودند.

جیم رید، استراتژیست دویچه بانک، گفت: «به طور قابل توجهی، این حرکت کاهشی به طور کامل ناشی از کاهش بازده واقعی بود، با افزایش نرخ تورم در روز، که دوباره نشانه آن است که سرمایه گذاران با واکنش بسیار کمتر تهاجمی فدرال رزرو قیمت گذاری می کنند. در یادداشت روزانه آمده است.

تا زمان ماندگاری از آن لذت ببرید

پس از سپتامبر، زمانی که اوراق قرضه جهانی شاهد یکی از بزرگ‌ترین فروش‌ها در دهه‌های اخیر بود و به نظر می‌رسید که هر ارزی غیر از دلار در حال فروپاشی است، ناظران بازار گفتند که بازگشت سریع، به کمک احساسات بهتر در بازار بریتانیا، غیرعادی نیست، اما احتمالاً ممکن است. کوتاه مدت باشد

جان بریگز، رئیس بخش اقتصاد و استراتژی بازار NatWest Markets، گفت: «در مورد چهره… از نظر ما تأثیر زیادی بر وضعیت کلی مالی بریتانیا نخواهد داشت.

(اما) سرمایه گذاران آن را به عنوان سیگنالی در نظر گرفتند که دولت بریتانیا می تواند و حداقل تا حدی مایل است از نیات خود که بازارها را در هفته گذشته مختل کرد، عقب نشینی کند.

معاملات آتی S&P 500 پس از جهش 2.6 درصدی شاخص در یک شبه، 1.8 درصد افزایش یافت که نشان می دهد ممکن است روز دوم افزایش در وال استریت بعداً در راه باشد. [.N]

سایر شاخص های استرس بازار همچنان قرمز چشمک می زند. شاخص نوسانات CBOE همچنان بالاست و بالای 30 است. سهام و اوراق قرضه Credit Suisse روز دوشنبه به پایین ترین سطح خود رسید زیرا نگرانی در مورد طرح های بازسازی بانک بازارها را فرا گرفت، اگرچه برخی از این ضررها در روز سه شنبه معکوس شدند.

ین ژاپن روز دوشنبه به 145 در برابر دلار رسید – سطحی که باعث مداخله رسمی در هفته گذشته شد – و آخرین بار در 144.65 بود، در حالی که یورو با 0.8٪ افزایش به 0.9895 دلار رسید که حدود 5.5٪ بالاتر از پایین ترین سطح 20 ساله هفته گذشته بود. [FRX/]

مایلز ورکمن، اقتصاددان ارشد ANZ، با بیان اینکه داده‌های مشاغل ایالات متحده در روز جمعه به عنوان نقطه داده اصلی بعدی در افق است، گفت: «تقریباً مطمئناً نوسانات بیشتر تضمین می‌شود زیرا بازارهای FX دوباره بر ریسک‌های رکودی ایالات متحده تمرکز می‌کنند که همچنان رو به افزایش است.

نفت برای دومین روز افزایش یافت، زیرا چشم انداز کاهش تولید از سوی بزرگترین صادرکنندگان جهان تقویت شد و قیمت آتی برنت 1.1 درصد افزایش یافت و به 89.84 دلار در هر بشکه رسید.

(گزارش اضافی توسط تام وستبروک در سیدنی؛ ویرایش توسط سم هلمز و دیوید ایوانز)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.