پس از مهار تورم، نرخ بهره به سطوح قبل از همه‌گیری کاهش می‌یابد – اقتصاد بیت‌کوین نیوز

[ad_1] در آخرین پست وبلاگ صندوق بین المللی پول (IMF) آمده است: وقتی تورم در اقتصادهای پیشرفته رام شود، احتمالاً نرخ های بهره واقعی به سطوح قبل از همه گیری کاهش می یابد. به گفته نویسندگان پست وبلاگ، گذار به یک “اقتصاد پاک تر به روشی بدون بودجه” می تواند منجر به کاهش نرخ ها

کد خبر : 345169
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۰
پس از مهار تورم، نرخ بهره به سطوح قبل از همه‌گیری کاهش می‌یابد – اقتصاد بیت‌کوین نیوز

[ad_1]

در آخرین پست وبلاگ صندوق بین المللی پول (IMF) آمده است: وقتی تورم در اقتصادهای پیشرفته رام شود، احتمالاً نرخ های بهره واقعی به سطوح قبل از همه گیری کاهش می یابد. به گفته نویسندگان پست وبلاگ، گذار به یک “اقتصاد پاک تر به روشی بدون بودجه” می تواند منجر به کاهش نرخ ها در میان مدت شود.

افزایش اخیر نرخ بهره موقت

در آخرین پست وبلاگ صندوق بین المللی پول (IMF) پیشنهاد شده است که نرخ بهره در اقتصادهای پیشرفته زمانی که مقامات موفق به کنترل مجدد تورم شوند، احتمالاً به سطوح قبل از همه گیر کاهش می یابد. پست وبلاگ اضافه کرد که “افزایش اخیر در نرخ های بهره واقعی احتمالا موقتی است.”

منبع: وبلاگ صندوق بین المللی پول

بازگشت نرخ بهره واقعی به سطوحی که قبل از شیوع کووید-19 مشاهده شده بود، با کاهش رژیم های سیاست پولی کشورهای مربوطه نیز همزمان خواهد بود. همانطور که توسط Bitcoin.com News گزارش شده است، بانک های مرکزی از اقتصادهای پیشرفته نرخ های معیار را افزایش داده اند تا به دنبال کاهش تورم هستند. افزایش نرخ بهره این نگرانی را ایجاد کرده است که اقتصاد جهانی ممکن است به سمت رکود پیش رود.

با این حال، در پست وبلاگ 10 آوریل خود، نویسندگان ادعا کردند که گذار به اقتصاد سبز ممکن است به طور بالقوه منجر به کاهش نرخ بهره واقعی در سطح جهانی شود:

انتقال به یک اقتصاد پاک تر به روشی که بودجه خنثی داشته باشد، در میان مدت باعث کاهش نرخ های طبیعی جهانی می شود، زیرا قیمت های انرژی بالاتر (منعکس کننده ترکیبی از مالیات ها و مقررات) باعث کاهش بهره وری نهایی سرمایه می شود. با این حال، کسری تامین مالی سرمایه‌گذاری عمومی در زیرساخت‌های سبز و یارانه‌ها به طور بالقوه می‌تواند این نتیجه را جبران و حتی معکوس کند.

نویسندگان همچنین پیشنهاد کردند که نیروهای به اصطلاح جهانی‌زدایی می‌توانند تشدید شوند و این ممکن است منجر به “تجزیه تجاری و مالی” شود. به گفته نویسندگان، این نتیجه احتمالاً منجر به افزایش نرخ طبیعی در اقتصادهای پیشرفته و کاهش در اقتصادهای بازارهای نوظهور می شود.

افکار خود را در مورد این داستان چیست؟ نظر خود را در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

ترنس زیموارا

ترنس زیموارا روزنامه نگار، نویسنده و نویسنده برنده جایزه زیمبابوه است. او به طور گسترده در مورد مشکلات اقتصادی برخی از کشورهای آفریقایی و همچنین اینکه چگونه ارزهای دیجیتال می توانند راهی برای فرار آفریقایی ها فراهم کنند، نوشته است.







اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons، Poetra.RH / Shutterstock.com

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.