پس از سقوط بی سابقه پوند که باعث افزایش سرسام آور تقاضا شد، دلال طلا در بریتانیا بدون شمش فروخته شد – اقتصاد بیت کوین نیوز

[ad_1] آش کوندرا، فروشنده طلا مستقر در بریتانیا، ادعا کرده است که اخیراً پس از افزایش شدید تقاضا برای این فلز گرانبها، سکه‌ها و شمش‌های طلا تمام شده است. گفته می شود که سقوط پوند به پایین ترین سطح در برابر دلار و همچنین آشفتگی در بازارهای مالی دلیل افزایش ناگهانی تقاضا برای این فلز

کد خبر : 263064
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰
پس از سقوط بی سابقه پوند که باعث افزایش سرسام آور تقاضا شد، دلال طلا در بریتانیا بدون شمش فروخته شد – اقتصاد بیت کوین نیوز

[ad_1]

آش کوندرا، فروشنده طلا مستقر در بریتانیا، ادعا کرده است که اخیراً پس از افزایش شدید تقاضا برای این فلز گرانبها، سکه‌ها و شمش‌های طلا تمام شده است. گفته می شود که سقوط پوند به پایین ترین سطح در برابر دلار و همچنین آشفتگی در بازارهای مالی دلیل افزایش ناگهانی تقاضا برای این فلز گرانبها بوده است.

تقاضا برای طلا به طور تصاعدی افزایش یافت

آش کوندرا، یک دلال طلا مستقر در بریتانیا، فاش کرد که در روزهای پس از پیشنهاد بودجه کوچک کواسی کوارتنگ، رئیس خزانه‌داری بریتانیا، مکرراً سکه‌ها و شمش‌های طلا در او تمام شد. کوندرا، که در محله جواهرات هاتون گاردن لندن فعالیت می کند، در گزارشی از بلومبرگ نقل شده است که نشان می دهد تقاضا برای این فلز گرانبها به دنبال پیشنهادات بحث برانگیز کوارتنگ “به طور تصاعدی افزایش یافته است”.

بر اساس این گزارش، هجوم انگلیسی ها به طلا در زمانی رخ داد که ارزش دلاری این فلز گرانبها تقریباً 20 درصد کمتر از اوج خود در ماه مارس بود که کمی بالاتر از 2060 دلار در هر اونس بود. با این حال، آشفتگی در بازارهای مالی بریتانیا، و همچنین سقوط پوند به پایین ترین سطح در برابر دلار، به این معنی بود که طلا دوباره جایگزین جذاب تری بود.

گفته می‌شود که این تا حدی توضیح می‌دهد که چرا کسانی که در بریتانیا هستند برای دستیابی به این فلز گرانبها تقلا می‌کردند. همانطور که کوندرا مشاهده کرد:

سکه‌هایم تمام می‌شود، میله‌ها هم تمام می‌شوند.

وثیقه طلا

در Bullion Vault، یکی از اعضای انجمن بازار شمش لندن، تعداد بریتانیایی‌هایی که برای خرید طلا حساب باز کردند، طبق گزارش‌ها بیش از دو برابر نرخ معمول بود.

اعتقاد بر این است که علاوه بر خرید طلا، بسیاری از ساکنان بریتانیا به دنبال امنیت در ارزهای دیجیتال بوده اند. همانطور که توسط یکی از ارائه دهندگان پیشرو محصولات اطلاعاتی بازار ارزهای دیجیتال، مساری، اشاره شده است، گمان می رود که تعداد سرمایه گذاران از بریتانیا و اتحادیه اروپا رکورددار باشد. بیت کوین به دست آورد با استفاده از ارزهای مربوطه خود در همان روزی که پوند به پایین ترین حد خود در برابر دلار رسید.

در همین حال، علاوه بر استفاده از طلا به عنوان پوششی در برابر کاهش ارزش پول، بسیاری در بریتانیا اکنون از این فلز گرانبها به عنوان وثیقه استفاده می کنند. جیم تانهیل، مدیر عامل ساتونز و رابرتسونز، در مورد استفاده بریتانیایی‌ها از طلا به عنوان وثیقه، اظهار داشت که انتظار دارد شاهد این اتفاق بیشتر و بیشتر باشد.

به نقل از Tannahill توضیح می‌دهد: «ما پیش‌بینی می‌کنیم که در ماه‌های آینده شاهد روند صعودی استفاده از طلا به عنوان وثیقه وام باشیم، در حالی که این دوره از عدم اطمینان شدید وجود دارد».

افکار خود را در مورد این داستان چیست؟ نظر خود را در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

ترنس زیموارا

ترنس زیموارا روزنامه نگار، نویسنده و نویسنده برنده جایزه زیمبابوه است. او به طور گسترده در مورد مشکلات اقتصادی برخی از کشورهای آفریقایی و همچنین اینکه چگونه ارزهای دیجیتال می توانند راهی برای فرار آفریقایی ها فراهم کنند، نوشته است.







اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.