پس از درخواست دولت اوکراین برای بیت‌کوین و اتر، کمک‌های ارز دیجیتال سرازیر شد – 17 میلیون دلار تاکنون جمع‌آوری شده است – اخبار ویژه بیت کوین

[ad_1] اوکراین از زمان آغاز تهاجم روسیه به این کشور، بیش از 17 میلیون دلار کمک مالی به ارزهای دیجیتال جمع آوری کرده است. بیش از 10 میلیون دلار به طور مستقیم به کیف پول های رمزنگاری ارسال شده توسط دولت اوکراین حدود 24 ساعت پس از درخواست کمک های مالی از طریق بیت کوین،

کد خبر : 172081
تاریخ انتشار : یکشنبه ۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۵
پس از درخواست دولت اوکراین برای بیت‌کوین و اتر، کمک‌های ارز دیجیتال سرازیر شد – 17 میلیون دلار تاکنون جمع‌آوری شده است – اخبار ویژه بیت کوین

[ad_1]

اوکراین از زمان آغاز تهاجم روسیه به این کشور، بیش از 17 میلیون دلار کمک مالی به ارزهای دیجیتال جمع آوری کرده است. بیش از 10 میلیون دلار به طور مستقیم به کیف پول های رمزنگاری ارسال شده توسط دولت اوکراین حدود 24 ساعت پس از درخواست کمک های مالی از طریق بیت کوین، اتر و تتر توسط دولت اهدا شد.

جامعه کریپتو به درخواست دولت اوکراین برای کمک‌های ارز دیجیتال پاسخ می‌دهد

دولت اوکراین از صبح شنبه شروع به درخواست کمک‌های ارزهای دیجیتال کرد. حساب رسمی توییتر اوکراین توییت کرد: «در کنار مردم اوکراین بایستید. اکنون در حال پذیرش کمک‌های ارز دیجیتال. بیت کوین، اتریوم و USDT.” این توییت همچنین شامل یک آدرس BTC و یک آدرس برای کمک های مالی ETH و USDT است. میخائیلو فدوروف، معاون نخست وزیر اوکراین نیز توییت کرد یک پیام مشابه

به دنبال درخواست دولت اوکراین برای کمک های مالی ارزهای دیجیتال، شرکت تجزیه و تحلیل داده های بلاک چین Elliptic یکشنبه گفت:

دولت اوکراین و سازمان‌های غیردولتی که از ارتش حمایت می‌کنند، ۱۷.۲ میلیون دلار از طریق هزاران کمک مالی ارزهای دیجیتال از آغاز تهاجم جمع‌آوری کرده‌اند.

حساب‌های توییتر متعلق به دولت اوکراین درخواست‌هایی را برای کمک‌های ارزهای دیجیتال ارسال کرده‌اند. آدرس های ذکر شده در توییت ها قبلاً 10.6 میلیون دلار در 13670 تراکنش دریافت کرده اند. “این شامل یک کمک مالی به ارزش 1.86 میلیون دلار است که به نظر می رسد از فروش NFT ها سرچشمه گرفته است. [non-fungible tokens] در ابتدا قصد داشت برای جولیان آسانژ سرمایه جمع آوری کند.

شرکت تجزیه و تحلیل بلاک چین ادامه داد:

اکثر کمک‌های دریافتی تا به امروز از طریق بیت کوین و اتر بوده است، اگرچه استیبل کوین‌های دلار آمریکا سهم قابل توجهی دارند.

نموداری که نشان می‌دهد کدام ارزهای دیجیتال به دولت اوکراین و سازمان‌های غیرانتفاعی حامی ارتش اوکراین اهدا شده است. منبع: بیضوی

Elliptic همچنین خاطرنشان کرد که حامیان کریپتو فقط ارزهای دیجیتال را به دولت اوکراین اهدا نمی کنند. مردم همچنین NFT ها را به حساب اتریوم دولت اوکراین ارسال می کنند. یکی از این NFT ها تقریباً 300 دلار ارزش دارد.

الکساندر شربا، سفیر اوکراین در اتریش بین سال‌های 2014 تا 2021، در مورد درخواست کمک‌های ارز دیجیتال توسط دولت اوکراین اظهار نظر کرد. او توییت کرد:

برای کسانی که می خواهند در بیت کوین کمک کنند. بیت کوین رسما در اوکراین قانونی است.

علاوه بر کمک‌های مالی به دولت اوکراین، یک سازمان غیردولتی (NGO) مقدار قابل توجهی از کمک‌های ارز دیجیتال دریافت کرده است. Bitcoin.com News جمعه گزارش داد که “Come Back Alive” بیش از 5 میلیون دلار بیت کوین جمع آوری کرده است. در زمان نگارش این مقاله، این سازمان 170.05722596 بیت کوین به ارزش حدود 6.6 میلیون دلار با قیمت فعلی بیت کوین دریافت کرده است.

نظر شما در مورد درخواست دولت اوکراین برای کمک های ارز دیجیتال چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر یک از محتوا، کالاها یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.