پس از اینکه وال استریت پول خود را در جایی قرار داد، سهام ایالات متحده بازگشت

S&P 500، اخبار و تحلیل نزدک بانک‌های ایالات متحده برای نمایش اعتماد به بخش بانکداری متحد می‌شوند خطرات سرایت در اروپا باقی مانده است: Credit Suisse سطوح فنی S&P 500 و Nasdaq قبل از FOMC مهم هفته آینده تجزیه و تحلیل شدند تجزیه و تحلیل در این مقاله از الگوهای نمودار و کلید حمایت و

کد خبر : 334836
تاریخ انتشار : جمعه ۲۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۲
پس از اینکه وال استریت پول خود را در جایی قرار داد، سهام ایالات متحده بازگشت


S&P 500، اخبار و تحلیل نزدک

  • بانک‌های ایالات متحده برای نمایش اعتماد به بخش بانکداری متحد می‌شوند
  • خطرات سرایت در اروپا باقی مانده است: Credit Suisse
  • سطوح فنی S&P 500 و Nasdaq قبل از FOMC مهم هفته آینده تجزیه و تحلیل شدند
  • تجزیه و تحلیل در این مقاله از الگوهای نمودار و کلید حمایت و مقاومت سطوح برای اطلاعات بیشتر به جامع ما مراجعه کنید کتابخانه آموزش و پرورش

توصیه شده توسط ریچارد اسنو

چگونه FX را با استراتژی معاملاتی سهام خود معامله کنید

بانک های ایالات متحده برای نمایش اعتماد در بخش بانکداری متحد می شوند

در پی افزایش برداشت از مشتریان عصبی در بانک های متوسط ​​ایالات متحده، بزرگترین بانک های ایالات متحده 30 میلیارد دلار سپرده در بانک فرست ریپابلیک در حال مشکل گذاشتند. اولین دومینویی که سقوط کرد بانک سیلیکون ولی و پس از آن بانک سیلورگیت و بانک سیگنچر قرار گرفتند.

در حالی که وزارت خزانه‌داری به مردم اطمینان می‌دهد که بانک‌های آمریکایی به اندازه کافی سرمایه دارند، کاهش احساسات و اعتقاد به کل بخش بانکی قیمت سهام حتی بزرگ‌ترین بانک‌های ایالات متحده را پایین آورده است.

در نمایش اعتماد، 11 بانک از بزرگترین بانک های کشور، تحت مشورت با جانت یلن، وزیر خزانه داری ایالات متحده و تنظیم کنندگان در واشنگتن، 30 میلیارد دلار سپرده نزد First Republic Bank قرار دادند – چیزی که بازارها به آن پاسخ مثبت دادند. بانک‌های بزرگ‌تر شاهد افزایش سپرده‌ها بوده‌اند، زیرا آنها به‌عنوان جایگزین‌های مطمئن‌تری برای بانک‌های متوسط ​​دیده می‌شوند که نمایه‌های سپرده‌گذاران آن‌ها به شدت در بخش‌های فناوری یا ارزهای دیجیتال متمرکز است.

اندازه سپرده‌های هر بانک به‌خوبی بیش از سقف بیمه شده FDIC در صورت شکست است، به این معنی که بانک‌های بزرگ این پیام را به مردم می‌فرستند که سیستم بانکی انعطاف‌پذیر و پایدار است.

خطرات سرایت در اروپا باقی است

در جاهای دیگر، احساسات منفی که پیش از تحولات اخیر بانکی در اطراف Credit Suisse وجود داشت، زمانی تشدید شد که سهامدار اصلی آن، بانک ملی عربستان سعودی، علناً اعلام کرد که نمی توان برای حمایت مالی بیشتر به آن اعتماد کرد. دیروز، خبر وام 50 میلیارد فرانک سوئیس از بانک ملی سوئیس و اعلام این که این بانک به دنبال کاهش بخشی از بدهی های اصلی خود است، قیمت سهام را تا 33 درصد در پیش بازار افزایش داد. افزایش 50 واحدی بانک مرکزی اروپا علیرغم آشفتگی نشان می دهد که بانک مرکزی به ابزارهایی که می تواند در صورت نیاز به کار گرفته شود، عمدتاً از طریق ابزار حفاظت از انتقال، ایمان کامل دارد.

بازگشت‌های فنی در سهام ایالات متحده به‌عنوان خلاصه بازارهای فدرال رزرو، تضمین‌های بانکی

حمایت 30 میلیارد دلاری و همچنین تضمین های مختلف توسط بانک فدرال رزرو آمریکا مانند خرید اوراق قرضه از بانک ها به ارزش اسمی منجر به احیای مجدد در سهام ایالات متحده شد.

نمودار نزدک زیر (آتی e-mini) صلیب طلایی (تقاطع SMA 50 از SMA 200) را نشان می دهد که معمولاً یک سیگنال صعودی است. شاخص متمرکز فناوری به خوبی به تضمین‌های اخیر پاسخ داد و بالای 12250 معامله شد و اکنون به نوسان بالای 12950 فوریه چشم دوخته است.

با توجه به اینکه فدرال رزرو هنوز تصمیم می گیرد که آیا حتی نرخ بهره را در هفته آینده افزایش دهد یا خیر، ریسک نسبتاً نزولی وجود دارد. اگرچه، فدرال رزرو در مبارزه با تورم در مسیری قرار دارد و به طور بالقوه آزادی عمل بیشتری برای بحث در مورد احتمالاً حفظ نرخ های بهره در هفته آینده دارد. مقاومت قبلی به حمایت 12250 تبدیل می شود و به دنبال آن SMA 50 (آبی) قرار می گیرد.

نمودار روزانه آتی نزدک (NQ1!).

منبع: TradingView تهیه شده توسط ریچارد اسنو

توصیه شده توسط ریچارد اسنو

تجارت خود را با IG Client Sentiment Data بهبود دهید

S&P 500 از طریق نمودار پیوسته معاملات آتی e-mini نیز بهبودی در قیمت و تمایل به سمت مرز روانی 4000 را نشان می دهد. بازگشت صعودی اخیر در کانال 3900 تا 4000 باقی می‌ماند، جایی که پتانسیل برای پایین آمدن یک پا دیگر همچنان امکان‌پذیر است. شاخص نرخ تغییر در پایین نمودار نشان داد که حرکت قابل توجه دیروز بزرگترین افزایش یک روزه از اوایل ژانویه بوده است.

نمودار روزانه آتی S&P 500 (ES1!).

image2.png

منبع: TradingView تهیه شده توسط ریچارد اسنو




از مشتریان هستند خالص طولانی




از مشتریان هستند خالص کوتاه

تغییر در

بلندها

شلوار کوتاه

OI

روزانه 6% -7٪ 0%
هفتگی -3٪ 0% -2٪

— نوشته ریچارد اسنو برای DailyFX.com

با ریچارد در توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید: @RichardSnowFX





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.