پس از انتشار گزارش درآمد سه ماهه اول در میان آشفتگی در صنعت بانکداری، سهام Pacwest بیش از 35 درصد سقوط کرد – اخبار بیت کوین

[ad_1] پس از خرید First Republic Bank توسط JPMorgan Chase، چندین بانک منطقه ای مانند Pacwest و Western Alliance با کاهش قابل توجهی در قیمت سهام خود مواجه شدند. بعدازظهر سه‌شنبه، هر چهار شاخص اصلی سهام آمریکا در حال کاهش هستند، زیرا سهام بانک‌های منطقه‌ای به پایین‌ترین حد خود رسیده‌اند. صنعت بانکداری در آستانه سقوط

کد خبر : 354178
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰:۰۰
پس از انتشار گزارش درآمد سه ماهه اول در میان آشفتگی در صنعت بانکداری، سهام Pacwest بیش از 35 درصد سقوط کرد – اخبار بیت کوین

[ad_1]

پس از خرید First Republic Bank توسط JPMorgan Chase، چندین بانک منطقه ای مانند Pacwest و Western Alliance با کاهش قابل توجهی در قیمت سهام خود مواجه شدند. بعدازظهر سه‌شنبه، هر چهار شاخص اصلی سهام آمریکا در حال کاهش هستند، زیرا سهام بانک‌های منطقه‌ای به پایین‌ترین حد خود رسیده‌اند.

صنعت بانکداری در آستانه سقوط سهام Pacwest باعث توقف معاملات می شود

Pacwest، یک بانک منطقه ای مستقر در بورلی هیلز، کالیفرنیا، پس از انتشار گزارش درآمد سه ماهه اول 2023 خود با چالش هایی مواجه است. پس از انتشار سود، قیمت سهام این بانک در روز سه شنبه ساعت 11 صبح به وقت شرقی 35 درصد کاهش یافت. گزارش سود نشان داد که “زیان خالص موجود برای سهامداران عادی 1.21 میلیارد دلار یا زیان 10.22 دلار به ازای هر سهم رقیق شده” است.

تحول در Pacwest پس از سقوط اخیر First Republic Bank و سه ورشکستگی بزرگ بانک در ماه مارس رخ داد. علیرغم اینکه سه بانک از این چهار بانک بزرگترین ورشکستگی بانک ها در ایالات متحده را نشان می دهند، رئیس جمهور جو بایدن روز دوشنبه به مردم اطمینان داد که صنعت بانکداری در مسیر “ثبات” قرار دارد.

علاوه بر کاهش بیش از 35 درصدی سهام Pacwest، معاملات به دلیل نگرانی‌های مربوط به نوسانات متوقف شد. سایر بانک‌هایی که روز سه‌شنبه با زیان مواجه شده‌اند عبارتند از وسترن آلیانس و بانک متروپولیتن که سهام آنها نیز در جریان معاملات امروز کاهش شدیدی داشته است. در میان این آشفتگی در سهام بانکی، الکساندر یوکام، تحلیلگر CFRA به مارکت واچ گفت که در حالی که مالیات دهندگان مسئول این شکست ها نخواهند بود، موسسات مالی احتمالاً کارمزدها را افزایش خواهند داد.

یوکوم گفت: «همه هزینه‌های ورشکستگی بانک‌ها بر عهده بانک‌ها خواهد بود و نه مالیات‌دهندگان، اگرچه ما انتظار داریم بانک‌ها به‌طور غیرمستقیم بسیاری از این هزینه‌ها را از طریق کارمزدهای بالاتر و نرخ‌های بهره بالاتر وام‌ها به مشتریان منتقل کنند».

سقوط First Republic Bank سرمایه گذاران وال استریت را ناآرام کرده است، حتی اگر جیمی دیمون، مدیر عامل JPMorgan Chase، روز دوشنبه اعلام کرد که “این بخش از بحران پایان یافته است” پس از تصرف این بانک در حال مبارزه. در حالی که بازارهای سهام متعارف در حال سقوط هستند، ارزهای دیجیتال و فلزات گرانبها در میان مصیبت‌های صنعت بانکداری رشد کرده‌اند.

قابل ذکر است که دو ارز دیجیتال پیشرو، بیت کوین (BTC) و اتریوم (ETH) در پی آشفتگی وال استریت با 1.1 درصد به 1.5 درصد افزایش یافتند. همزمان، ارزش فلزات گرانبها طلا و نقره نیز در برابر دلار آمریکا افزایش یافته و بین 1.4 تا 1.54 درصد افزایش یافته است.

پس از سقوط بیش از 35 درصدی در روز سه‌شنبه، سهام Pacwest دوباره رشد کرد و در حال حاضر بین 22 تا 27 درصد در برابر دلار کاهش یافت.

برچسب ها در این داستان

ورشکستگی بانک ها، صنعت بانکداری، ارزهای رمزنگاری شده، مشتریان، بانک فرست ریپابلیک، جی پی مورگان چیس، پک وست، پک وست بانکورپ، سهام Pacwest، فلزات گرانبها، گزارش درآمد سه ماهه اول، بانک های منطقه ای، قیمت سهام، وال استریت

به نظر شما آینده صنعت بانکداری آمریکا چه خواهد بود؟ نظرات خود را در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 7000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons، JHVEPhoto / Shutterstock.com

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.