پس از افت 10% SHOP، نقطه ورود بعدی کجاست؟

[ad_1] SHOP در 4 ژانویه بیش از 10 درصد سقوط کرد. Shopify در حدود 44 برابر فروش معامله می کند. سهام Shopify در حال احساس فشار ناشی از فروش سهام در رشد است. Shopify (SHOP) بسیاری از حامیان خود را غافلگیر کرد زمانی که در روز سه شنبه، 4 ژانویه، 10.4% غیرمعمول را تعطیل کرد.

کد خبر : 151773
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۲
پس از افت 10% SHOP، نقطه ورود بعدی کجاست؟

[ad_1]

  • SHOP در 4 ژانویه بیش از 10 درصد سقوط کرد.
  • Shopify در حدود 44 برابر فروش معامله می کند.
  • سهام Shopify در حال احساس فشار ناشی از فروش سهام در رشد است.

Shopify (SHOP) بسیاری از حامیان خود را غافلگیر کرد زمانی که در روز سه شنبه، 4 ژانویه، 10.4% غیرمعمول را تعطیل کرد. ارزش سهام از 19 نوامبر که به بالاترین قیمت خود یعنی 1763 دلار رسید، روند کاهشی داشت. به نظر می رسد افت روز سه شنبه ماهیت کلان اقتصادی داشته و به اصول شرکت ارتباطی ندارد، اما چندین شاخص نمودار وجود دارد که FXStreet را به این باور می رساند که انقباض بیشتری در راه است.

Shopify Stock News: نرخ بهره بالاتر محیط بدی برای رشد است

دلیل اجماع بر سر مقصر بودن مسائل کلان اقتصادی این است که تعدادی دیگر از سهام با رشد چندگانه نیز در جلسه روز سه شنبه به شدت کاهش یافتند. Affirm Holdings (AFRM) نیز بیش از 10 درصد کاهش یافت، ارائه‌دهنده نرم‌افزار HubSpot (HUBS) بیش از 7 درصد کاهش یافت و تجارت الکترونیک آسیایی عزیز Sea Limited بیش از 11 درصد کاهش یافت. در واقع، تقریباً تمام سهام رشد محبوب ایالات متحده در حاشیه سقوط کرد.

اگرچه در این مرحله نمی‌توان مطمئن بود که فدرال رزرو مقصر است، اما روایت فروش رشد به افزایش نرخ بهره توسط فدرال رزرو در سال 2022 بستگی دارد، چیزی که در ماه‌های اخیر به آن اشاره کرده است. با نرخ های بالاتر، پرواز به سمت ایمنی و پرداخت های کوپن رقابتی تر از اوراق قرضه همراه است. علاوه بر این، نرخ های بهره بالاتر، نرخ تنزیل بالاتری را برای فرمول های مورد استفاده برای ارزش گذاری سهام رشد ایجاد می کند. این باعث می‌شود سهام‌های ارزشی که در حال حاضر جریان‌های نقدی تولید می‌کنند بسیار جذاب‌تر از سهام‌های رشد بی‌سود به نظر برسند که ممکن است چندین چهارم از جریان‌های نقدی قابل اعتماد فاصله داشته باشند.

با حرکت فدرال رزرو به سمت سیاست های کمتر تطبیقی ​​در طی 12 تا 18 ماه آینده، سرمایه گذاران انتظار دارند که این نام های رشد آسیب ببینند و کسب سود در حال حاضر مطمئن ترین گزینه باشد. با نسبت قیمت به فروش 44، SHOP یک پوستر برای سهام رشد گران است. حاشیه سود بسیار بالای 81 درصدی می تواند از سقوط آن جلوگیری کند، اما در محیطی که سهام رشد جذابیت کمتری دارد، سرمایه گذاران باید انتظار فشرده سازی چندگانه بیشتری را داشته باشند.

فروشگاه آمار کلیدی

ارزش بازار 183 میلیارد دلار
قیمت/درآمد 54
قیمت / فروش 44
قیمت / کتاب 16
ارزش سازمانی 177 میلیارد دلار
حاشیه عملیاتی 11%
حاشیه سود

81%

بالاترین 52 هفته 1762.92 دلار
پایین ترین حد در 52 هفته 1005.14 دلار
بهره کوتاه 3%
میانگین رتبه بندی وال استریت و هدف قیمت خرید، 2093.32 دلار

پیش بینی سهام Shopify: ورودی های بهتری در راه است

سهام SHOP در روز سه شنبه به زیر مرز صفر نمودار اصلاحی فیبوناچی نمودار روزانه سقوط کرد. اگرچه قیمت SHOP چندین سطح Fibo را از زمان بالاترین قیمت در 19 نوامبر، از جمله 50%، 38.2% و 23.6% Fibos حفظ کرد، سقوط روز سه‌شنبه دقیقاً از مرز پایینی عبور کرد. این اولین نشانه ای است که این انقباض باید ادامه یابد. علاوه بر این، خط سیگنال در نشانگر واگرایی همگرایی میانگین متحرک به زیر خط MACD سقوط کرد.

خرید نمودار 1 روزه

ثانیا، نمودار روزانه نشان می دهد که قیمت سهام SHOP به طور قاطعی به زیر محدوده حمایتی در 1285.90 دلار کاهش یافته است. این نشان می دهد که هنوز حمایتی پیدا نشده است.

خرید نمودار 1 روزه

با کاهشی به اندازه دیروز، غیرعادی خواهد بود اگر بازار به زودی آن را فراموش کند. در عوض، عقب نشینی 10% و غیر مرتبط با شرکت معمولاً به این معنی است که درد بیشتری در پیش است. به جای جهش در قیمت فعلی بالای 1200 دلار، صبر کنید تا SHOP بین 1005 تا 1031 دلار در منطقه تقاضا قرار گیرد. این منطقه در سه نوبت جداگانه از قیمت سهام SHOP در ماه مارس تا می سال جاری حمایت کرد و به نظر می رسد برای مدت طولانی در ماه های آینده اشتها آور باشد.

خرید نمودار 1 روزه


این مقاله را دوست دارید؟ با پاسخ دادن به این نظرسنجی ما را در بازخورد یاری کنید:

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.