پسکوف ، سخنگوی پوتین ، می گوید روسیه برای بیت کوین آماده نیست به عنوان مناقصه قانونی – مقررات اخبار بیت کوین

منشی مطبوعاتی رئیس جمهور پوتین پس از این که السالوادور اولین کشوری بود که سکه دیجیتال را به عنوان پول قانونی خریداری کرد ، روسیه دلیلی برای به رسمیت شناختن بیت کوین ندارد. دیمیتری پسکوف در بیانیه ای برای مطبوعات فاش کرد که متقاعد شده است که چنین اقدامی هیچ فایده ای برای فدراسیون روسیه

کد خبر : 102209
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۶:۳۰
پسکوف ، سخنگوی پوتین ، می گوید روسیه برای بیت کوین آماده نیست به عنوان مناقصه قانونی – مقررات اخبار بیت کوین


منشی مطبوعاتی رئیس جمهور پوتین پس از این که السالوادور اولین کشوری بود که سکه دیجیتال را به عنوان پول قانونی خریداری کرد ، روسیه دلیلی برای به رسمیت شناختن بیت کوین ندارد. دیمیتری پسکوف در بیانیه ای برای مطبوعات فاش کرد که متقاعد شده است که چنین اقدامی هیچ فایده ای برای فدراسیون روسیه نخواهد داشت.

کرملین برای پذیرش بیت کوین در روسیه باز نیست

به گفته دیمیتری پسکوف ، دبیر مطبوعاتی ولادیمیر پوتین ، دولت مسکو در حال حاضر دلیلی برای به رسمیت شناختن بیت کوین نمی بیند. نماینده کاخ کرملین با توصیف آن به عنوان یک شبه ارز ، اصرار داشت که معادل سازی بیت کوین با ابزارهای رسمی پولی جز آسیب رساندن به سیستم مالی و اقتصادی روسیه کاری نخواهد کرد. پسکوف در گفتگو با خبرنگاران تأکید کرد:

واضح است که روسیه آمادگی چنین اقداماتی را ندارد.

این بیانیه ، به نقل از خبرگزاری ریانووستی روز سه شنبه ، در حالی صورت گرفت که جمهوری السالوادور اولین کشور جهان بود که بیت کوین (BTC) را به عنوان پول قانونی برای پرداخت در حوزه قضایی خود به رسمیت شناخت. همانطور که Bitcoin.com News گزارش داد ، در 7 سپتامبر ، قانون بیت کوین السالوادور اجرایی شد و باعث شد ارز دیجیتال پیشرو از نظر ارزش بازار در کنار دلار آمریکا به یک ارز ملی تبدیل شود.

ساکنان ملت کوچک آمریکای مرکزی اکنون می توانند هزینه کالاها و خدمات را با استفاده از ارز رمزنگاری شده بپردازند ، زیرا همه قیمت ها در BTC قابل تعیین هستند. علاوه بر این ، مالیات دهندگان می توانند از بیت کوین برای پوشش تعهدات خود نسبت به دولت استفاده کنند. روز دوشنبه ، رئیس جمهور نایب باکله فاش کرد که دولت وی خرید BTC را نیز آغاز کرده است ، بعداً اعلام کرد که کشور 200 سکه خریداری کرده است و مجموع موجودی آن را به 400 رسانده است ، و سپس با کاهش 150 دلار دیگر ، قیمت را پایین آورد. 43000 دلار

از سوی دیگر ، روسیه با پذیرش هرگونه ارز رمزنگاری شده به عنوان وجه قانونی فاصله زیادی دارد. مسکو با قانون جدید “درباره دارایی های مالی دیجیتال” که در ابتدای سال جاری به اجرا درآمد ، سکه ها و توکن ها را تا حدی تنظیم کرد. مفاد آن ارزهای رمزنگاری شده را به عنوان دارایی به رسمیت می شناسد اما استفاده از آنها برای پرداخت ها را ممنوع می کند.

با توجه به قوانین فعلی این کشور ، روبل فیات ملی تنها پول قانونی است و “جایگزین پول” در فدراسیون روسیه ممنوع است. بانک مرکزی روسیه ، بانک مرکزی این کشور که با پذیرش پول دیجیتال غیرمتمرکز مخالف است ، در حال آماده سازی برای راه اندازی نمونه اولیه روبل دیجیتال تا پایان سال 2021 است.

با این حال ، رسانه های روسی در ماه مه گزارش دادند که اعضای دومای دولتی ، مجلس نمایندگان پایین پارلمان روسیه ، کار خود را روی اصلاح قانون مدنی آغاز کرده اند که به موجب آن می توان از دارایی های رمزنگاری شده به عنوان وسایل پرداخت قراردادی استفاده کرد. در صورت تصویب ، این تغییرات به طرفین قرارداد اجازه می دهد که به یکدیگر با ارزهای رمزنگاری شده پرداخت کنند ، فقط تحت شرایط توافق آنها.

آیا فکر می کنید روسیه در آینده موضع خود را در مورد ارزهای رمزنگاری شده تغییر خواهد داد؟ انتظارات خود را در قسمت نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

برچسب ها در این داستان

پذیرش ، تصویب ، بیت کوین ، BTC ، سکه ، سکه ، رمزنگاری ، دارایی های رمزنگاری ، پرداخت های رمزنگاری شده ، ارز رمزنگاری شده ، دارایی های دیجیتال ، دارایی های مالی دیجیتالی ، دیمیتری پسکوف ، السالوادور ، کرملین ، وجوه قانونی ، روش پرداخت ، مسکو ، پرداخت ها ، پسکوف ، رئیس جمهور ، منشی مطبوعاتی ، دارایی ، پوتین ، تشخیص ، روسیه ، روسی ، سخنگوی ، بیانیه ، وضعیت ، نشان ، نشانه ها ، ولادیمیر پوتین

اعتبار تصویر: Shutterstock ، Pixabay ، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست پیشنهاد خرید یا فروش یا توصیه یا تأیید هرگونه محصول ، خدمات یا شرکت ها نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری ، مالیاتی ، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده مسئولیت مستقیم یا غیرمستقیم در قبال هرگونه خسارت یا زیان ایجاد شده یا ادعا شده ناشی یا در ارتباط با استفاده یا تکیه بر هرگونه محتوا ، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله را ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.