پست جنجالی یکتا ناصر در اینستاگرام؛ منوچهر هادی بچه‌ام را دزدیده!

[ad_1] ساعاتی قبل از شروع سال نو، یک پست در فضای اینستاگرام حیرت، شگفتی و ناراحتی بسیاری از کاربران را برانگیخت. این هنرپیشه مطرح و پرطرفدار که در ماه‌های اخیر زمزمه‌های جدایی اش از منوچهر هادی به گوش می‌رسید، با پستی در صفحه اینستاگرام خود علنا اعلام کرد که همین حالا از کلانتری بازگشته و

کد خبر : 476843
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۷
پست جنجالی یکتا ناصر در اینستاگرام؛ منوچهر هادی بچه‌ام را دزدیده!

[ad_1]

پست جنجالی یکتا ناصر در اینستاگرام

ساعاتی قبل از شروع سال نو، یک پست در فضای اینستاگرام حیرت، شگفتی و ناراحتی بسیاری از کاربران را برانگیخت. این هنرپیشه مطرح و پرطرفدار که در ماه‌های اخیر زمزمه‌های جدایی اش از منوچهر هادی به گوش می‌رسید، با پستی در صفحه اینستاگرام خود علنا اعلام کرد که همین حالا از کلانتری بازگشته و همسر سابقش دخترش سوفیا را دزدیده و او با وجود همه تدارکاتی که برای بودن با فرزندش در شب عید دیده، حالا تنها در کنار سفره هفت سین به انتظار سال نوست. در این ویدیو که با اشک‌های تلخ یکتا ناصر همراه است، می‌شنویم که به دنبال تلاش هایی که برای یافتن دخترش داشته است همچنان نمی‌داند کجاست و نمی‌تواند با او همراه باشد. او در این ویدیو از خشونت منوجهر هادی پرده برمی‌دارد و اعلام می‌کند که طی سال‌ها زندگی بارها کتک خورده است.

یکتا ناصر در ۱۲ آبان ۱۳۵۷ در تهران متولد شد. پدر او افسر بازنشسته نیروی زمینی و مادرش خانه‌دار است. این بازیگر خوش چهره در ۱۹ سالگی به واسطه علاقه به بازیگری به چند دفتر سینمایی مراجعه کرده و در تست انتخاب بازیگر شرکت کرد به گونه ای که در نهایت برای بازی در سریال گل‌های کاغذی انتخاب شد.

یکتا ناصر پس از بازی در سریال گل‌های کاغذی، همچنان فعالیت‌های خویش را ادامه داد و در چند مجموعه تلویزیونی دیگر نیز بازی کرد؛ تا اینکه در سال ۱۳۸۰ با ایفای نقش در فیلم ساقی فعالیت خود را به طور رسمی در سینما آغاز نمود. او در این مدت وارد دانشگاه نیز شد و در رشته مهندسی محیط زیست به تحصیل ادامه داد. یکتا ناصر همسر منوچهر هادی کارگردان و فیلمنامه‌نویس سینمای ایران بوده است و چنانچه خودش می‌گوید در سال ۱۴۰۱ از هم جدا شده‌اند. این زوج صاحب فرزندی به نام سوفیا هستند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.