پزو آرژانتین سقوط می کند، ونزوئلا و روسیه جایگزین سوئیفت را توسعه می دهند، استخراج بیت کوین همچنان در ونزوئلا متوقف شده است – بیت کوین نیوز

[ad_1] به Latam Insights خوش آمدید، خلاصه ای از مرتبط ترین اخبار ارز دیجیتال و توسعه اقتصادی از آمریکای لاتین در طول هفته گذشته. در این شماره: پزو آرژانتین در برابر دلار آمریکا سقوط کرد، ونزوئلا و روسیه توافق کردند که یک جایگزین SWIFT مشترک ایجاد کنند و استخراج بیت کوین همچنان در ونزوئلا متوقف

کد خبر : 350148
تاریخ انتشار : دوشنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۰
پزو آرژانتین سقوط می کند، ونزوئلا و روسیه جایگزین سوئیفت را توسعه می دهند، استخراج بیت کوین همچنان در ونزوئلا متوقف شده است – بیت کوین نیوز

[ad_1]

به Latam Insights خوش آمدید، خلاصه ای از مرتبط ترین اخبار ارز دیجیتال و توسعه اقتصادی از آمریکای لاتین در طول هفته گذشته. در این شماره: پزو آرژانتین در برابر دلار آمریکا سقوط کرد، ونزوئلا و روسیه توافق کردند که یک جایگزین SWIFT مشترک ایجاد کنند و استخراج بیت کوین همچنان در ونزوئلا متوقف شده است.

کاهش 10 درصدی پزو آرژانتین در برابر دلار

پزو آرژانتین در هفته گذشته بیش از 10 درصد در برابر دلار آمریکا از دست داده است و از کمتر از 400 پزو در هر دلار در نرخ مبادله غیررسمی آبی به بیش از 440 در 21 آوریل رسیده است. علت این افزایش ناگهانی مربوط به ضعف محسوس دولت آرژانتین، که قادر به کنترل افزایش تورم نیست، تورمی که در ماه مارس به سطوح بین سالانه بیش از 100 درصد رسیده است که بالاترین میزان در کل لاتام است.

این کشور در حال حاضر 2 میلیارد دلار ذخایر ارز خارجی خود را در اختیار دارد که در مقایسه با ذخایر برزیل، اقتصادی که 5 برابر آرژانتین است، که تقریباً 350 میلیارد دلار ارز خارجی دارد، رقم پایینی است. این امر باعث شده است که آرژانتینی ها دلار بخرند تا از کاهش ارزش پزو پناه ببرند و تحلیلگران پیش بینی کردند که قیمت آن در اواخر امسال به بیش از 500 پزو در هر دلار برسد.

ونزوئلا و روسیه قصد دارند جایگزین سوئیفت را توسعه دهند

Latam Insights: پزوی آرژانتین سقوط می کند، ونزوئلا و روسیه جایگزین SWIFT را توسعه می دهند، استخراج بیت کوین هنوز در ونزوئلا متوقف شده است.
لاوروف و گیل در یک کنفرانس مطبوعاتی منبع: صفحه وزارت خارجه ونزوئلا

ونزوئلا و روسیه اعلام کردند که در حال کار برای توسعه جایگزینی برای سوئیفت، سیستم پیام‌رسانی و تسویه حساب بانکی هستند که اکثر بانک‌ها برای تکمیل پرداخت‌های فرامرزی از آن استفاده می‌کنند. ایوان گیل، وزیر امور خارجه ونزوئلا، با همراهی همتای روسی خود سرگئی لاوروف، که در تور لاتام از برزیل نیز دیدن کرد، اظهار داشت که چنین سیستمی در حال توسعه است.

گیل بیان کرد:

تیم های فنی بانک مرکزی ونزوئلا و بانک روسیه در حال کار بر روی تبادل پیام های مالی هستند تا به سیستمی بروند که در آن خودمان را از دلار هژمونیک به عنوان تنظیم کننده معاملات تجاری رها کنیم.

این سیستم پاسخی به اخراج از شبکه سوئیفت خواهد بود که بانک های روسیه در سال 2022 در نتیجه بسته گسترده تحریم های اعمال شده توسط کشورهای غربی علیه روسیه متحمل شدند. گیل اظهار داشت که به روز رسانی های بیشتری در این سیستم در هفته های آینده به اشتراک گذاشته خواهد شد.

مزارع استخراج بیت کوین ونزوئلا هنوز غیر فعال هستند

اکوسیستم استخراج بیت کوین در ونزوئلا هنوز غیرفعال است و اکثر مزارع در نتیجه کاوش به اصطلاح PDVSA-crypto که بر بخش ارزهای دیجیتال در این کشور تأثیر می گذارد، فعالیت نمی کنند.

توقف عملیات استخراج که ظاهراً به دستور شرکت ملی برق Corpoelec صادر شده بود، همچنان ادامه دارد و معدنچیان ضررهایی را به صدها هزار دلار افزایش می دهند.

طبق گفته Criptonoticias، صاحبان این مزارع بیت کوین ممکن است ماهانه 11 میلیون دلار ضرر کنند و Corpoelec حدود 2 میلیون دلار را در نتیجه این توقف اجباری از دست داده است. هنوز هیچ گزارشی در مورد زمان شروع مجدد این عملیات وجود ندارد، زیرا تحقیقات هنوز ادامه دارد.

برچسب ها در این داستان

آرژانتین، بیت کوین، Corpoelec، کاهش ارزش، تورم، روسیه، سرگئی لاوروف، سوئیفت، دلار آمریکا، ونزوئلا، ایوان گیل

نظر شما در مورد تحولات این هفته در آمریکای لاتین چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما بگویید.

سرجیو گوشنکو

سرجیو یک روزنامه نگار ارز دیجیتال مستقر در ونزوئلا است. او خود را دیر به بازی توصیف می کند و زمانی که افزایش قیمت در دسامبر 2017 اتفاق افتاد وارد حوزه رمزنگاری شده است. او با داشتن سابقه مهندسی کامپیوتر، زندگی در ونزوئلا و تحت تأثیر رونق ارزهای دیجیتال در سطح اجتماعی، دیدگاه متفاوتی را ارائه می دهد. در مورد موفقیت کریپتو و اینکه چگونه به افراد بدون بانک و محروم کمک می کند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.