پرینت حقوق و دستمزد غیرکشاورزی با پیش‌بینی +428 هزار نفر در مقابل 391 هزار نفر، بیکاری 3.6 درصد

[ad_1] نکات بحث حقوق و دستمزد غیرکشاورزی: این یک هفته بسیار شلوغ در سراسر بازارهای جهانی با تمرکز قابل توجهی در مورد تصمیم چهارشنبه FOMC برای نرخ بود. حقوق و دستمزد غیرکشاورزی برای ماه آوریل تنها دو روز پس از تصمیم‌گیری نرخ منتشر می‌شود و به دنبال داده‌های صبح امروز، تعداد زیادی از سخنرانان فدرال

کد خبر : 203273
تاریخ انتشار : جمعه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۷
پرینت حقوق و دستمزد غیرکشاورزی با پیش‌بینی +428 هزار نفر در مقابل 391 هزار نفر، بیکاری 3.6 درصد

[ad_1]

نکات بحث حقوق و دستمزد غیرکشاورزی:

  • این یک هفته بسیار شلوغ در سراسر بازارهای جهانی با تمرکز قابل توجهی در مورد تصمیم چهارشنبه FOMC برای نرخ بود.
  • حقوق و دستمزد غیرکشاورزی برای ماه آوریل تنها دو روز پس از تصمیم‌گیری نرخ منتشر می‌شود و به دنبال داده‌های صبح امروز، تعداد زیادی از سخنرانان فدرال رزرو برای بعدازظهر امروز در تقویم وجود دارد. بنابراین ممکن است روز بسیار شلوغی باقی بماند، زیرا به آخر هفته می رویم که یک گردش بزرگ برای بازارها بوده است.

به روز شده در 9:00 ET

شاید سوال بزرگ‌تری که امروز صبح ذهن بسیاری از معامله‌گران را درگیر کرده است، بازار سهام باشد. به هر حال، این هفته بسیار دراماتیک بوده است، و یکی از دلایلی که علاقه زیادی در اینجا وجود دارد، پتانسیل یک چرخش بزرگ در پیش است.

و این اتفاق بیخودی نیفتاد، زیرا بسیاری از ما در DailyFX دارای ضعف سهام در معاملات برتر این سه ماهه بودیم.. جان کیکلایتر، پل رابینسون، دنیل مک کارتی و من همه سهام نزولی بودند که در Q2 آمدند. و تا کنون، این موضوع با پرخاشگری همراه بوده است، از جمله از طریق افزایش 50 واحدی نرخ پایه این هفته.

اما – روندها در خطوط مستقیم قیمت گذاری نمی شوند، و زمانی که یک بازار در هر دو جهت بیش از حد به پایان برسد یا وزن کمتری داشته باشد، پتانسیل حرکت ضد روند می تواند ظاهر شود و این همان چیزی است که در روز چهارشنبه در اطراف فدرال رزرو دیدیم. اما، ناراحتی گاوهای نر که حرکت می‌کنند به سرعت در روز بعد کاهش یافت و این احتمال شکست حتی عمیق‌تر را افزایش می‌دهد.

در این مرحله، S&P 500 در یک منطقه حمایتی بزرگ باقی می‌ماند و محدوده دو هفته‌ای در اینجا یک چشم‌انداز قابل مشاهده است.. دیروز، من این منطقه را یک منطقه خطرناک نامیدم و برای امروز دوباره آن را تکرار می کنم – با چند بلندگوی فدرال روی تقویم اقتصادی برای امروز بعد از ظهر

نمودار قیمت روزانه S&P 500

نمودار قیمت روزانه SPX

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; S&P 500 در Tradingview

نزدک 100

Nasdaq 100 می تواند یک وسیله نقلیه نزولی جذاب تر باشد. سهام‌های فناوری بتا بالا اغلب عملکرد تراشه‌های آبی موجود در S&P 500 را تشدید می‌کنند و همانطور که در سال گذشته و دوباره در مسیر نزولی امسال دیدیم، این می‌تواند در هر دو طرف معادله کار کند.

اما، از آنجایی که مسائل اخیر برطرف شده است، انحراف در عملکرد قابل توجه بوده است. در حالی که S&P 500 بالاتر از برخی از سطوح پشتیبانی اصلی مانند 4k قرار دارد سطح روانی – Nasdaq 100 در حال حاضر بسیاری از ساختار پشتیبانی قبلی را نقض کرده است. در این مرحله، قیمت به پایین ترین سطح دوشنبه 12710 می رسد. آن سطح دیروز آزمایش شد و برگزار شد – اما فروشندگان در حال حاضر آزمایش دیگری را انجام می دهند و آزمایش سوم در اینجا ممکن است دوستانه تلقی نشود.

اما – صحبت از فدرال رزرو را در نظر داشته باشید، و با توجه به اینکه بازار چقدر منحرف شده است، حتی کوچکترین اشاره ای به ‘نزولی کمتر’ می تواند یک حرکت ضد روند فریاد برانگیز را مجبور کند، همانطور که در روز چهارشنبه دیدیم. اما، اگر شکسته شود، پتانسیل می تواند قابل توجه باشد، و من به دلیل احتمالی آن در زیر نگاه خواهم کرد.

بیشتر بخوانید: پیش بینی قیمت نزدک 100: پشتیبانی دو برابری شکسته شد – بعد چه می شود؟

نمودار قیمت روزانه نزدک 100

نمودار قیمت روزانه نزدک

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; نزدک 100 در Tradingview

نمودار هفتگی نزدک 100

برداشتن یک گام به عقب به نمودار هفتگی نشان می دهد که پتانسیل نزولی با رسیدن قیمت ها به پایین ترین حد دوشنبه. چیز زیادی برای پشتیبانی قابل توجه در نزدیکی وجود ندارد، با منطقه اصلی بعدی در نمودار من تا 12207-12465 کاهش یافته است.

اما، این پتانسیل درازمدت است که احتمالا خرس ها را هیجان زده نگه می دارد تشکیل دو بالا که در Q1 دم کرده قبلاً با شکستگی در خط گردن شکسته شده است. با توجه به 2300 نقطه بین بالا و خط گردن، چنین فرمی می تواند پتانسیل قابل توجهی داشته باشد. در صورتی که خرس‌ها بتوانند کنترل خود را حفظ کنند، احتمال کاهش به 10500 تا 10751 کاهش خواهد یافت.

همچنین یک عامل نزولی در این نمودار هفتگی، فتیله ای است که حرکت قیمت این هفته پشت سر گذاشته است. این یک واکنش نزولی تهاجمی به مقاومت را نشان می‌دهد و پتانسیل حرکت را به همراه دارد. بنابراین، ممکن است خیلی زود در نزدک به سناریوی بدی نزدیک شویم.

نمودار قیمت هفتگی نزدک 100

نمودار قیمت هفتگی نزدک 100

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; نزدک 100 در Tradingview

به روز شده 8:44 صبح به وقت شرق

برداشت اولیه از این هزینه داده این است که خیلی بد نبود. به نظر می‌رسد که فدرال رزرو کمی کمتر از حد انتظار به درآمد متوسط ​​ساعتی کمک می‌کند و در مقایسه با انتشار 5.6 درصدی ماه گذشته، 5.5 درصد را چاپ می‌کند. این نشان دهنده تورم است و با توجه به مبارزه فدرال رزرو با قیمت های بالاتر، از هرگونه کمکی در آنجا به احتمال زیاد استقبال می شود. و، بعید به نظر می رسد که یک افزایش 25 واحد پایه از ماه مارس این تفاوت را در اینجا ایجاد کند و همچنین افزایش 50 واحدی این هفته تأثیری بر داده های آوریل نخواهد داشت.

اما – شاید پیام‌های فدرال رزرو شروع به تأثیرگذاری کرده است؟ و مانند بازارهای نرخ، بازارهای کار فعالانه به تغییر پیش بینی فدرال رزرو پاسخ می دهند؟ به هر حال، همه اینها تئوری است، زیرا میانگین درآمد ساعتی هنوز 5.5 درصد است، بسیار فراتر از «هدف میانگین تورم» 2 درصدی فدرال رزرو است و بعید است که این هنوز به معنای زیادی باشد. اما، بیشتر روندهای بزرگ شروع های کوچکی دارند، بنابراین، فدرال رزرو ممکن است در اینجا امیدوار باشد. اما امروز بعداً در مورد آن خواهیم شنید، زیرا تعدادی از سخنرانان فدرال رزرو در تقویم داریم، از جمله جان ویلیامز که در ساعت 9:15 صبح به وقت شرقی سخنرانی می کند.

خارج از میانگین درآمد ساعتی، رقم سرفصل کمی بیشتر از حد انتظار در +428k در مقابل +391k مورد انتظار بود. نرخ بیکاری در مقایسه با پیش‌بینی 3.5 درصدی، با 3.6 درصد بالاتر بود، اما این با 3.6 درصد چاپ ماه گذشته مطابقت دارد. این همچنین نقطه کانونی فدرال رزرو بوده است، تمرکز بر کسادی در بازار کار و این نرخ بیکاری در ماه گذشته ثابت مانده است، که نشان می دهد پیشرفت چندانی در آنجا حاصل نشده است.

پاسخ های بازار

با توجه به اینکه چگونه همه چیز در این هفته اتفاق افتاد، این یک معادله بیشتر است. واکنش اولیه در دلار آمریکا ضعف با ادامه عقب نشینی قیمت پس از بالاترین سطح 19 سال اخیر صبح امروز بود. به نظر نمی رسد چیز زیادی در این گزارش وجود داشته باشد که بتواند به این روند صعودی آسیب برساند. اما، با توجه به صحت حرکت این هفته، که از صبح دیروز به طرز نسبتاً تهاجمی افزایش یافته است، و ممکن است سود بیشتری در آستانه آخر هفته مشاهده شود.

این می تواند دری را برای بازدیدهای پشتیبانی تا دستگیره 103.00 باز کند، که در این اجرا اخیر هم حمایت و هم مقاومت دیده است. این یک منطقه مورد علاقه در دلار آمریکا است.

نمودار قیمت 30 دقیقه ای دلار آمریکا

نمودار قیمت 30 میلیون دلاری

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; USD، DXY در Tradingview

منتشر شده 8:31 صبح به وقت شرق

امروز صبح انتشار حقوق و دستمزدهای غیرکشاورزی برای ماه آوریل را به همراه دارد و پس از هفته ای پر حادثه، احتمالاً این نقطه داده توجه قابل توجهی را به خود جلب خواهد کرد.

فدرال رزرو برای اولین بار از سال 2000 تاکنون نرخ ها را 50 واحد افزایش داده است. البته این تلاش برای کاهش بالاترین نرخ های 40 ساله است که همچنان با داده های تورم نشان می دهد، و بخش بزرگی از تمرکز تورمی. در مورد رشد دستمزد است که در انتشار امروز صبح NFP به آن پرداخته خواهد شد.

انتظار برای انتشار صبح امروز این بود که ایالات متحده 391 هزار شغل در ماه آوریل اضافه کند، همراه با نرخ بیکاری 3.5٪ در برابر چاپ قبلی 3.6٪. اما – در این جبهه رشد دستمزدها، انتظار می رود که در واقع کمی نرم شود – به 5.5٪ در مقابل 5.6٪ در ماه گذشته.

در حالی که 0.1 درصد یک تفاوت اسمی است، مشاهده مقداری کاهش در اینجا احتمالاً احساس آرامش را برای فدرال رزرو به همراه خواهد داشت زیرا آنها با تعدادی گزینه روبرو هستند که همگی دارای پتانسیل نزولی قابل توجهی هستند.

در حال بروز رسانی…

قبل از انتشار، دلار آمریکا بسیار نزدیک به بالاترین سطح ۱۹ سال اخیر است. در ابتدا دلار پس از اعلامیه FOMC کاهش یافت. اما، دیروز زمانی که خریداران برای کاهش قیمت پیشنهاد دادند و قیمت ها از مقاومت عبور کردند و به بالاترین حد خود رسیدند، دوباره اوج گرفت.

نمودار قیمت روزانه دلار آمریکا

نمودار قیمت روزانه دلار آمریکا

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; USD، DXY در Tradingview

— نوشته شده توسط جیمز استنلی، استراتژیست ارشد برای DailyFX.com

تماس بگیرید و دنبال کنید جیمز در توییتر: @JStanleyFX



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.