پرچم گاو نر DXY شکل می گیرد. محدوده USD/JPY ادامه دارد

[ad_1] چشم انداز دلار آمریکا: افزایش نرخ دلار پس از FOMC ادامه یافت و بازدهی خزانه داری ایالات متحده و احتمال افزایش نرخ بهره فدرال رزرو افزایش یافت. نرخ‌های USD/JPY نتوانسته‌اند شکست قاطعی را کاهش دهند زیرا بازارها از تلاش‌های مداخله‌ای وزارت دارایی ژاپن خودداری می‌کنند. را شاخص احساسات مشتری IG نشان می‌دهد که نرخ‌های

کد خبر : 276186
تاریخ انتشار : جمعه ۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۶:۰۸
پرچم گاو نر DXY شکل می گیرد.  محدوده USD/JPY ادامه دارد

[ad_1]

چشم انداز دلار آمریکا:

  • افزایش نرخ دلار پس از FOMC ادامه یافت و بازدهی خزانه داری ایالات متحده و احتمال افزایش نرخ بهره فدرال رزرو افزایش یافت.
  • نرخ‌های USD/JPY نتوانسته‌اند شکست قاطعی را کاهش دهند زیرا بازارها از تلاش‌های مداخله‌ای وزارت دارایی ژاپن خودداری می‌کنند.
  • را شاخص احساسات مشتری IG نشان می‌دهد که نرخ‌های USD/JPY در کوتاه‌مدت سوگیری متفاوتی دارند.

توصیه شده توسط کریستوفر وکیو، CFA

پیش بینی دلار رایگان خود را دریافت کنید

از سرگیری توپ ویرانگر دلار آمریکا

دلار آمریکا (از طریق شاخص DXY) ممکن است زمانی که FOMC بیانیه سیاست خود را دیروز منتشر کرد کاهش یافته باشد، اما از زمان کنفرانس مطبوعاتی جروم پاول، رئیس فدرال رزرو، روند صعودی دوباره ظاهر شد. پاول، رئیس فدرال رزرو، هر گونه تصور چرخش در آینده نزدیک را رد کرد و گفت که “سطح نهایی نرخ های بهره بالاتر از آنچه قبلاً انتظار می رفت خواهد بود.”

به عبارت دیگر، نرخ اصلی فدرال رزرو بالاتر از آن چیزی خواهد بود که در نشست سپتامبر فدرال رزرو نشان داده شد، زمانی که خلاصه پیش بینی های اقتصادی نرخ پایانی 4.6 درصدی را تا پایان سال 2023 پیشنهاد کرد.

بر این اساس، احتمال افزایش نرخ بهره فدرال رزرو در 24 ساعت گذشته افزایش یافته است، به طوری که انتظار می رود نرخ اصلی فدرال رزرو تا ژوئن 2023 به 5.135 درصد برسد. افزایش نرخ 50 واحد در ثانیه برای دسامبر 2022 تخفیف داده می شود و به دنبال آن افزایش نرخ 25 واحد در ثانیه در فوریه 2023، مارس 2023، و می یا ژوئن 2023 اعمال می شود.

احتمال افزایش نرخ بهره فدرال رزرو جوان شده است بازدهی خزانه داری ایالات متحده را در سراسر منحنی بالاتر بردبا افزایش بازدهی کوتاه‌مدت سریع‌تر از همتایان بلندمدت خود، گسترش 2s10s را به عمیق‌ترین وارونگی خود (57-bps) از سپتامبر 1981 سوق داد. خبر خوب برای دلار آمریکا و خبر بد برای سهام آمریکا، قیمت طلا و ارزهای دیجیتال.

تحلیل فنی شاخص قیمت DXY: بازه زمانی روزانه (نوامبر 2021 تا نوامبر 2022) (نمودار 1)

به نظر می رسد که شاخص DXY از اواسط سپتامبر در حال تثبیت در یک پرچم گاو نر است، که در زمینه روند صعودی قبلی، نشان می دهد که حرکت جهت دار بعدی یک شکست بالاتر خواهد بود. مومنتوم به سرعت شروع به بهبود کرده است، به طوری که گیج دلار آمریکا بالاتر از پوشش روزانه 5-، 8-، 13- و 21-EMA است که از امروز به ترتیب صعودی بازگشته است. Daily MACD در حالی که بالاتر از خط سیگنال خود است، یک متقاطع صعودی منتشر کرده است، و روزانه Slow Stochastics در حال پیشروی به سمت قلمروی بیش از حد خرید هستند. حرکت به بالای سطح نزولی 21 اکتبر خارج از میله فراگیر در 113.94 نشان می دهد که شکست صعودی آغاز شده است.

توصیه شده توسط کریستوفر وکیو، CFA

نحوه معامله USD/JPY

تحلیل فنی نرخ USD/JPY: بازه زمانی روزانه (نوامبر 2021 تا نوامبر 2022) (نمودار 2)

تلاش‌های مداخله‌ای وزارت دارایی ژاپن در هفته‌های اخیر، نرخ‌های USD/JPY را کاهش داده است، اما کاهش قاطعانه‌ای رخ نداده است. درعوض، معامله‌گران بالاترین قیمت 145.90 در 22 سپتامبر را به عنوان حمایت در نظر می‌گیرند، که محدوده‌ای بین آن و 151.94 تعیین شده در 21 اکتبر شکل گرفته است. ساختار فنی صعودی است، زیرا این جفت ارز بالاتر از پوشش EMA روزانه خود باقی می‌ماند که هنوز در محدوده قرار دارد. ترتیب ترتیبی صعودی نزول روزانه MACD در حالی که بالای خط سیگنال آن است کند می شود و Slow Stochastics روزانه به سمت خط میانه خود بازگشته است. بر این اساس، تا زمانی که شکاف سیاست بین بانک مرکزی ژاپن و فدرال رزرو باقی بماند، عقب نشینی معنادار نرخ USD/JPY دشوار خواهد بود.

شاخص احساسات مشتری IG: پیش‌بینی نرخ USD/JPY (3 نوامبر 2022) (نمودار 3)

USD/JPY: داده های معامله گران خرده فروشی نشان می دهد که 32.98 درصد معامله گران دارای لانگ خالص هستند و نسبت معامله گران کوتاه به لانگ 2.03 به 1 است. تعداد معامله گران در لانگ خالص 5.70 درصد کمتر از دیروز و 27.16 درصد بیشتر از هفته گذشته است. در حالی که تعداد معامله گران نت-شورت 0.67 درصد بیشتر از دیروز و 3.52 درصد کمتر از هفته گذشته است.

ما معمولاً دیدگاهی مخالف نسبت به احساسات جمعیت داریم، و این واقعیت که معامله‌گران کوتاه مدت هستند نشان می‌دهد که قیمت‌های USD/JPY ممکن است به افزایش خود ادامه دهند.

موقعیت‌یابی نسبت به دیروز خالص‌تر است، اما نسبت به هفته گذشته کمتر است. ترکیب احساسات فعلی و تغییرات اخیر به ما یک سوگیری تجاری ترکیبی بیشتر USD/JPY می دهد.

هوشمندتر تجارت کنید – برای خبرنامه DailyFX ثبت نام کنید

نظرات بازار به موقع و قانع کننده را از تیم DailyFX دریافت کنید

مشترک شدن در خبرنامه

— نوشته شده توسط کریستوفر وکیو، CFA، استراتژیست ارشد



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.