پرچم استرالیا با نزدیک شدن به انتخابات روی قیمت سوخت بالا حرکت می کند

[ad_1] (رویترز) – جاش فریدنبرگ، خزانه‌دار استرالیا، روز یکشنبه اعلام کرد که دولت فدرال احتمالاً برای کاهش قیمت بنزین در بودجه فدرال آتی، هفته‌ها پس از انتخابات عمومی، اقدام خواهد کرد. دولت اخیراً تحت فشار قرار گرفته است تا مالیات غیر مستقیم سوخت را کاهش دهد زیرا قیمت بنزین به بالاترین حد خود در هشت

کد خبر : 184027
تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۵
پرچم استرالیا با نزدیک شدن به انتخابات روی قیمت سوخت بالا حرکت می کند

[ad_1]

(رویترز) – جاش فریدنبرگ، خزانه‌دار استرالیا، روز یکشنبه اعلام کرد که دولت فدرال احتمالاً برای کاهش قیمت بنزین در بودجه فدرال آتی، هفته‌ها پس از انتخابات عمومی، اقدام خواهد کرد.

دولت اخیراً تحت فشار قرار گرفته است تا مالیات غیر مستقیم سوخت را کاهش دهد زیرا قیمت بنزین به بالاترین حد خود در هشت سال گذشته رسیده است، در حالی که نخست وزیر اسکات موریسون در نظرسنجی ها پیش از انتخابات که در ماه می برگزار می شود، عقب مانده است.

فریدنبرگ در پاسخ به سوال Nine Entertainment که آیا دولت در بودجه روز سه‌شنبه کاهش 44.2 سنت برای هر لیتر سوخت را اعلام می‌کند، گفت که او درک می‌کند که نگرانی اصلی استرالیایی‌ها قیمت بنزین است.

او به صدا و سیما گفت: «کاری که ما در سه شنبه شب انجام خواهیم داد این است که برای آن خانواده هایی که متوجه می شوند هزینه سوخت در حال حاضر بسیار بالا است، تسکین دهیم.

فرایدنبرگ از تدابیر بودجه فردی که دولت در مورد بنزین اتخاذ خواهد کرد استفاده نخواهد شد، اما گفت که به رسمیت شناخته است که قیمت‌های کاوشگر به دلیل افزایش قیمت جهانی نفت افزایش یافته است.

با افزایش قیمت جهانی نفت به دلیل تأثیرات مرزی جنگ در اوکراین، بنزین اخیراً در چندین شهر استرالیا به قیمت هر لیتر 2.20 دلار استرالیا رسید.

یک بشکه نفت از ابتدای سال 50 درصد افزایش یافته است. در اینجا در خانه به سمت کماندار جریان می یابد. فریدنبرگ گفت: ما این فشار را تشخیص می دهیم.

او گفت که بودجه روز سه‌شنبه بهبود مادی بسیار قابل‌توجهی را در درآمد دولت نشان می‌دهد، اما از پیش‌بینی مازاد بودجه در دهه آینده خودداری کرد.

دولت امیدوار است که بودجه حمایت خود را پس از آخرین اخبار نظرسنجی نشان داد که حزب کارگر ائتلاف احزاب لیبرال و ملی را رهبری می کند.

(گزارش توسط سام مک کیث در سیدنی؛ ویرایش توسط کریستوفر کوشینگ)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.