پروکسی BTC شراکت استراتژیک با Blockchain.com را برای گسترش اکوسیستم Bitcoin DeFi اعلام می کند – انتشار مطبوعاتی Bitcoin News

[ad_1] بیانیه مطبوعاتی بیانیه مطبوعاتی. BTC Proxy، پروتکل نقدینگی بیت کوین در Polygon، وارد یک مشارکت استراتژیک با Blockchain.com، یکی از بزرگترین پلتفرم های رمزنگاری جهان و پیشگام اولیه زیرساخت های کلیدی بیت کوین شده است. به عنوان بخشی از این مشارکت، Blockchain.com نقدینگی BTC را با استخراج BTCpx به اکوسیستم پروکسی اضافه خواهد کرد.

کد خبر : 179468
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰
پروکسی BTC شراکت استراتژیک با Blockchain.com را برای گسترش اکوسیستم Bitcoin DeFi اعلام می کند – انتشار مطبوعاتی Bitcoin News

[ad_1]

بیانیه مطبوعاتی. BTC Proxy، پروتکل نقدینگی بیت کوین در Polygon، وارد یک مشارکت استراتژیک با Blockchain.com، یکی از بزرگترین پلتفرم های رمزنگاری جهان و پیشگام اولیه زیرساخت های کلیدی بیت کوین شده است. به عنوان بخشی از این مشارکت، Blockchain.com نقدینگی BTC را با استخراج BTCpx به اکوسیستم پروکسی اضافه خواهد کرد. انتقال بیت کوین به شبکه Polygon اکوسیستم DeFi را گسترش می دهد و فرصت های پاداش را برای کاربران فراهم می کند.

BTC Proxy معتقد است که با ایجاد مکانیسمی از قابلیت همکاری برای دسترسی به ارزش ذخیره شده از دارندگان طولانی مدت بدون به خطر انداختن ایمنی از طریق استفاده از متولیان واجد شرایط، مشکل واقعی بیت کوین را حل کرده است. سپس می توان از این حجم توکن شده برای تامین نقدینگی و ارزش محرک برای تمام شبکه های درگیر استفاده کرد.

BTCpx رسید توکن شده بیت کوین (BTC) است که به یک متولی واجد شرایط سپرده شده است. در این ترتیب، BTCpx برای پیمایش در میان برنامه‌های پاداش با دقت ساخته شده و پایدار استفاده می‌شود، در حالی که بیت‌کوین را تحت چندین لایه امنیتی نگه می‌دارد و امکان مسئولیت‌پذیری و ایمنی بیشتر از همیشه را فراهم می‌کند.

این رابطه با Blockchain.com شامل مشارکت یکی از نام‌های اصلی و قابل اعتماد در کریپتو است. این یک نقطه عطف مهم برای پروژه است و نشان دهنده اعتماد به نفس در فضای سازمانی است که BTC Proxy را به عنوان یک گزینه برای دارندگان مهم بیت کوین ببینیم.

– دان کیم، مدیر عامل BTC Proxy

استخراج BTCpx یک فرآیند غیرمتمرکز است که زمانی اتفاق می‌افتد که بیت کوین به یک آدرس سپرده مشخص در یک متولی واریز می‌شود. پروتکل توکن BTCpx را بر روی آن ضرب می کند تشخیص و تائیدیه از سپرده

اهمیت مشارکت Blockchain.com فراتر از مقدار BTC سپرده شده است. آن را نیز در مشارکت بنیاد چند ضلعی، انگیزه حرکت اضافی BTC با توکن‌های Matic $ و همزمان افزایش ارزش کل قفل شده (TVL) در شبکه. بنیاد Polygon همچنین هر بار که کاربر BTCpx را روی Polygon ضرب می کند، توکن های Matic $ ارائه می دهد. این به کاربران جدیدی که به شبکه می آیند و گاز برای انجام تراکنش های بعدی ارائه می دهد. این مشوق‌ها و بسیاری موارد دیگر در کمپین بازاریابی آتی با نام #BTConPolygon خلاصه می‌شوند. برای جزئیات بیشتر با ما همراه باشید.

نگهداری بیشتر بیت کوین در انبار سرد نشان دهنده فرهنگ نگهداری است. بنابراین، هولدینگ یک استراتژی مطلوب در بازار بیت‌کوین است و دارندگان بلندمدت و نهنگ‌های کریپتو در این رقابت پیشرو هستند.» – Blockchain.news 24 سپتامبر 2021

سپرده گذاری بیت کوین به یکی از شرکای نگهبانی بیمه شده BTC Proxy ایمن ترین محیط نگهداری را تضمین می کند.

بیت کوین بر خلاف آلت کوین است که در آن حضانت در نظر گرفته نمی شود و ایمنی به شدت به ریسک ترجیح داده می شود. –دان کیم

سه مکانیسم افزایش TVL شبکه

در اکوسیستم DeFi، BTCpx را می توان در برنامه ای به نام قرار داد iBTCpx (Interest Bearing BTCpx) که بازدهی دارد PRXY دلار توکن های حاکمیتی برای هر بلوک $PRXY ارزش خود را از مجموع ارزش قفل شده (TVL) بدست می‌آورد ضرب کردن، استیکینگ و سپس مجدداً چیدن ( نسبت‌های MCAP/TVL اکثر پروتکل‌های DeFi را می‌توان در آن تحقیق کرد دفی لاما).

بازخوانی به شرکت‌کنندگان اجازه می‌دهد تا زمانی که می‌توانند به دستاوردهای خود سرعت بخشند سیلیم و سهام پاداش‌های PRXY $ به استخر اصلی Compounding Staking است. محاسبات دقیق را می توان در زیر مشاهده کرد. مقادیر سالانه درصد بازده (APY) ممکن است نوسان داشته باشد.

برای ادعای جوایز PRXY و MATIC، نقدینگی BTC را ارائه دهید:

  1. سپرده بیت کوین در بازداشت به ضرابخانه BTCpx (چند ضلعی) https://btcpx.btcproxy.io
  2. BTCpx را به iBTCpx برنامه ای برای کسب درآمد PRXY توکن ها https://app.btcproxy.io/#/programs
  3. ادعا و سهام PRXY پاداش به برنامه شرط بندی ترکیبی برای کسب درآمد 170% APY https://app.btcproxy.io/#/stake

مشاهده ارائه کامل برای استراتژی بازده بیت کوین https://ggle.io/4XZw

درباره Blockchain.com

Blockchain.com جهان را به آینده امور مالی متصل می کند. این شرکت جهانی با تیمی بین‌المللی که در سراسر جهان پخش شده است، قابل اعتمادترین و سریع‌ترین شرکت رمزنگاری در حال رشد است که به میلیون‌ها نفر در سراسر جهان کمک می‌کند تا با خیال راحت به ارزهای دیجیتال دسترسی پیدا کنند. Blockchain.com که از سال 2014 پشتیبانی می شود، 537 میلیون دلار سرمایه سهام را اخیراً با ارزش گذاری 5.2 میلیارد دلار افزایش داده است. برای اطلاعات بیشتر از Blockchain.com دیدن کنید، ما را در توییتر @blockchain دنبال کنید، پادکست Blockchain.com را بررسی کنید و وبلاگ ما را برای آخرین اخبار شرکت بخوانید.

درباره پروکسی BTC

پروکسی BTC که در 30 جولای 2021 راه اندازی شد، یک پروتکل لایه 2 مقیاس پذیرتر را برای غیرمتمرکز کردن توکن سازی بیت کوین با استفاده از یک رابط بدون مجوز ارائه می دهد. در هسته اصلی آن، BTCpx یک پل بیت کوین است که از متولیان شخص ثالث بیمه شده استفاده می کند تا مشارکت بیت کوین (BTC) در DeFi را تسهیل کند. با پروکسی بیت کوین، افراد و موسسات می توانند با خیال راحت بازده و جوایز پایدار کسب کنند تا از اکثر محصولات موجود در بازار بیت کوین بهتر عمل کنند. برای اطلاعات بیشتر به BTCproxy.io مراجعه کنید، ما را در توییتر دنبال کنید @BTC_proxy، مقالات ما را در Medium برای آخرین اخبار بررسی کنید.


این یک بیانیه مطبوعاتی است. خوانندگان باید قبل از انجام هر گونه اقدامی در رابطه با شرکت تبلیغ شده یا هر یک از شرکت های وابسته یا خدمات آن، بررسی های لازم را انجام دهند. Bitcoin.com به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در بیانیه مطبوعاتی ندارد.

رسانه Bitcoin.com

Bitcoin.com منبع برتر برای همه چیزهایی است که مربوط به رمزنگاری است. با [email protected] تماس بگیرید تا در مورد انتشارات مطبوعاتی، پست های حمایت شده، پادکست ها و گزینه های دیگر صحبت کنید.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.