پروژه پیچیده بیت کوین شاهد بازخرید 18 درصدی عرضه در گردش در 54 روز است – Altcoins Bitcoin News

آمارها نشان می دهد که در طول 54 روز، تعداد بیت کوین های پیچیده (WBTC) میزبانی شده در شبکه اتریوم 40156 کاهش یافته است. این معادل بیش از 18 درصد بازخرید عرضه در گردش WBTC از 27 نوامبر 2022 است. علیرغم بازخریدهای اخیر، WBTC همچنان بزرگترین عملیات از نظر نگهداری بیت کوین است پروژه بیت

کد خبر : 309305
تاریخ انتشار : شنبه ۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۵:۳۰
پروژه پیچیده بیت کوین شاهد بازخرید 18 درصدی عرضه در گردش در 54 روز است – Altcoins Bitcoin News


آمارها نشان می دهد که در طول 54 روز، تعداد بیت کوین های پیچیده (WBTC) میزبانی شده در شبکه اتریوم 40156 کاهش یافته است. این معادل بیش از 18 درصد بازخرید عرضه در گردش WBTC از 27 نوامبر 2022 است.

علیرغم بازخریدهای اخیر، WBTC همچنان بزرگترین عملیات از نظر نگهداری بیت کوین است

پروژه بیت کوین پیچیده (WBTC) با پشتیبانی بیتگو از اواخر ژانویه 2019 به طور رسمی در حال اجرا است و از زمان راه اندازی آن رشد قابل توجهی داشته است. در زمان نگارش این مقاله، این بزرگترین عملیات از نظر تعداد بیت کوین (BTC) است که برای حمایت از ارزش توکن WBTC نگهداری می شود.

در 20 ژانویه 2023، WBTC نوزدهمین دارایی بزرگ کریپتو از نظر ارزش بازار است که ارزش هر واحد آن 21278 دلار است. ارزش بازار WBTC در بعد از ظهر جمعه به وقت شرقی حدود 3.8 میلیارد دلار بود. بر اساس وب‌سایت پروژه و داشبورد شفاف‌سازی، در ساعت ۳ بعد از ظهر به وقت شرقی در تاریخ ۲۰ ژانویه ۲۰۲۳، تقریباً ۱۸۰۱۹۷ WBTC در زنجیره اتریوم در گردش بود.

پروژه Wrapped Bitcoin شاهد بازخرید 18 درصدی عرضه در گردش در 54 روز است
داشبورد شفافیت بیت کوین را در روز جمعه در ساعت 3:00 بعد از ظهر به وقت شرقی در 20 ژانویه 2023 بسته شد.

این پروژه همچنین 99.89 WBTC را مدیریت می کند که در شبکه بلاک چین Tron میزبانی می شود. ذخیره توکن های WBTC مبتنی بر ERC20 به طور قابل توجهی کمتر از 54 روز پیش در 27 نوامبر 2022 است، زمانی که 220,353 WBTC (16.4 هزار دلار به ازای هر BTC) در شبکه بلاک چین اتریوم در گردش بود. ده ماه قبل، در 26 فوریه 2022، تعداد WBTC در گردش تقریباً 262662 (39.4 هزار دلار به ازای هر BTC) بود.

این بدان معناست که در ده ماه گذشته، 31.39 درصد از WBTC در گردش از عرضه کلی حذف شده است. بیش از نیمی از این درصد یا 18.22 درصد از عرضه WBTC طی 54 روز گذشته یا 40156 WBTC کل، از 27 نوامبر 2022 بازخرید شده است.

در حالی که WBTC بزرگ‌ترین نسخه بسته‌شده بیت‌کوین است، توکن لیدو، STETH، مشتق شده از اتریوم، از نظر ارزش بازار، بزرگترین نسخه مصنوعی یک دارایی ارزهای دیجیتال برتر است. با این حال، STETH با مدیریت Bitgo که صرفاً BTC را برای مقدار صادر شده نگه می دارد، متفاوت عمل می کند.

طبق داشبورد وب سایت، در حالی که امروزه 180,197 WBTC در گردش وجود دارد، تقریباً 180,205 BTC پشتیبان عرضه WBTC در اختیار بیتگو است. عرضه توکن‌های BTC پیچیده یا مصنوعی همان روند استیبل کوین‌ها را دنبال کرده است، زیرا اقتصاد استیبل کوین در سال گذشته میلیاردها دلار بازخرید داشته است.

برچسب ها در این داستان

توکن BTC با پشتوانه دارایی، بیت کوین، عرضه با پشتوانه بیتگو، عرضه در گردش، وثیقه، بیت کوین وثیقه دار، دارایی رمزنگاری، دارای وثیقه رمزنگاری شده، نگهبانی، مشتق، زمان شرقی، مبتنی بر ERC20، اتریوم، زنجیره اتریوم، ژانویه 2019 ، بزرگترین عملیات، سرمایه گذاری بازار، بازخرید، STETH، بیت کوین مصنوعی، بیت کوین مصنوعی، ارزش توکن، توکن سازی، توکن سازی شده، داشبورد شفافیت، شبکه بلاک چین ترون، WBTC، بیت کوین پیچیده، بیت کوین پیچیده، توکن بیت کوین پیچیده، توکن بیت کوین پیچیده، توکن Wrapped BTC،

نظر شما در مورد پروژه WBTC با بازخرید 18 درصدی عرضه در گردش در 54 روز گذشته چیست؟ نظرات خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر یک از محتوا، کالاها یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.