پروژه میراث جهانی TemDAO به بخش فرهنگی از طریق کمک های مالی مبتنی بر دموکراسی کمک می کند – بیانیه مطبوعاتی Bitcoin News

[ad_1] بیانیه مطبوعاتی بیانیه مطبوعاتی. توکیو، ژاپن، 11 آوریل 2023، Chainwire. TemDAO یک پروژه میراث جهانی است که به دنبال حفاظت و حفظ دارایی های فرهنگی از طریق کمک های مالی و دموکراسی است. این پروژه که توسط توکن $TEM طراحی شده است، پایداری طولانی مدت مکان های فرهنگی جهانی را تضمین می کند. اخیرا،

کد خبر : 344042
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۵
پروژه میراث جهانی TemDAO به بخش فرهنگی از طریق کمک های مالی مبتنی بر دموکراسی کمک می کند – بیانیه مطبوعاتی Bitcoin News

[ad_1]

بیانیه مطبوعاتی. توکیو، ژاپن، 11 آوریل 2023، Chainwire. TemDAO یک پروژه میراث جهانی است که به دنبال حفاظت و حفظ دارایی های فرهنگی از طریق کمک های مالی و دموکراسی است. این پروژه که توسط توکن $TEM طراحی شده است، پایداری طولانی مدت مکان های فرهنگی جهانی را تضمین می کند.

اخیرا، TemDAO کمک های مالی قابل توجهی را برای تلاش های حفاظتی در اوکراین، ترکیه و سایر مناطق در سراسر جهان انجام داده است. هدف این اقدامات کمک به جوامع برای حفظ موجودیت و میراث جهانی خود است.

این تیم بر اهمیت شناخت اهمیت حفظ تاریخ فرهنگی مشترک جهان تاکید می کند. هدف TemDAO تأثیر مثبت بر فرهنگ جهانی از طریق استراتژی و راه حل های منحصر به فرد خود است.

استراتژی تیم برای حفاظت از میراث جهانی و دارایی های فرهنگی

TemDAO یک استراتژی نوآورانه برای حفاظت از میراث جهانی و دارایی های فرهنگی دارد. این پروژه قصد دارد افراد و سازمان ها را برای تحریک پروژه هایی که این منابع مهم را حفظ می کنند، توانمند کند.

به عنوان یک ابتکار فعلی، تیم TemDAO با معبد Ninna-ji، یکی از معابد کیوتو، ژاپن کار می کند.

معابد زیادی در کیوتو وجود دارد، اما مشکل پیری دارند و نیاز به تعمیر یا بازسازی دارند. Ninna-ji Temple و TemDAO با هم کار می کنند تا از طریق کمک های مالی، معبد را بازسازی کنند.

این پروژه بر معاملات شفاف متکی است که در آن تمام هزینه ها به صورت زنجیره ای ثبت می شود، فساد را غیرممکن می کند و امکان ارائه خدمات ویژه به همکارانی را که با اهداف آنها موافق هستند، فراهم می کند.

ابزار پیشنهادی حق اقامت در قسمت خاصی از معبد است. این اتاق اهمیت تاریخی مهمی دارد، جایی که یک امپراتور قدیمی در آن زندگی می کرد. آیا این تاریخی نیست که بتوانیم در یک اتاق بمانیم و همان احساسات را تجربه کنیم؟

TemDAO در حال بررسی امکان اتصال جهان بودیسم در معبد Ninna-ji با واقعیت DAO خود برای دستیابی به حفاظت و بازسازی پایدار معبد Ninna-ji است.

سیستمی با دموکراسی و توکن $TEM

TemDAO پلتفرمی است که از فناوری بلاک چین برای تسهیل حفاظت و نگهداری از سایت های میراث جهانی استفاده می کند. این دو شکل از حکومت دموکراتیک را شامل می‌شود: رأی‌گیری خارج از زنجیره، که به عنوان حکومت «نرم» شناخته می‌شود، و رأی‌گیری بر روی زنجیره.

توکن $TEM به عنوان سوخت برای این سیستم عمل می کند، با موارد استفاده متعدد:

  1. این به دارندگان اجازه می دهد تا $TEM را قفل کنند. این عملیات جامعه را قادر می‌سازد تا بر پیشنهادهای جمع‌آوری کمک‌های مالی حکومت کند و درباره تخصیص بودجه تصمیم‌گیری کند.
  2. این جامعه را قادر می‌سازد تا هزینه‌های کمیسیون برای تجارت IP-NFT را بپردازد.
  3. شرط بندی $TEM یک استخر برای جمع آوری سرمایه و بررسی پروژه ایجاد می کند.
  4. سپرده گذاری $TEM به کاربران این امکان را می دهد که به گره هایی تبدیل شوند که پروژه ها را بررسی کنند و در عین حال از تقلب جلوگیری کنند.

هدف توزیع توکن $TEM ارائه انگیزه برای همه سهامداران به روشی دموکراتیک است. به طور خاص، بیشتر توکن ها (62٪) به اکوسیستم می روند. این شامل شرکت کنندگان در حفاظت از میراث جهانی یا دارایی های فرهنگی و بودجه برای تجهیزات و تعمیرات می شود.

علاوه بر این، 14 درصد از توکن ها به تیم کمک می کند تا تلاش های بازاریابی خود را انجام دهد. همین مقدار (14%) به توسعه پلتفرم و خدمات پشتیبانی آن اختصاص می یابد. 10٪ باقیمانده در دست سهامداران TemDAO مانند تیم، سرمایه گذاران، کارمندان احتمالی و شرکای استراتژیک است.

مکانیسم حاکمیت غیرمتمرکز TemDAO با متعادل کردن ابزار توکن و تخصیص بودجه، تاریخ جهان را حفظ می کند.

کمک های اخیر پروژه برای حفاظت از میراث جهانی

تیم پروژه TEM اخیراً به چندین سازمان برای حمایت از مردم و جوامع آسیب دیده از رویدادهای جهانی کمک مالی کرده است. همه این کمک‌ها از سود $TEM انجام شد.

به ویژه، آنها کمک های مالی را برای کمک به اوکراین پس از تهاجم روسیه در سال 2022 اهدا کرده اند. این تیم برای تلاش های امدادی پس از زلزله در فوریه 2023 ترکیه را اهدا کرده است. این تیم به سازمان های غیر دولتی و سازمان های غیردولتی مانند “Save the Children”، “Binance” کمک کرده است. خیریه، و دیگران از طریق این کمک ها.

ماموریت این پروژه اطمینان از حفظ و حفاظت از میراث جهانی است. در چنین زمینه‌ای، کمک‌ها راهی مستقیم برای کمک به این هدف است. تیم پروژه متعهد است که از کمک های مالی آنها به خوبی استفاده شود.

درباره TemDAO

TemDAO یک شتاب دهنده حفاظت و توسعه میراث جهانی DAO است. این پروژه اکوسیستم بزرگی از منابع و پشتیبانی را برای تأمین مالی، اداره و توسعه اموال فرهنگی در سراسر جهان فراهم می کند.

TemDAO از یک سیستم مدیریت غیرمتمرکز و دموکراتیک استفاده می کند که توسط توکن $TEM قدرت می گیرد. این رویکرد سایت های میراث جهانی را از طریق فرآیندهای رای گیری خارج از زنجیره و زنجیره ای و موارد دیگر حفظ و نگهداری می کند.

این تیم اخیرا شریک شد با Giving Block، نامی محبوب در دنیای خیریه های کریپتو. Giving Block به تدریج به عنوان پلتفرم پیشرو برای سازمان های غیرانتفاعی که به دنبال پذیرش کمک های مالی ارزهای دیجیتال هستند، شهرت پیدا کرده است. این مشارکت فرصتی عالی برای TemDAO است تا ماموریت خود در حفاظت از مکان‌های میراث گرانبها در جهان و تسریع تلاش‌های خود برای جمع‌آوری سرمایه را افزایش دهد.

کمک های مالی اخیر این پروژه در همین راستا انجام می شود و به جوامع آسیب دیده از بحران های جهانی کمک و حمایت می کند. با انجام این کار، TemDAO حفظ میراث جهانی را برای نسل های آینده تضمین می کند.

وب سایت TemDAO و صفحات رسانه های اجتماعی زیر اطلاعات بیشتری در مورد پلت فرم، ویژگی های آن و نحوه عملکرد آن ارائه می دهند.

توییتر | تلگرام

مخاطب

مدیر بازاریابی

کی سوگیمورا

[email protected]


این یک بیانیه مطبوعاتی است. خوانندگان باید قبل از انجام هر گونه اقدامی در رابطه با شرکت تبلیغ شده یا هر یک از شرکت های وابسته یا خدمات آن، بررسی های لازم را انجام دهند. Bitcoin.com به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در بیانیه مطبوعاتی ندارد.

رسانه ها

Bitcoin.com منبع برتر برای همه چیزهایی است که مربوط به رمزنگاری است. با تیم رسانه در [email protected] تماس بگیرید تا در مورد انتشارات مطبوعاتی، پست های حمایت شده، پادکست ها و گزینه های دیگر صحبت کنید.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.