پروژه قانونی ارائه شده در سنای آرژانتین پیشنهاد مالیات بر ارزهای رمزنگاری شده اعلام نشده در خارج از کشور را دارد – بیت کوین نیوز

[ad_1] یک پروژه قانونی جدید ارائه شده در سنای آرژانتین به دنبال ایجاد صندوقی برای پرداخت بخشی از بدهی این کشور به صندوق بین المللی پول (IMF) است. این پروژه که توسط اعضای حزب حاکم اجرا می شود، مشخص می کند که شهروندان آرژانتینی باید برای دارایی های خاصی که در خارج از کشور نگهداری

کد خبر : 186375
تاریخ انتشار : جمعه ۱۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۰
پروژه قانونی ارائه شده در سنای آرژانتین پیشنهاد مالیات بر ارزهای رمزنگاری شده اعلام نشده در خارج از کشور را دارد – بیت کوین نیوز

[ad_1]

یک پروژه قانونی جدید ارائه شده در سنای آرژانتین به دنبال ایجاد صندوقی برای پرداخت بخشی از بدهی این کشور به صندوق بین المللی پول (IMF) است. این پروژه که توسط اعضای حزب حاکم اجرا می شود، مشخص می کند که شهروندان آرژانتینی باید برای دارایی های خاصی که در خارج از کشور نگهداری می شوند، از جمله ارزهای دیجیتال، مالیات بپردازند.

پروژه حقوقی آرژانتین برای مالیات بر اموال خارجی

یک پروژه قانونی جدید ارائه شده در سنای آرژانتین، روشی را برای پرداخت بدهی بیش از 44 میلیارد دلاری این کشور به صندوق بین المللی پول (IMF) پیشنهاد می کند. این قانون که «صندوق ملی برای رد بدهی با صندوق بین‌المللی پول» نامیده می‌شود، سیستمی را اجرا می‌کند که در صورت تصویب، چندین عنصر کلیدی که آرژانتینی‌ها در سرزمین‌های خارجی دارند، مالیات می‌گیرد.

بر اساس این پروژه، همه انواع دارایی های خارج از کشور مشمول مالیات می شوند، از جمله هر مقدار ارزهای فیات، املاک، سهام، اعتبارات، و ارزهای رمزنگاری شده که ورودی اضطراری این کالاهای اظهار نشده در خارج از کشور را تشکیل می دهند. پرداخت این مالیات ها باید به ارز خارجی (دلار آمریکا) باشد که مستقیماً به حساب های اداره مالیات آرژانتین (AFIP) واریز می شود.


درصدها و استراتژی

شهروندان آرژانتینی بسته به نحوه و دوره زمانی که دارایی و ارز دیجیتال خود را به سازمان مالیاتی اعلام می کنند، باید درصد مشخصی از ارزش این وجوه را بپردازند. ماده نهم در پیشنهاد قانون مقرر می دارد:

سهمی که مودیان موضوع ماده (6) باید پرداخت کنند، حاصل اعمال نرخ بیست درصد (20%) در کلیه دارایی های موضوع این قانون خواهد بود.

این نرخ شامل کلیه مؤدیانی است که در شش ماه پس از تصویب قانون این دارایی ها را داوطلبانه اظهار می کنند. پس از پایان این مدت، نرخ اعمال شده توسط قانون به 35 درصد ارزش کالاها، سهام و ارزهای رمزنگاری شده در خارج از کشور افزایش می یابد. در شرایط دیگر، این نرخ می تواند تا 50 درصد افزایش یابد.

مجازات های پیشنهادی برای عدم رعایت وظایف اعلام شده در قانون شامل حبس و جزای نقدی است. برای داشتن داده های کافی برای کاربرد آن، شکل یک همکار که با شواهد به مجرمان احتمالی اشاره می کند نیز در پروژه تعریف شده است. مشارکت کنندگان بخشی از وجوه جمع آوری شده توسط سازمان مالیاتی را دریافت می کنند که بسته به اهمیت پرونده مورد بررسی می تواند تا 30 درصد نیز برسد.

نظر شما در مورد پیشنهاد جدید مالیات بر کالاهای اعلام نشده و ارزهای دیجیتال ارائه شده در سنای آرژانتین چیست؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید.

sergio@bitcoin.com'

سرجیو گوشنکو

سرجیو یک روزنامه نگار ارز دیجیتال مستقر در ونزوئلا است. او خود را دیر وارد بازی می‌کند و زمانی که افزایش قیمت در دسامبر 2017 اتفاق افتاد، وارد حوزه رمزنگاری شد. او با داشتن سابقه مهندسی کامپیوتر، زندگی در ونزوئلا، و تحت تاثیر قرار گرفتن تحت تأثیر رونق ارزهای دیجیتال در سطح اجتماعی، دیدگاه متفاوتی را ارائه می‌کند. در مورد موفقیت کریپتو و اینکه چگونه به افراد بدون بانک و محروم کمک می کند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.