پروژه جدید جوردن پیل کلید خورد/ سیاه پوستان از چه چیزی‌هایی می‌ترسند؟

[ad_1] جوردن پیل پس از نمایش موفق سریال کمدی «کی اند پیل» وارد دنیای سینما شد و با استقبال خوبی که از اولین فیلمش «برو بیرون» در ژانر ترسناک روانشناختی در سال ۲۰۱۷ با بازی دانیل کالویا شد، پس از آن «ما» را سال ۲۰۱۹ و «نُچ» را سال ۲۰۲۲ اکران کرد. اکنون او در

کد خبر : 405101
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۴
پروژه جدید جوردن پیل کلید خورد/ سیاه پوستان از چه چیزی‌هایی می‌ترسند؟

[ad_1]

جوردن پیل پس از نمایش موفق سریال کمدی «کی اند پیل» وارد دنیای سینما شد و با استقبال خوبی که از اولین فیلمش «برو بیرون» در ژانر ترسناک روانشناختی در سال ۲۰۱۷ با بازی دانیل کالویا شد، پس از آن «ما» را سال ۲۰۱۹ و «نُچ» را سال ۲۰۲۲ اکران کرد.

اکنون او در ادامه مسیر ترسناکش، کتابی هیجان‌انگیز متکی بر مضامین سیاه‌پوستی در آمریکا منتشر کرده که در آن واقعیت گاه وحشتناک این تجربیات را در برابر تجربه‌های کلاسیک ماوراء طبیعی فیلم‌های ترسناک خود قرار می‌دهد.

این بازیگر، نویسنده و کارگردان با انتشار کتابی به نام «جیغ در آن بیرون: گلچینی از داستان‌های ترسناک جدید سیاهان» همچنان پروژه آثار ترسناک خود را دنبال می‌کند. این کتاب مجموعه‌ای از بهترین داستان‌های ترسناک ۱۹ نویسنده سیاه‌پوست شناخته شده را گرد آورده که پیل آن‌ها را انتخاب و ویرایش کرده و پیشگفتاری بر این کتاب هم نوشته است. این کتاب هنوز منتشر نشده پرفروش‌ترین کتاب آمازون در بخش کتاب‌های جدید است.

این کتاب داستان‌هایی عجیب را دربرگرفته است: در داستانی نوشته ان.کی.جمیسین پلیس شروع به کشیدن ماشین‌ها با چشمانش می‌کند، در «سوارکار» نوشته تاناناریو دئو سواران آزادی در سال ۱۹۶۱ در آلاباما با موجودات عجیب و غریب مواجه می‌شوند، در «شیطان سرگردان» نوشته کادوِل ترن‌بال مردی بر ترس از تعهد غلبه می‌کند تا با یک ترس جدید و وحشتناک روبرو شود و در «مشکل نوروود» مردی نیرویی بالاتر را احضار می‌کند تا با خشونت، گروهی از سواران شب را نابود کند …

پنگوئن رندوم هاوس ناشر کتاب، آن را یک مستر کلاس در ژانر ترسناک خوانده و افزوده است: مانند فیلم‌های دلخراش پیل، او در این مجموعه، داستان‌هایی از همه چیزهایی را که ما فکر می‌کنیم در مورد دنیای خود می‌دانیم گرد آورده و با آن‌ها ترسیدن را دوباره تعریف کرده است.

در «جیغ در آن بیرون» داستان‌هایی از ارین ای.آدامز، ویولت آلن، لزلی ننکا آریما، موریس برادوس، چسیا برک، پی دیجلی کلارک، ازرا کلایتان دنیلز، تاناناریو دئو، نالو هاپکینسون، ان. کی جمیسین، جاستین سی و نویسندگانی دیگر گرد آورده شده است.

کتاب پیل ۳ اکتبر در دسترس همگان خواهد بود.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.